رپرتاژ آگهی

۵ ویژگی هتل اسپیناس

۰

تهران، پایتخت ایران، دارای جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و طبیعی است که در برخی موارد قدمت آن‌ها به بیش از هزاران سال پیش‌ می‌رسد. اقامت در تهران به منظور گردشگری، کاری و یا هر دلیل دیگری، می‌تواند بهانه‌ای برای لذت بردن و دیدن این زیبایی‌ها باشد و طبیعتا رزرو هتل در تهران انتخاب مناسبی در جهت رفاه بیشتر برای اقامت در پایتخت است. ترافیک تهران گاهی بسیار سنگین و خسته کننده است و داشتن مکانی آرامش بخش و مجهز بعد از ماندن در این ترافیک و یا درگیر شدن با سایر عوامل شهری در تهران، بسیار ضروری است. هتل اسپیناس خلیج فارس یکی از بهترین هتل‌های تهران از نظر راحتی است که با واقع شدن در مرکز شهر، دسترسی بسیار مناسبی را به تمامی نقاط تهران، با وسایل شخصی و یا نقلیه عمومی در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل اسپیناس بلوار کشاورز که در نزدیکی میدان ولیعصر قرار دارد، هتلی پنج ستاره است که با ترکیب و تلفیق عناصر معماری مدرن و فرهنگ ایرانی آرامش را در نگاه اول به شما هدیه می‌کند. در این مقاله با بر شمردن امکانات هتل اسپیناس تهران ۵ ویژگی اصل آن را بررسی خواهیم کرد.

امکانات هتل اسپیناس تهران

این هتل در اتاق‌های خود دارای تخت خواب های نرم و راحت، حوله لباسی حمام، حوله‌های جاذب، نرم و پنبه‌ای، وان‌های بزرگ، آینه های حمام ضد بخار، سردوش مخصوص، وسایل ضروری لوکس حمام، تلویزیون LCD با کیفت خوب، صندوق امانات بزرگ داخل اتاق شما، چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق، غذاخوری بیست و چهارساعته داخل اتاق، پریز خروجی برق روی میز کارپف خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی و غیره است.

پرسنل این هتل چند زبانه هستند و خدمات بیزینسی نظیر کپی، پست، فکس و غیره را ارائه می‌دهند. همچنین شما می‌توانید با هزینه‌ای اندک، راننده‌ای را به طور روزانه  برای خود از هتل به خدمت بگیرید. امکان ارائه اینترنت با سرعت بالا و حجم نامحدود نیز با هزینه کمی قابل دسترسی است. همچنین این هتل دارای مرکز سلامت، اسپا، استخر، سونا و جکوزی و سالن بدنسازی است.

ویژگی‌های هتل اسپیناس تهران

  1. مرکز سلامت

سلامتی شما و عزیزانتان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. این هتل با به کارگیری متخصصان و دستگاه‌های پیشرفته کاردیو ، پایش سلامت شما را تضمین می‌کنند و با ارائه خدماتی لذت بخش آرامش و سلامت شما را تضمین خواهند کرد.

  1. ممنوعیت سیگار در طبقه سوم تا ششم

در طبقه سوم تا ششم هتل اسپیناس بلوار کشاورز کشیدن سیگار ممنوع است و کشیدن آن منجر به جریمه یک میلیون و دویست هزار تومانی خواهد شد. این کار جهت حفظ سلامت و احترام به مشتریان غیر سیگاری است.

  1. وجود بیزینس سنتر و امکان استفاده از راننده روزانه

بسیاری از سفرها به تهران به علت‌های تجاری و کاری انجام می‌شود و انجام امور کاری در اتاق استراحت، معنی آرامش را در آن از بین خواهد برد. بنابراین داشتن یک دفترکار مجهز در هتل، نیاز به محیطی برای انجام امور اداری را مرتفع خواهد کرد. در مرکز بیزینس خدماتی مانند، کپی، پرینت، فکس، پست و غیره انجام می‌شود.

  1. برگزاری مراسم عروسی و جلسات

مراسم عروسی در ایران، یکی از مهمترین جشن‌های زندگی برای هر فرد است، برگزاری درست و بدون مشکل آن در مکانی آبرومند از اهمیت خاصی برای خانواده‌های ایرانی برخوردار است. هتل اسپیناس تهران با استفاده از تالارهای مجلل و رستوران‌های عالی و همچنین تجربه بسیار بالا در برگزاری جشن‌های عروسی، نه تنها مهمانی شما را آبرومندانه برگزار خواهد کرد، بلکه با پیشنهادات فوق‌العاده باعث متمایز شدن، مراسم شما با سایر مراسم‌های عروسی خواهد گردید.

از طرفی هتل اسپیناس با در اختیار داشتن مکانی مناسب برای جلسات کاری و سمینارها، می‌تواند خدماتی در حد کلاس جهانی را برای برگزاری آن‌ها در اختیار شما خواهد گذاشت.

  1. رستوران‌ها و آتریوم

هتل اسپیناس دارای دو رستوران (بلوار ۱۲۶ و مانداک) است، بلوار ۱۲۶ با نمایی زیبا از بلوار کشاورز در طبقه دوم این هتل قرار دارد و طعم غذاهای آن بسیار عالی است اما جلوه ویژه این هتل، مانداک در طبقه منفی یک است که رستورانی سنتی با معماری تحسین بر انگیز صفوی است. طرح‌های این رستوران زیبا ذهن شما را به خود مشغول کرده و از هیاهوی زندگی مدرن دور خواهد کرد.

آتریوم این هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شده و متخصصین آن در درست کردن قهوه بسیار مهارت دارند. اگر یکبار طعم لته را در این آتریوم امتحان کنید، همیشه آن را به خاطر خواهید داشت.

 

در کل رستوران هتل اسپیناس بلوار کشاورز روی  سلامتی و راحتی شما تمرکز داشته و ویژگی‌های بر شمرده شده از این هتل، نشان دهنده شدت این تمرکز در خدمت رسانی است. موقعیت مکانی این هتل فوق‌العاده است، خصوصا برای کسانی که برای کار و تجارت به تهران سفر می‌کنند. هتل اسپیناس در مرکز شهر واقع شده و به تمام نقاط شهر دسترسی بسیار خوبی دارد.

برای رزرو اتاق در هتل‌های تهران کافی است به سایت‌های معتبر مراجعه و با مشاهده کیفیت خدمات و  مقایسه آن‌ها با هتل‌های دیگر، بهترین سرویس را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. البته اگر محدودیتی بودجه‌ای نداشته باشید، هتل اسپیناس تهران قطعا یکی از گزینه‌های اصلی شما خواهد بود.

 

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    mrtrip

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ at ۱۶:۴۸

    مطلب مفیدی بود من از سایتای رزرو هتل خیلی استفاده میکنم حتی قیمتاشون از مراجعه حضوری پایینتره و امکان رزرو هم که داره با خیال راحت میشه رزرو کرد

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا