تلفن همراه

کپی آیفون ایکس با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار همراه با اندروید و سنسور اثر انگشت!!!

کپی آیفون ایکس

آیا حاضرید یک نسخه ی مشابه آیفون ایکس با سیستم عامل اندروید را، به قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار ، خریداری کنید؟
این تلفن همراه دارای ۶ گیگا بایت رم، ۱۲۸ گیگا بایت حافطه‌ی داخلی، صفحه نمایش ۵٫۸۵ اینچی از نوع آمو ال ای دی و دو دوربین ۱۶ مگا پیکسلی است،
که ظاهری کاملاً مشابه آیفون ایکس طراحی شده است. پردازنده ی مرکزی به کار رفته در این دستگاه نیز از نوع MediaTek P40 است، که رقیب اصلی Snapdragon 670 محسوب می شود.

۰

آیا حاضرید یک نسخه ی مشابه آیفون ایکس با سیستم عامل اندروید را، به قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار ، خریداری کنید؟

امروزه کپی کردن و یا به اصطلاح کلون ساختن در صنعت موبایل کار عجیبی نیست و بسیاری از این شرکت ها که در رده های پایین تری قرار دارند با کپی کردن درصدد تصاحب بازار شرکت های برند و گران قیمت هستند.
شاید نام کشوری که مهارت زیادی در کپی زدن را دارد و در ذهن شما هم اکنون نقش بسته کشور چین باشد، بله درست حدس زدید، این بار نیز پای کشور چین در میان است.

کپی آیفون ایکس

کپی آیفون ایکس

ممکن است کمپانی لیگو (Leagoo)، که شرکتی کوچک و چینی در زمینه ی تلفن های همراه هوشمند است را نشنیده باشید، اما به احتمال بسیار زیاد با محصولات آن که همواره از روی پرچمداران کمپانی های معروف ساخته شده اند مواجه شده اید.

S9 آخرین محصول این کمپانی نیز از این قاعده مستثنی نیست، تلفن هوشمندی که این بار از روی آیفون ایکس آخرین محصول اپل ساخته شده است. تلفنی که از میان رفتن حاشیه های قاب تا حد امکان آن را از سایر آیفون ها جدا کرده و شاخصه ی آن محسوب می شود.

علاوه بر این نام S9 به نوعی، از سامسونگ به سرقت رفته است، و علت آن نیز استفاده حداکثری لیگو (لیاگو) از شانس های ممکن برای جلب توجه بازار هدف است.

نکته ی جالب توجه آن است که بنابر گفته‌ی تولید کننده S9 تنها کسری از قیمت نسخه ی اصلی محصول، بر روی دست شما هزینه خواهد گذاشت، در واقع شما برای این محصول تنها ۳۰۰ دلار پرداخت خواهید کرد. این در حالیست که آیفون ایکس ۹۹۹ دلار قیمت دارد.

این تلفن همراه، دارای ۶ گیگا بایت رم، ۱۲۸ گیگا بایت حافطه‌ی داخلی، صفحه نمایش ۵٫۸۵ اینچی از نوع آمو ال ای دی و دو دوربین ۱۶ مگا پیکسلی است،
که از نظر قرار گیری ظاهری کاملاً مشابه آیفون ایکس دارند. پردازنده ی مرکزی به کار رفته در این دستگاه نیز از نوع MediaTek P40 است، که رقیب اصلی Snapdragon 670 محسوب می شود.

آیا حاضر به خرید کپی آیفون ایکس به قیمت کمتر از 300 دلار هستید؟،آیفون ایکس،شرکت لیگو ،leagoo،کپی آیفون،کمپانی لیگو

اطلاعات بیشتری در مورد S9 در دست نیست، زیرا این محصول به طور رسمی توسط تولید کننده معرفی نشده و تنها چند عکس بسیار با کیفیت و یک برگه مشخصات کلی از آن منتشر شده است. اما همانطور که از ظاهر محصول مشخص است، این تلفن یک نسخه ی کپی شده از آیفون ایکس می باشد.

البته لازم است بدانید این تولید کننده به منظور ایجاد تمایز از نسخه‌ی اصلی، یک حسگر اثر انگشت در پشت S9 قرار داده است. از دیگر تغییرات ظاهری در این محصول می توان به بلندتر بودن قسمت پایین قاب و حک شدن نام تولید کننده (لوگو) در بخش پشتی آن اشاره کرد.

اگر بخواهیم در مورد این محصول بر اساس محصول قبلی این تولید کننده یعنی (S8) نسخه کپی شده از گلکسی اس ۸ سامسونگ قضاوت کنیم، بدون شک می گوییم که S9 در برابر آیفون ایکس به مراتب ضعیف تر است. با این حال اگر به دنبال آن هستید که با وجود استفاده از یک تلفن اندرویدی، دستگاهی با ظاهر یک آیفون ایکس را داشته باشید، این امکان اکنون برای شما فراهم شده است، گرچه این خرید می تواند با مقداری ریسک همراه باشد.

آیا حاضر به خرید کپی آیفون ایکس به قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار هستید؟

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا