اخبار تکنولوژی

یک گوشی موبایل هیجان انگیز با این ویژگی ها از سوی خالق اندروید «اندی روبین» در راه است!

اندی روبین

این گوشی قرار است تماما بر اساس هوش مصنوعی ساخت یافته باشد و در نهایت بتواند با خانه های هوشمند کاربران به خوبی مطابقت و یکپارچگی پیدا کند!

۰

طبق اطلاعات و اخباری منتشر شده تیم ۴۰ نفره ای از گوگل با مدیریت اندی روبین (خالق اندروید) در حال حاضر مشغول کار بر روی یک گوشی تلفن اختصاصی و قابل رقابت با نمونه های آیفون کنونی و حتی پیکسل هستند!

این گوشی قرار است تماما بر اساس هوش مصنوعی ساخت یافته باشد و در نهایت بتواند با خانه های هوشمند کاربران به خوبی مطابقت و یکپارچگی پیدا کند!

طبق منابع خبری که بلومبرگ در صدر آنها قرار دارد این پروزه با نام “Essential” نامگذاری شده و این تیم ۴۰ نفره شامل افراد حرفه ای و پیشرو از شرکت های گوگل، اپل و سامسونگ می باشد. با توجه به اطلاعات موجود برند “Essential” در اواخر سال ۲۰۱۶ در امریکا به ثبت رسیده و بزودی شاهد شروع به کار این برند در سرتاسر دنیا با این نام و محصولاتی نظیر تلفن همراه، تبلت و غیره خواهیم بود. گفتنی است قرار است هوش مصنوعی و یادگری ماشینی در دستگاه های طراحی شده این کمپانی حرف اول را بزند!

این تیم کاملا جدی مشغول کار است و اخرین اطلاعات و اخبار درز شده در نمایشگاه CES 2017 روایت از یک دستگاه موبایل تمام صفحه و ابعادی بزرگتر از آیفون ۷ پلاس و با صفحه نمایش بدون لبه . بدنه پشتی سرامیکی، فناوری لمس سه بعدی و امکان شارژ مغناطیسی از جمله امکانات قطعی این گوشی یه حساب می آید.

اگر اندی روبین را نمی شناسید خیلی خلاصه باید بگوییم که او در سال ۲۰۰۵ اندروید را به گوگل فروخت و تا سال ۲۰۱۲ با این کمپانی همکاری داشت و اکنون پس از جدایی و شورع به کار مجدد و مستقلش شاهد این رویداد قابل توجه از سوی او و تیم تحت کنترل و مدیریت او هستیم.

با توجه به پیش بینی های خبرگزاری های مختلف دنیا این اتفاق به سرپرستی اندروی روبین خواهد توانست آینده تلفن های همراه را با یک چالش بزرگ روبرو سازد، گفتنی است هنوز استفاده از سیستم عامل اندروید در این گوشی قطعی نبوده و طبق پیش بینی ها قرار است تا اواسط سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی این گوشی تلفن هوشمند باشیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا