تکنولوژی

هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۱۹ را قبل از نمایشگاه شیکاگو ببینید!

هیوندا سوناتا هیبریدی ۲۰۱۹ را قبل از نمایشگاه شیکاگو ببینید! شرکت هیوندا قصد داشته جدیدترین مدل های الکتریکی خود، از جمله سوناتا پلاگین هیبریدی و سوناتا هیبریدی ۲۰۱۹ را در جریان نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۸ به نمایش بگذارد.

۰

شرکت هیوندا قصد داشته جدیدترین مدل های الکتریکی خود، از جمله سوناتا پلاگین هیبریدی و سوناتا هیبریدی ۲۰۱۹ را در جریان نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۸ به نمایش بگذارد. هر دو مدل هیبریدی سوناتا ۲۰۱۹ به پیشرانه ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز هستند.

مدل هیبریدی نخست از یک باتری پلیمری لیتیوم یونی ۱٫۷۶ کیلو واتی بهره می برد که با موتور الکتریکی قدرتی ۵۱ اسب بخاری را تولید خواهد کرد. این موتورالکتریکی در کنار موتور احتراقی مجموعا خروجی ۱۹۳ اسب بخاری برای سوناتا هیبریدی ۲۰۱۹ رقم می زند. در نسخه پلاگین هیبریدی خریداران شاهد یک باتری ۹٫۸ کیلوواتی خواهند بود که با همراه پیشرانه احتراقی در مجموع خروجی ۲۰۲ اسب بخاری تولید می نماید.

همچنین مدل با هربار شارژ می تواند مسافت ۴۳ کیلومتری به حرکت درآید. هیوندا در هر دو مدل هیبریدی از طراحی آیرودینامیکی بهره می برد تا بهره وری سوختی خودرو به حداکثر خود برسد. این طراحی ضریب کششی بالایی به خودرو می بخشد و با فناوری چراغ های جلو LED اختیاری به شکل خودکار قسمت های کناری محیط پیشرو را روشن می کنند.

در فضای داخلی این محصولات هیبریدی به صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز هستند. مدل پلاگین هیبریدی به فناوری مجهز است که اطلاعات ترانسفورماتور با به نمایش می گذارد و نشانگر شارژ نیز در بالایی نمایشگر قرار دارد. هر دو نسخه با سیستم تشخیص نقطه کور، هشدار ترافیک، هشدار عدم خروج از خط و برخی دیگر به فروش می رسند. خریداران همچنین می توانند سیستم ترمز خودکار اضطراری، پرتوهای نوری اتوماتیک را برای این مدل در نظر گیرند.

سوناتا هیبریدی ۲۰۱۹ در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به فروش می رسد و مدل پلاگین هیبریدی نیز در سه ماهه دوم به فروش می رسد. نماینده هیوندا مدل پلاگین را در مناطق کالیفرنیا، کانکتیکات، مین، مریلند، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک، اورگان، رود آیلند و ورمونت به فروش می رساند. با این حال سایر مناطق نیز نسخه پلاگین هیبریدی را دریافت می کنند.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا