بازی

۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ که نباید از دست بدهید!

بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷

در این مطلب قصد داریم ۱۱ بازی برتر اندروید منتشر شده در سال ۲۰۱۷ را که مورد اقبال عمومی کاربران و همچنین منتقدان قرار گرفت را به شما معرفی کنیم، با ما در نت نوشت همراه باشید.

۱+

در این مطلب قصد داریم ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ را که مورد اقبال عمومی کاربران و همچنین منتقدان قرار گرفت را به شما معرفی کنیم، بازی های فوق همگی توانسته اند نظر مثبت طیف وسیعی از مخاطبان در سطح جهان را به خود جلب کنند و ساعت ها کاربران با خود همراه کنند و بدون شک اگر شما هم اهل بازی های اندرویدی باشید نام این بازی ها برای شما هم آشناست. با ما در نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷

۱- Shadow Fight 3

سومین سری از بازی محبوب Shadow Fight، اولین بار در ماه جولای ۲۰۱۷ ساخته شد و از آن به بعد بالای ۱۰ میلیون بار دانلود شده است و بر همین اساس در لیست ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ برای همه کنسول ها؛ ترین‌های ۲۰۱۷

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

همانطور که از قبل می دانید،  موضوع این بازی کلاسیک RPG، مبارزه است. در اینجا شما نه تنها سبک مبارزه خود را انتخاب می کنید، بلکه با یادگیری حرکت های جدید و کسب تجربه، سرنوشت خود را به سوی ماجراهای جدید می برید.

دانلود بازی Shadow Fight 3

۲- Nonstop Chuck Norris

هیچ افسانه ای وجود ندارد که چاک نوریس ناتوان از انجام کاری باشد. و ما برای اثبات این موضوع برنامه Nonstop Chuck Norris یا همان چاک نوریس بی وقفه را داریم. یک بازی فوق العاده شگفت انگیز با حداقل کنترل بوده و جزو ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی اختصاصی آیفون و آیپد که رقیبی در اندروید ندارند!

Nonstop Chuck Norris

Nonstop Chuck Norris

این بازی دارای یک قاعده ساده است : کمک به چاک برای مبارزه با انبوهی از خائنان بوسیله چماقی که در دست دارد. آیا می دانستید که Chuck Norris را می توانید بدون اتصال به اینترنت اجرا کنید؟

دانلود بازی Nonstop Chuck Norris

۳- Transformers: Forged to Fight

با Transformers مبارزه با ربات های  Decepticons و Predacons و Maximals را به گوشی هوشمند اندرویدی خود بیاورید. در این بازی شما در نقش ربات های قدرتمند وارد نبردهای هیجان انگیز میشوید و با حملات ویژه ویرانگر، انفجارها و عرصه های ۳۶۰ درجه با دشمن نبرد می کنید

بیشتر بخوانید: بررسی XBOX ONE X جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت

Transformers: Forged to Fight

Transformers: Forged to Fight

دانلود بازی Transformers: Forged to Fight

۴- Once Upon a Tower

اگر به بازی های اکشن و جنگی علاقه ای ندارید Once Upon a Tower دقیقا همان چیزی است که دنبالش هستید. در این بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ شما باید ماجراجویی کنید و یک شاهزاده خانم کوچولو را از چنگال دشمنان شرور نجات دهید.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Assassin’s Creed : Origins

Once Upon a Tower

Once Upon a Tower

شما باید کنترل چکشی که در دستان او است را بدست بگیرید و دشمنان را ضرب و شتم کنید و از دست اژدها فرار کنید.

دانلود بازی Once Upon a Tower

۵- Chicken Scream

بازی های معمولی به شما اجازه می دهد تا کنترل بازی را از طریق لمس کردن و ضربه زدن بدست بگیرید. خوب، Chicken Scream بعنوان بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ ابدا معمولی نیست و شما باید جوجه کوچک را با صدای خود کنترل می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Forza Motorsport 7 ؛ برترین بازی ویدیویی ساخته شده تاکنون!

Chicken Scream

Chicken Scream

در اینجا، شما باید صحبت کنید و یا آواز بخوانید تا مرغ راه برود. و با فریاد زدن او را به پرش وادار کنید. بله درست متوجه شدید، صدای شما تنها کنترل کننده این بازی است.

دانلود بازی Chicken Scream

۶- Age of Empires: Castle Siege

Age of Empires مدتها از صفحه نمایش تلفن همراه دور افتاده بود و در نهایت در آوریل ۲۰۱۷، این بازی بسیار ممتاز مایکروسافت پای خود را به Play Store باز کرد.

بیشتر بخوانید: ۹ بازی اندرویدی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

Age of Empires: Castle Siege

Age of Empires: Castle Siege

این بازی از شما می خواهد که امپراطوری خود را در دستگاه اندرویدی خود هدایت کنید. یکی از تمدن های مورد نظر را انتخاب کنید، دیوارهای خود را تقویت کنید و نیروهای دفاعی را از مهاجمان محافظت کنید. سپس ارتش را برای حمله به شهرهای دیگر آموزش دهید و آنها را در نبرد برای از بین بردن دفاع مخالفان خود دستور دهید. شما می توانید تجربه بازی خود را در دستگاه های آندروید از طریق ایکس باکس لایو ادامه دهید.

دانلود بازی Age of Empires: Castle Siege

۷- South Park: Phone Destroyer

این یک بازی رزمی است و با تعداد زیادی از شخصیت ها همراه با یک مجموعه جالب گرافیکی، شبیه به برنامه های تلویزیونی است.

South Park: Phone Destroyer

South Park: Phone Destroyer

شما در این بازی هم می توانید جنگ های انفرادی داشته باشید هم چند نفره. این بازی رایگان است و سهم آن خرید از برنامه می باشد.

دانلود بازی South Park: Phone Destroyer

۸- Sniper Strike: Special Ops

در بالای ساختمان ها با گلوله های بی سر و صدا که وحشت آور هستند، جمع شده اند. بازی های اسنایپر همیشه محبوب بوده اند. Sniper Strike: Special Ops به عنوان یکی دیگر از بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ به شمار می رود.

Sniper Strike: Special Ops

Sniper Strike: Special Ops

اگر علاقه مند به بازی های اکشن و تفنگی هستید حتما این بازی را دانلود و نصب کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و همانند بسیاری از بازی های تفنگی، شما می توانید سلاح های خود را با امتیازات جمع آوری شده در طول عملیات، ارتقا دهید.

دانلود بازی Sniper Strike: Special Ops

۹- Air Battle: World War

آیا تاکنون منتظر چیز متفاوتی در نبردهای هوایی اکشن و سه بعدی جنگ جهانی اول بوده اید؟ پس بازی Air Battle: World War را دانلود کنید و انجام دهید. Air Battle به شما امکان می دهد تا سفرهای طولانی خود را به بیش از یک قرن پیش آغاز کنید. شما در جنگ جهانی اول به عنوان یک خلبان با قدرت های متحد و یا قدرت های مرکزی علیه هر اردوگاه مبارزه می کنید

Air Battle: World War

Air Battle: World War

در Air Battle شما به اویل دهه ۱۹۰۰ بر میگردید و با هواپیمای جنگنده خود، هواپیماهای دشمن، بالون های هوای گرم، جنگنده ها یا بمب افکن ها را ازبین می برید. در این بازی شما بیش از ۵۰ ماموریت در شرایط آب و هوایی مختلف دارید. و همچنین می توانید در حوزه های زمینی مختلف تمرکز و پتانسیل بازی خود را تست کنید.

دانلود بازی Air Battle: World War

۱۰- Power Rangers: Legacy Wars

بازی محبوب بعدی که در این لیست قرار می گیرد Power Rangers است که یک بازی بسیار گرافیکی می باشد و به همین علت مورد اقبال فراوان قرار گرفته و در لیست ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ قرار دارد.

Power Rangers: Legacy Wars

Power Rangers: Legacy Wars

شما باید در این بازی Rita Repulsa، جادوگر شیطانی فضایی را که با شبیه سازی قهرمانان Power Rangers قصد نابودی زمین را دارد، شکست دهید. شما می توانید بیش از ۴۰ جنگجو در این بازی انتخاب کنید و با ارتقای آنها، بهترین تیم را برای شکست Rita Repulsa تشکیل دهید.

دانلود بازی Power Rangers: Legacy Wars

۱۱- Tekken

آخرین بازی در لیست ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ ما بازی افسانه ای Tekken می باشد. در این بازی شما باید با حاکمیت خود در مبارزه به شخصیت Heyhachi Mishima ملحق شوید و دست در دست یکدیگر، حریف را شکست دهید.

Tekken

Tekken

در این بازی شما می توانید بیش از ۲۰ کاراکتر با سبک های مبارزه منحصر به فرد جمع آوری کنید و می توانید تا ۲۰ حرکت خاص منحصر به فرد برای هر جنگنده داشته باشید.

دانلود بازی Tekken

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا