تلفن همراه

بهترین گوشی های هوشمند که امکان تعویض باتری را دارند کدامند ؟

گوشی با امکان تعویض باتری

در این مطلب با شما هستیم با معرفی و بازخوانی ۴ مورد از برترین هایی که می توانید روی تعویض باتری آنها حساب باز کنید!

۰

باتری های تعبیه شده در درون گوشی ها  که غیر قابل تعویض هم هستند در حال حاضر به یکی از استاندارد های مهم تبدیل شده اند، گوشی های پرچمدار کنونی اکثرا با چنین قابلیتی روانه بازار می شوند و کاربران توانایی تعویض باتری را نداشته و نخواهند داشت. اما خوب به یاد داریم که تا همین چند وقت پیش تمامی پرچمدارهای موجود در بازار امکان تعویض باتری را دارا بودند، امکانی که می توانست به شما این اطمینان را بدهد که با همراه داشتن یک باتری فول شارژ دیگر در شرایط اضطراری به آسانی می توانید از گوشیتان با شارژ کامل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های Honor 8 ؛ پنج دلیل قانع کننده برای خرید

در این مطلب با شما هستیم با معرفی و بازخوانی ۴ مورد از برترین هایی که می توانید روی تعویض باتری آنها حساب باز کنید!

androidpit-samsung-galaxy-note-4-21-w782

برترین انتخاب گوشی با امکان تعویض باتری Galaxy Note 4

این گوشی با توجه به اینکه ۲ سال از معرفی اش می گذرد اما در این لیست می تواند صدرنشین باشد، صدر نشینی که با تکیه بر قلم استایلوس و سابقه خوب هم نسلیهایش یک تمام عیار است. البته اکنون دیگر ۲ نسل جدید تر از این نسخه روانه بازار شده و نمی توان روی پرچمدار بودنش حساب باز کرد.

اگر همین الان هم نوت ۴ را با خیلی از پرچمدار های کنونی مقایسه کنیم هنوز هم می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی AMOLED همراه با ابعاد ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ که تراکم ۵۱۸ را داراست یک تصویر عالی همراه با وضوع بسیار چشم گیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: بررسی Google Pixel نگاهی نزدیکتر به پرچمدار جدید گوگل

باتری قابل تعویض ۳,۲۲۰ mAh بازده خوبی را با پردازنده Snapdragon 805 همراه با ۳ GB RAM برای شما به ارمغان خواهد آورد. تا یادمان نرفته باید بگوییم بدنه این گوشی از فلز بوده و قاب پشتی از پلاستیک با نمایی از چرم است! درست نسلی میان Note 3 و Note 5.

AndroidPIT-lg-g5-friends-0370-w782

بیشتر بخوانید: مقایسه iPhone 7 و iPhone 6S ؛ آیفون یک پله جلوتر …

یک قدم جلو تر با LG G5 که امکان تعویض باتری دارد

در MWC بود که برایتان از مخابره شدن این نسخه از پرچمدرا LG در نت نوشت نوشتیم و گفتیم که این نسخه با تکیه بر ماژولار بودن توانایی تعویض باتری را نیز برای شما به ارمغان آورده است. توانایی هایی که در باقی رقبا نخواهید دید و نخواهید یافت.

LG G5 برای اینکه به شما لذت همراهی و تکنولوژی ماژولارش را بدهد باید قطعات کناری و ابزار های کناری این دستگاه را نیز بخرید، یک تجربه خوب از امکانات در کنار قیمت نسبتا مناسب می تواند یک تجربه خوب را برای شما به ارمغان آورد!

پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی در کنار Android Marshmallow می تواند یک تجربه خوب باشد. پیشنهاد می کنیم بررسی LG G5 را در نت نوشت بخوانید.

البته یکی از عواملی که نگذاشته این گوشی در بازار بتواند محبوبیت کافی را کسب کند قیمت بالای ۸۰۰ دلاری در ابتدای مسیر بود اما اکنون با پرداختن مبلغی معادل ۱٫۵ تا ۲ میلیون تومان می توانید یک LG G5 داشته باشید!

بیشتر بخوانید: مشکلات استفاده از Cloud در موبایل ها, ۳ دلیل قانع کننده برای عدم استفاده از سرویس ابری

androidpit-samsung-galaxy-s5-02-w782

ارزان ترین پرچمدار با امکان تعویض باتری Samsung Galaxy S5

به نظرم Galaxy S5 یک همه فن حریف است، هنوز هم از بسیار از گوشی های کنونی بازار چیزی کم ندارد، علی رغم اینکه در سال ۲۰۱۴ معرفی شده هنوز هم می توان روی آن حساب باز کرد و به بعنوان یک گوشی ارزشمند از آن یاد کرد.

طراحی این نسخه بسیار عالی است و تنها ای کاش این طراحی عالی همراه با بدنه پلاستیکی همراه نبود! همه چیز در S5 عالی است، همه مشخصات هنوز هم در میان باقی رقبای کنونی کم و کسر ندارد و می توان رویش حساب باز کرد!

به یاد داشته باشید که باتری ۲,۸۰۰ mAh قابل تعویض برای یک روز کاری شلوغ خیال شما را آسوده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه USB Type-C با Lightning

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا