علمی

کشف مکانیزم چهره انسان ؛ تحقیقات دانشمند فرانسوی مربوط به سال ۱۸۶۲

مکانیزم چهره انسان

مجموعه به انتشار رسیده فوق برای تبیین زبان مشترک تمامی انسان ها بنا نهاده شده بود، به عبارت ساده تر وصف حالات مختلف و متفاوت چهره و معنا یابی از ویژگی های چهره انسان ها هدف اصلی این تحقیق به حساب می آمد.

۰

تصاویری که در این پست با هم مرور میکنیم مربوط به سال ۱۸۶۲ بوده و توسط یک متخصص مغز و اعصاب فرانسوی با نام Guillaume-Benjamin-Amand Duchenne برای بررسی مکانیزم چهره انسان جمع آوری و در مجموعه ای تحت عنوان The Mechanism of Human Facial Expression به نشر رسیده است. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: پنجره های هوشمند آینده ؛ ارزانتر، قابل برنامه ریزی، رنگ بندی و البته انعطاف پذیر

مکانیزم چهره انسان

مجموعه به انتشار رسیده فوق برای تبیین زبان مشترک تمامی انسان ها بنا نهاده شده بود، به عبارت ساده تر کشف مکانیزم چهره انسان یا وصف حالات مختلف و متفاوت چهره و معنا یابی از ویژگی های چهره انسان ها هدف اصلی این تحقیق به حساب می آمد.

دوشن برای بررسی و کشف مکانیزم چهره انسان از مدل های مختلفی استفاده کرده مثلا در تصاویری که خواهید دید چهره یک پیرمرد ژنده پوش شدیدا نمایان است، در بعضی از تصاویر زیر عضلات فرد به صورت موضعی دچار شوک الکتریکی شده اند.

بیشتر بخوانید: کشف قدیمی ترین آب توسط دانشمندان با قدمت ۲ میلیارد ساله!

برادر عکاس معروف فرانسوی Nadar که به نام Adrien Tournachon معرفی شده است وظیفه عکاسی از سوژه های مکانیزم چهره انسان و ثبت اطلاعات را بر عهده داشته است.

پیرمرد انتخاب شده چهره ای کشیده داشته، بی دندان بوده و نسبتا زشت به چشم می آید. ارزش علمی تصاویر مذکور از این جهت است که پیش زمینه های علمی و فیزیولوژیکی چهره انسان ها در این تحقیقات بنا نهاده شده و اکنون تنها جنبه جالب بودن این تصاویر مربوط به آزمایشات قدیمی و جالبی است که پایه گذار علوم کنونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اولین برج چرخشی در دبی تا ۲۰۲۰ ساخته می شود +ویدیو

بیشتر بخوانید: سکونت در مریخ ؛ امارات متحده عربی قصد دارد تا ۲۱۱۷ بر روی مریخ یک شهر راه اندازی کند!

دیدن این مجموعه تصاویر با عنوان مکانیزم چهره انسان ابدا خالی از لطف نیست!

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا