تلفن همراه

گلکسی نوت ۹ آیفون X را با این روش هدف قرار خواهد داد!

نمونه طرح مفهومی گلکسی نوت ۹

طبق اطلاعات منتشر شده توسط «Let’s Go Digital » سامسونگ یک پرونده ثبت شده را به سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ارائه داده که یک گوشی هوشمند بدون قاب را نشان می دهد. اما مانند همه گوشی ها گلکسی نوت ۹ نیز با یک بلندگو، میکروفون و دوربین جلو ارائه میشود و هنوز روی کاغذ نیاز به حضور و وجود حاشیه در بالا و پایین دارد.

۱+

اطلاعات منتشر شده این این روز ها خبر از این دارد که سامسونگ به دنبال راهی برای برداشتن حاشیه ناخوشایند در اطراف صفحه نمایش خود است تا بتواند تجربیات بصری بسیار جذابی در گلکسی نوت ۹ ارائه کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط «Let’s Go Digital » سامسونگ یک پرونده ثبت شده را به سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ارائه داده که یک گوشی هوشمند بدون قاب را نشان می دهد. اما مانند همه گوشی ها گلکسی نوت ۹ نیز با یک بلندگو، میکروفون و دوربین جلو ارائه میشود و هنوز روی کاغذ نیاز به حضور و وجود حاشیه در بالا و پایین دارد.

با توجه به گفته های Let’s Go Digital، این حق اختراع توضیح میدهد که چگونه سامسونگ می تواند سوراخ های را روی صفحه به طور مؤثر ایجاد کند و  اجزا را پشت صفحه نمایش جای دهد. برای مثال، صفحه نمایشی با یک سوراخ برای بلند گوی بالا و یک سوراخ برای سنسور اثر انگشت نیاز است. و طبق اسناد موجود تمام سطح جلویی گوشی با صفحه نمایش  پوشانده می شود.

نمونه طرح مفهومی گلکسی نوت ۹

نمونه طرح مفهومی گلکسی نوت ۹

طرح آیفون ۱۰ طرحی بحث انگیز است. این دستگاه خطوط را در اطراف صفحه نمایش حذف می کند تا تمرکز کاربر را به جلو و مرکز سوق دهد، اما در بالای گوشی سنسور و دوربین قرار دارد که توجه کار را بیشتر منحرف می کند.

سامسونگ نیز حاشیه بالای و پایین صفحه را در خط Galaxy S8 و Galaxy Note 8 که به طور مشابه برای اجزای خانه استفاده می شود، ارائه می دهد. که این قسمت ها را نمیتوان با صفحه نمایش ادغام کرد.

ثبت اختراع سامسونگ نشان می دهد که پیشرفت در طراحی گوشی های هوشمند ادامه دارد و آیفون ۱۰، Galaxy S8 و Galaxy Note 8 نمونه های اولیه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش یکپارچه تمام صفحه هستند.

پیش بینی می شود که فناوری که در حق ثبت اختراع توصیف شده است بتواند راه را برای گلکسی نوت ۹ باز کند. اما همچنین لازم به ذکر است که مانند دیگر شرکت های بزرگ سامسونگ نیز فایلهای ثبت اختراع خود را همیشه در دستگاه های خود انعکاس نداده است، و ممکن است این طرح نیز هرگز راه خود را به یک دستگاه پیدا نکند.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا