آموزشی

مشکل خالی شدن باتری آیفون را با این روش ها حل کنید!

مشکل خالی شدن باتری آیفون

اگر از آیفون های قدیمی استفاده می کنید احتمالا با به روز رسانی های جدید آیفون شاهد مشکل خالی شدن باتری آیفون و کاهش سرعت دستگاه خود بوده اید. اپل پس از اعتراف به این که گوشی های قدیمیش را خود کند کرده و مصرف باتری را بالا برده بسیار  درگیر این بحث شده است. در قلب مسئله عمر باتری است. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا راه حل مشکل خالی شدن باتری آیفون را برای شما بازگو کنیم.

۱+

اگر از آیفون های قدیمی استفاده می کنید احتمالا با به روز رسانی های جدید آیفون شاهد مشکل خالی شدن باتری آیفون و کاهش سرعت دستگاه خود بوده اید. اپل پس از اعتراف به این که گوشی های قدیمیش را خود کند کرده و مصرف باتری را بالا برده بسیار  درگیر این بحث شده است. در قلب مسئله عمر باتری است. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا راه حل مشکل خالی شدن باتری آیفون را برای شما بازگو کنیم.

بیشتر بخوانید: مشکل پر شدن حافظه آیفون را اینگونه حل کنید! ۹ روش استاندارد و کاربردی

این شرکت می گوید این عملکرد را به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام داده. اپل از باتری های لیتیوم یون استفاده می کند که با گذشت زمان قدرت آن کاهش می یابد. اپل می گوید اگر عملکرد آن را کاهش ندهد، خطر بیشتری برای از بین بردن قطعات داخلی وجود خواهد داشت و گوشی ها به طور غیر منتظره خاموش می شوند.

مشکل خالی شدن باتری آیفون را اینگونه حل کنید:

اعلان ها (notifications):

شاید اگر اعلان ها نبودند دیگر گوشی ها هوشمند جذابیت خود را از دست می‌دادند ولی غیرفعال کردن اعلانها برای برخی از برنامه ها می‌تواند مشکل خالی شدن باتری آیفون را برای شما مرتفع کند. در منوی تنظیمات، اعلان ها را ضربه بزنید و تصمیم بگیرید که کدام برنامه ها نیازمند اطلاعیه ها نیستند.

بیشتر بخوانید: آموزش جفت کردن اپل واچ با گوشی اندرویدی !

ترک برنامه ها و بستن آن ها

خروج از برنامه و بستن آن ها ممکن است وسوسه انگیز باشد ولی زمانی که شما از آنها استفاده نمی‌کنید و آن ها را می‌بندید، برای باز کردن مجدد آنها انرژی زیادی مصرف می‌شود. این به این دلیل است که برنامه های بیکار از منابع زیادی استفاده نمی کنند و زمانی که می خواهید دوباره آنها را باز کنید، آنها می توانند سریع از جایی که شما آن را ترک کرده اید، ادامه دهند. از سوی دیگر وقتی مجبور می شوید آن را دوباره باز کند،برای راه اندازی مجدد انرژی مصرف شده شدیدتر است. بدون شک این کار در رفع مشکل خالی شدن باتری آیفون تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: مشکل اتصال آیفون به ویندوز ۱۰

همگام سازی خودکار را غیرفعال کنید

بعضی از برنامه ها مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی همیشه در پس زمینه اجرا می شوند حتی زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، و این به این دلیل است که اطمینان حاصل شود که اطلاعات به روز شده و به روز رسانی ها زمانی که دوباره آنها را باز می کنید آماده باشند. شما می توانید آن را با رفتن به تنظیمات، عمومی و وضعیت پس زمینه برنامه تغییر دهید.

با این حال، همگام سازی خودکار واقعا مفید است، ما فقط توصیه می کنیم آن را زمانی که می دانید در حال کار با باتری با عمر بسیار پایین هستید غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه آیفون را فرمت کنیم ؟

خدمات مکان یابی را غیرفعال کنید

GPS تخلیه زیادی در باتری آیفون شما انجام میدهد و برنامه های زیادی از داده های موقعیت مکانی شما استفاده می کنند. برای خاموش کردن GPS، به تنظیمات، حریم خصوصی و خدمات موقعیت مکانی بروید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای خالی کردن حافظه آیفون و آیپد برای آپدیت !

روشنایی کمتر

صفحه نمایش شما بیشترین تأثیر را بر روی عمر باتری آیفون دارد و محدود کردن میزان مصرف انرژی آن آسان است. روشنایی خودکار راحت است، اما اغلب روشنایی صفحه را به سطح کمی بالاتر از آن که نیاز دارد تنظیم می کند. روشنایی اتوماتیک را خاموش کنید، روشنایی صفحه نمایش خود را به سطح پایین تر تنظیم کنید و وقتی که نیاز دارید، تنظیم آن بسیار آسان است.

بیشتر بخوانید: انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید و بالعکس

حذف برنامه ها

برخی از برنامه ها باتری بیشتری را نسبت به دیگران صرفه جویی می کنند، و می‌توان کار دیگر برنامه ها را با آن ها انجام دهید. به عنوان مثال، فیس بوک به عنوان یک برنامه پر مصرف شناخته شده است که تاثیر سنگین بر روی باتری گوشی شما دارد و شما می توانید این برنامه را با پاک کرده و با استفاده از مرورگر وب از فیس بوک استفاده کنید. یکی از مهمترین راه حل های مشکل خالی شدن باتری آیفون حذف برنامه های اضافی است.

بیشتر بخوانید: میانبر مخفی آیفون برای مرتب سازی آیکون های چیده شده در صفحه نمایش +ویدیو

قربانی سیری نشوید !

دستیارهای مجازی به طور فزاینده ای توانایی دارند و به همین دلیل در چشم انداز شرکت های فناوری چشمگیر هستند. هرکدام از مصرف کنندگان، هر چند شور و شوق خود را دارند، و به ندرت  از آنها استفاده می کنند.

این که آیا شما از Siri استفاده می کنید یا نه، به طور پیش فرض، همیشه گوش دادن به کلمات مشتق شده است، و این عمر باتری را استفاده می کند. خوشبختانه شما می توانید این را با رفتن به تنظیمات، سیری و اجازه دادن به “سلام سیری” تغییر دهید.

غیر فعال کردن ویبره

لرزش گوشی به دلیل استفاده از موتور الکتریکی، انرژی زیادی را از باتری آیفون می‌گیرد ، به تنظیمات بروید و در فهرست تنظیمات صدا ، آن را غیر فعال کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض ایمیل اپل ایدی بدون از دست دادن خرید ها و اپ ها

شبکه های اضافی را خاموش کنید

اگر به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید، داده تلفن همراه خود را خاموش کرده و بالعکس. به طور مشابه، به یاد داشته باشید که بلوتوث و NFC را خاموش کنید، وقتی که از آنها استفاده نمی کنید.

از حالت هواپیما استفاده کنید

حالت هواپیما فقط برای زمانی نیست که شما در هواپیما هستید. اگر می دانید که به سیگنال یا اتصال Wi-Fi برای مدت زمانی نیاز ندارید، حالت هواپیما را فعال کنید.

گوشی شما بدون نیاز به اتصال به شبکه، عمر باتری بیشتری دارد.

در این مطلب سعی کردیم راه حل های متداول برای مشکل خالی شدن باتری آیفون را به شما ارائه کنیم، اگر سوال یا پیشنهادی داشتید حتما با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: ۵ دلیل خالی شدن باتری آیفون + راه حل

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا