تلفن همراه

بررسی گوشی DOOGEE BL12000 با بزرگترین باتری جهان ؛ انقلابی در عرصه اسمارت فون ها!!

بررسی گوشی DOOGEE BL12000

ظرفیت باتری های گوشی هوشمند قطعا در سالهای گذشته افزایش یافته است، اما رسیدن به ظرفیت باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نسبت به مقادیر کنونی (برای مثال آیفون X با ظرفیت ۲۷۱۶ و گلکسی S8 با ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت) به نظر اسطوره ای دست نیافتنی می رسد! اما در واقع این افسانه به حقیقت پیوسته است. DOOGEE BL12000 یکی از پیشگامان عرصه گوشی هوشمند است که به تازگی در ۸ ژانویه برای اولین بار در جهان عرضه شده است و معنای واقعی دارا بودن بزرگترین باتری جهان را به جهانیان نشان دهد. برای دیدن آنچه که گوشی DOOGEE ارائه داده است تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

۰

ظرفیت باتری های گوشی هوشمند قطعا در سالهای گذشته افزایش یافته است، اما رسیدن به ظرفیت باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نسبت به مقادیر کنونی (برای مثال آیفون X با ظرفیت ۲۷۱۶ و گلکسی S8 با ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت) به نظر اسطوره ای دست نیافتنی می رسد! اما در واقع این افسانه به حقیقت پیوسته است. DOOGEE BL12000 یکی از پیشگامان عرصه گوشی هوشمند است که به تازگی در ۸ ژانویه برای اولین بار در جهان عرضه شده است و معنای واقعی دارا بودن بزرگترین باتری جهان را به جهانیان نشان دهد. برای دیدن آنچه که گوشی DOOGEE ارائه داده است تا پایان در بررسی گوشی DOOGEE BL12000 با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی نوکیا ۳۳۱۰ ۴G همراه با Wi-Fi، و استحکام معروف نوکیا در چین عرضه شد!

بررسی گوشی DOOGEE BL12000

به واقعیت پیوستن افسانه: باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپرساعت واقعا وجود دارد!

گوشی BL12000 به لطف دو باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی فشرده در حال حاضر دارای بزرگترین ظرفیت باتری جهان است که به شما امکان شارژ باتری ۴ برابر بیشتر از گوشی های معمولی را می دهد. به گفته کمپانی سازنده DOOGEE، باتری این گوشی شگفت انگیز می تواند به مدت ۴۲ روز در حالت آماده به کار، ۹۰ ساعت حالت تماس تلفنی و ۲۵ ساعت پخش مداوم ویدئو ها را به راحتی دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: بررسی ردمی نوت ۵ پرو از شیائومی، مسیر رو به جلوی چینی‌های با کیفیت!

بزرگترین باتریدر تلفن های همراه Doogee BL12000

بزرگترین باتریدر تلفن های همراه Doogee BL12000

در بررسی گوشی DOOGEE BL12000 باید گفت که این شرکت اطمینان می دهد که این گوشی کاربرد های روزانه نظیر بازی کردن، چت کردن، گشت و گذار در وب و یا استفاده در سفرهای تجاری طولانی را به راحتی پوشش می دهد و دیگر لازم نیست همیشه نگران شارژ گوشی هوشمند خود باشید.

بیشتر بخوانید: همه چیز راجع به Galaxy X گوشی خمیده سامسونگ؛ شایعات متناقض و البته هیجان انگیز!

چقدر طول میکشد تا چنین باتری بزرگی شارژ شود؟

با تشکر از فست شارژ V/3A 12، چنین باتری عظیمی چهار ساعت طول می کشد به طور کامل شارژ می شود. گوشی هوشمند DOOGEE همچنین از USB OTG برای شارژ معکوس هنگام اتصال به سایر تجهیزات الکترونیکی پشتیبانی می کند.

در بررسی گوشی DOOGEE BL12000 نباید از قلم بیفتد که به لطف ویژگی جالب شارژ معکوس، شما می توانید صفحه کلید، موس یا هارد دیسک موبایل را به طور مستقیم به این گوشی وصل کنید و از آن ها استفاده نمایید.

زاویه دید ۱۳۰ درجه ای دوربین جلو

در کنار ظرفیت قابل توجه باتری، دوربین BL12000 نیز به لطف چهار لنز آن، خط شکنی جدید این گوشی است. یک دوربین دوگانه در جلو وجود دارد که زاویه دید ۱۳۰ درجه را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: گوشی هوشمند خود را به یک تلفن ماهواره ای تبدیل کنید ! SatSleeve مشکل شما را حل خواهد کرد!

عرضه گوشی DOOGEE BL12000 با بزرگترین باتری جهان؛ انقلابی در عرصه اسمارت فون ها!!

بزرگترین باتریدر تلفن های همراه Doogee BL12000

این امر به کاربر اجازه می دهد تا قابلیت گرفتن عکس “wefies” (عکس سلفی گروهی) را انتخاب کند، که به کمک زاویه دید گسترده آن می تواند تا ۱۰ نفر را به وضوح در تصویر بیاورد، ویژگی که تاکنون هیچ گوشی هوشمند دیگری در بازار به دست نیاورده است.

علاوه بر این، دوربین پشتی از دو لنز ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و شامل ویژگی های محبوبی مانند FaceBeauty، Blur، Mono و Panorama می باشد. با کمک این آپشن های جالب، می توانید تصاویر حرفه ای، نظیر پرتره، از خودتان، دوستان تان و یا مناظر اطراف تان بگیرید.

بیشتر بخوانید: آنچه که از گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۸ انتظار داریم!

قابلیت امنیتی جدید: تشخیص چهره ۳D در صفحه نمایش ۱۸: ۹

در ادامه بررسی گوشی DOOGEE BL12000 باید گفت DOOGEE برای اولین بار در BL12000، از نمایشگر +Full HD  با صفحه نمایش ۶ اینچ و نسبت تصویر ۱۸: ۹ استفاده کرده است. همچنین طراحی “باریک” تجربه کاربری راحت تر و ارگونومی تری را فراهم می کند (عملیات با یک دست با سهولت انجام می شود).

در این گوشی از تکنولوژی تشخیص چهره ۳D برای باز کردن قفل گوشی استفاده شده است که راهی امن برای دسترسی به محتوای تلفن می باشد. برای این کار کافی است گوشی را فقط به مدت یک ثانیه جلوی صورت خود نگه دارید تا آنلاک شود.

BL12000 توسط یک پردازنده octacore اجرا می شود که به کاربران اجازه می دهد تا چندین کار را بدون ترس از کند شدن، گیر کردن و یا بروز مشکلات دیگر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: طراحی +Galaxy A8 سامسونگ نوید جایگاه بهتر سنسور اثر انگشت در Galaxy S9 را می دهد!

عرضه گوشی DOOGEE BL12000 با بزرگترین باتری جهان؛ انقلابی در عرصه اسمارت فون ها!!

شما می توانید در این گوشی بازی های با گرافیک سنگین، تماشای فیلم ها، تماس ها، و غیره را بدون نگرانی از تمام شدن باتری دستگاه به راحتی انجام دهید.

در پایان بررسی گوشی DOOGEE BL12000 به طور خلاصه ویژگی های این گوشی شامل یک باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی، صفحه نمایش ۱۸: ۹ +Full HD و دوربین جلوی ۱۳۰ درجه ای با زاویه دید وسیع و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن یعنی فقط ۱۷۹٫۹۹ دلار، باعث می شود که BL12000 قطعا ارزش خرید را داشته باشد.

در وب سایت رسمی شرکت می توانید نگاهی بیاندازید به DOOGEE BL12000 بیاندازید و یا عملکرد آن را در ویدیوی زیر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه Redmi Note 5 و Redmi Note 5 Pro با Redmi Note 4 برادران بزرگ شیائومی!

منبع: androidpit

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا