خودرو

نسل جدید هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ معرفی شد!

هیوندای سانتافه 2019

نسل جدید هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ معرفی شد! نسل چهارم هیوندا سانتافه پس از انتشار تصاویر تیزری و ویدئوهای تبلیغاتی مختلف در نهایت معرفی شد. البته هیوندا معرفی کاملی ارائه نداد اما با آشکار کردن طراحی و برخی مشخصات آن تقریبا رونمایی سانتافه ۲۰۱۹ را انجام داد.

۰

نسل چهارم هیوندا سانتافه پس از انتشار تصاویر تیزری و ویدئوهای تبلیغاتی مختلف در نهایت معرفی شد. البته هیوندا معرفی کاملی ارائه نداد اما با آشکار کردن طراحی و برخی مشخصات آن تقریبا رونمایی سانتافه ۲۰۱۹ را انجام داد.

مدل جدید سانتافه در نسل چهارم طراحی جسورانه ای پیدا کرده که شامل دو چراغ باریک و بزرگ در جلو شده و از جلوپنجره مشبک جدید می شود. چراغ های باریک آن شباهتی به کنا و نکسو هیدروژنی داشته و به نظر می رسد باید این زبان طراحی جدید هیوندا را پذیرفت.

جلوپنجره مشبک آبشاری نخستین بار در i30 به کار گرفته شد و حال نوبت به سانتافه رسید تا چنین ظاهری پیدا کند. شاسی بلند جدید هیوندا طراحی برجسته و زیبایی داشته که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. خطوط برجسته و گلگیرهای پهن ظاهر نسل جدید سانتافه را متفاوت از نسل پیشین کرده است. متاسفانه تصاویر رسمی از قسمت عقب آن در دست نیست و تنها تصویر رندر شده ای مربوط به این بخش در دست است.

هیوندای سانتافه 2019

هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

به نظر می رسد دو بخش عقب و جلو خودرو یکپارچگی با یکدیگر داشته و اختلاف طراحی موجود نیست. هنگامی که به فضای داخلی می نگریم شاهد تغییرات انبوهی خواهیم بود که در نسل پیشین مشاهده نشد. در حقیقت فضای داخلی آن شباهت بسیاری به کنا داشته و به نظر می رسد کنا سرآغار فصل جدید طراحی هیوندا محسوب می شود. سیستم سرگرمی برخلاف مدل قبل در بالایی کنسول مرکزی جای گرفته و چشم انداز جدیدی به وجود آورده است. خوشه ابزار نیز تغییر ظاهری داشته و یک نمایشگر دیجیتال کوچک در میان آن جای گرفته است. با طولانی بودن محور این خودرو می توان سفر لذت بخشی را انتظار داشت که کم نظیر است.

هیوندای سانتافه 2019

هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

با وجود قابلیت گوگل ترنسلیت می توان از این برنامه برای کاربری های مختلف سیستم سرگرمی بهره گرفت. مشخصات نسخه KDM از نوع توربودیزل ۲٫۰ و ۲٫۲ لیتری بوده که در کنار پیشرانه ۲٫۰ لیتری بنزینی توربوشارژ قرار می گیرد. گذشته از پیشرانه، هیوندا گیربکس هشت سرعته ای نیز در نظر گرفته که تا انتقال قدرت به سرعت بیشتری انجام گیرد. درباره فناوری ایمنی هیوندا مشخصات کاملی در نظر گرفته که باید به سیستم هشدار برخورد به جلو، سیستم جلوگیری پرتو بالا در هنگام عبور خودرو مقابل، سیستم عدم خروج از خط و برخی دیگر اشاره داشت. همچنین سیستم هشدار عدم باز کردن درب هنگام نزدیک شدن خودرو عبوری نیز یک قابلیت جالب در این مدل است. این مدل همچنین از قابلیت Rear Occupant Alert بهره می برد که به راننده هشدار خواهد داد هنگام خروج از خودرو بخش عقب را بررسی کند.

هیوندا تایید کرده این مدل در نمایشگاه اتومبیل نیویورک رونمایی کامل خواهد شد.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا