تلفن همراه

کیبورد مخفی آیفون برای تایپ یکدستی؛ شما امکان استفاده از آن را ندارید

کیبورد مخفی آیفون

برنامه نویسی به نام Steve Troughton-Smith در سیستم سیمولاتور طراحی شده برای اجرای iOS بر روی دیگر سخت افزار ها متوجه وجود کدی خاص شده که همان توانایی استفاده از کیبورد آیفون به صورت یکدستی است.

۰

مدتهاست که گوشی های با ابعاد بزرگتر از قبل در دسترس کاربران قرار گرفته و از مقبولیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار شده است. هیجان انگیز بودن ابعاد بزرگ صفحه نمایش آنقدر در میان کاربر ها ارزشمند بود که حتی اپل هم علی رغم تعصب خاصش به ابعاد و سایز آیفون هایش دست به تولید گوشی اش در ابعاد بزرگتر با پسوند plus زد. در ادامه با کیبورد مخفی آیفون آشنا خواهیم شد!

بیشتر بخوانید: مقایسه Essential Phone و Galaxy S8 ، دو شاهکار بدون لبه!

کیبورد مخفی آیفون برای تایپ یکدستی

گوگل و مایکروسافت که پیش از اپل دست به تولید گوشی های بزرگتر زده بودند از قبل کیبورد هایی برای تایپ به صورت یکدستی در سیستم نرم افزاری گوشی هایشان تعبیه کرده بودند. مسلما اپل هم از مزایای قرار دادن این کیبورد در گوشی هایش مطلع بوده و هست ولی تا امروز خبری از این گزینه در گوشی های اپلی به چشم نمی خورد.

بیشتر بخوانید: بررسی Nokia 8 ، آیا خاطرات خوب ما از نوکیا زنده خواهد شد!؟

برنامه نویسی به نام Steve Troughton-Smith در سیستم سیمولاتور طراحی شده برای اجرای iOS بر روی دیگر سخت افزار ها متوجه وجود کدی خاص شده که همان توانایی استفاده از کیبورد مخفی آیفون به صورت یکدستی است.

iphone_one_handed_keyboards-0

از قضا امکان کیبورد مخفی آیفون از iOS 8 در این سیستم عامل حضور داشته و از سال ۲۰۱۴ تاکنون کاربران این امکان را داشته اند اما اپل صلاح نمی دانسته که کاربر ها بتوانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: مقایسه Google Pixel با Samsung Galaxy S7 ؛ دو غول شیک و همه چیز تمام!

نکته جالب کاربری آسان از کیبورد مخفی آیفون است، تنها کافی است صفحه کلید را به چپ یا راست سوایپ کنید، جالب تر اینکه دکمه های Copy و Paste در کنار صفحه با ابعاد بزرگتری برای شما نمایان خواهد شد!

مشخص نیست که چرا اپل تاکنون این امکان را به صورت علنی برای کاربران در نظر نگرفته و آن را مخفی کرده است اما بلافاصله راهنمای استفاده از این امکان در گوشی های جیلبریک شده در اینترنت قرار گرفته است که اگر گوشی شما جیلبریک شده می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی Google Pixel نگاهی نزدیکتر به پرچمدار جدید گوگل

بیشتر بخوانید: مقایسه شیائومی MI 6 و گلکسی S8

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا