رپرتاژ آگهی

چگونه بلیط قطار را ارزان تر از همیشه بخریم؟

۰

وقتی می دانید چند روز تعطیلات در پیش است و نشستن در خانه و زل زدن به صفحه تلویزیون، خستگی شما را برطرف نخواهد کرد، چه می کنید؟ پاسخ خیلی ها سفر است. سفر کردن چنان جلایی به روح شما می بخشد که دیگر دلتان نمی خواهد برگردید و روز از نو، روزی از نو! این را می شود از ترافیک جاده ها و تمام شدن بلیط قطار یا بلیط هواپیما در روزهای تعطیل فهمید. خوشبختانه با آنلاین شدن خرید بلیط قطار و هواپیما هم دیگر ترافیک محدود به جاده ها شده و خبری از صف های طولانی در آژانس های مسافرتی نیست.

چه بخواهیم بلیط قطار را به صورت حضوری بخریم و چه به صورت اینترنتی، خرید بلیط ارزان قطار آرزوی همه ما است. می توانیم برای رسیدن به این مهم، کمی بیشتر دقت کنیم و حرفه ای تر خرید کنیم. در سایتی مانند قاصدک ۲۴ ما هم خرید حرفه ای بلیط قطار را مهیا کرده ایم و هم امکان خرید بلیط ارزان قطار را. چگونه؟ پاسخ به این سوال را می توانید اینجا بخوانید.

بلیط ارزان قطار، سرعت عمل می طلبد

حالا که تصمیم گرفته اید تعطیلات خود را دور از خانه سپری کنید، بهتر است یک برنامه درست و منظم بریزید. این را بدانید که موکول کردن خرید بلیط قطار به دقایق و روزهای پایانی اصلا به نفع شما نیست. بدون شک خرید اینترنتی باعث شده تا واسطه ها کمتر شده و قیمت بلیط قطار کاهش پیدا کند، اما اگر دیر بجنبید، تقاضای زیاد باعث افزایش نرخ بلیط قطار شده و دست شما از بلیط ارزان قطار کوتاه می ماند، پس بجنبید! خرید بلیط قطار خود را به روزهای پایانی موکول نکنید. در این صورت ممکن است حتی در مسیرهای شلوغ و پر رفت و آمد بلیط تمام شود و چیزی نصیب شما نشود!

مقایسه قیمت بلیط قطار ضرری ندارد

از وقتی که خرید اینترنتی بلیط قطار در میان مسافران باب شد، وبسایت های زیادی روی کار آمدند. از یک طرف قدرت انتخاب مسافران بیشتر شد و از طرف دیگر پیدا کردن یک سایت معتبر، سخت تر. برای برنامه تعطیلات شما بهترین گزینه این است که سایت های معتبر را با هم مقایسه کنید و بلیط ارزان قطار را با مقایسه چندین قیمت به دست آورید. گاهی برخی از سایت های فروش برای جلب توجه مسافران در بازار رقابت، بلیط قطار را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند. در این صورت اگر کمی وقت بگذارید و سایت ها را بگردید، می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کرده و ارزان ترین بلیط قطار را خریداری کنید.

اندکی انعطاف پذیر باشید

فرض کنید که قرار است به سفری بروید که تاریخ آن مشخص نیست و بلیط قطار را برای سفر به یک شهر دور انتخاب کرده اید. حالا که زمان مشخصی برای سفرتان در نظر نگرفته اید، بهتر است جستجوی بلیط ارزان قطار را به روز خاصی محدود نکنید. در واقع دنبال بلیط ارزان قطار گشتن در زمان های مختلف یعنی عاقبت جوینده، یابنده است!

اگر به سفر خانوادگی می روید، کوپه دربست بگیرید

قطار یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای خانوادگی و حتی دوستانه است. مزیت دیگری که سفر با قطار برای سفرهای خانوادگی ما دارد، امکان پیدا کردن بلیط ارزان قطار با دربست کردن کوپه است. چگونه؟ دربست کردن کوپه و آوردن تعداد واقعی مسافران اعم از کودک و بزرگسال در قسمت مربوطه، باعث می شود تا قیمت نهایی صندلی های خالی با کسر هزینه خدمات برای مسافر محاسبه گردد و مسافر با یک تیر دو نشان بزند؛ هم حریم خصوصی خود را حفظ کرده باشد و هم سفر خانوادگی خود را با یک بلیط ارزان قطار تجربه کند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا