اخبار تکنولوژی

کنترل تلویزیون با ذهن ممکن شد! Netflix یک قدم جلوتر از دیگران … +ویدیو

کنترل با ذهن

این هدبند Mindflix نام دارد و با دریافت سیگنال های مغزی شما تشخیص می دهد که تمالی به تماشای کدام برنامه تلوزیونی هستید و بلافاصله همان را برای شما به نمایش در می اورد!

۰

چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم Netflix اکنون در دنیا جایگاه بسیار عالی و قابل قبولی را کسب کرده است. این جایگاه برای برای مدیران و توسعه دهندگان این کمپانی زمینه ساز ایده های موفق و حتی هیجان انگیز و جالب توجه است، یکی از اتفاقات جالب و امکاناتی که به تازگی سروصدای زیادی کرده و به صورت یک ویدئوی پر بازدید در یوتیوب برای کاربران بسیاری جالب بوده ابزاری است که جهت ارتباط برقرار کردن با محیط Netflix بوده و تنها از ذهن کاربر دستور می گیرد!

این هدبند Mindflix نام دارد و با دریافت سیگنال های مغزی شما تشخیص می دهد که تمالی به تماشای کدام برنامه تلوزیونی هستید و بلافاصله همان را برای شما به نمایش در می اورد!

همانطور که در این ویدیو قابل مشاهده است کاربر می تواند به آسانی با حرکت سرش بین عناوین مختلف حرکت کرده و مورد مورد نظرش را انتخاب کند. هدبند قابل مشاهده به گفته انگجمنت از نوع Muse EEG-detecting headband بوده و حرکات عمودی و افقی سر را درک می کند و در صورتی که شما به کلمه Play لحظه ای فکر کنید! فهمیده و ویدئوی پیش فرض را به نمایش در می آورد!

متاسفانه به غیر از این ویدئو جزییات بیشتری مشخص نبوده و اطلاعات دقیق بیشتری در دسترس نیست، این تجهیز جدید یکی از امکانات جالبی است که در hack day داخلی کمپانی Netflix توسط تیم های توسعه رونمایی شده و پیش از این فروشگاه واقعیت مجازی نتفلیکس در این رویداد داخلیرونمایی شده بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا