تکنولوژی

مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۱۹ لوکس تر و لاکچری تر از همیشه

مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۱۹ لوکس تر و لاکچری تر از همیشه! اگر به نظر شما سدان مرسدس بنز اس کلاس یک مدل بسیار لوکس محسوب نمی شود، باید بگوییم که  این کمپانی آلمانی تصمیم گرفت یک مدل فوق لوکس میباخ را در نظر گیرد.

۱+

اگر به نظر شما سدان مرسدس بنز اس کلاس یک مدل بسیار لوکس محسوب نمی شود، باید بگوییم که  این کمپانی آلمانی تصمیم گرفت یک مدل فوق لوکس میباخ را در نظر گیرد. سدان درجه یک که در نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۸ ماه مارس به نمایش گذاشته خواهد شد. مرسدس بنز قصد داشته مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۱۹ مدل را اواخر سال ۲۰۱۸ روانه بازار ایالات متحده کند از این رو می توان انتظارات بسیاری داشت.

مرسدس بنز اس کلاس میباخ ۲۰۱۹ دارای استانداردهای جدیدی بوده که آن را نسبت به مدل های پیشین بهبودیافته تر نشان می دهد و از جمله باید به جلوپنجره مشبک جذاب اشاره کرد. با استفاده از جلوپنجره مشبک با خطوط عمودی استایل لوکس تری برای این مدل فراهم آمده که آن را جذاب جلوه می دهد. با این حال بزرگترین تغییر حاصل شده کشیدگی بیشتر طول بوده که عمدتا در خودروهای لوکس مشاهده می شود. این طور که پیداست کمپانی ۱۰ اینچ به طول میباخ اس کلاس ۲۰۱۹ افزوده تا آن را به مدلی پریمیومی تبدیل کند. این افزایش راحتی را برای سرنشینان کابین عقب فراهم می آورد، بنابراین مورد قابل توجهی است.

مرسدس بنز اس کلاس با بدنه دو رنگ اختیاری جهت افزایش طراحی لوکس به فروش می رسد و در مجموع ۹ ترکیب رنگی تدارک دیده شده است. برای ایجاد آنها شرکت دو لایه رنگ که یکی از آنها پوشش کاپوت ها و سقف و دیگری قسمت زیرین خودرو را در برمی گیرد، در نظر گرفته است. با این حال طراحی ظاهری میباخ ۲۰۱۹ جلوه بیشتری پیدا کرده و جذاب به نظر می رسد.  خریداران اس کلاس هنگام خرید این مدل می توانند دو گزینه موتور را انتخاب کنند. یکی از مدل ها S560 4Matic نام داشته و پیشرانه ۴٫۰ لیتری هشت سیلندر ۴۶۳ اسب بخاری برای آن در نظر گرفته شده است.

این نسخه می تواند در کمتر از ۴٫۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد و عملکرد بالایی داشته باشد. دیگر مدل S650 نام داشته و پیشرانه ۶٫۰ لیتری توربوشارژ ۱۲ سیلندر ۶۲۱ اسب بخاری برای آن فراهم آمده که در ۴٫۶ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و علت این مدت زمان بالا نیز وزن بدنه قابل توجه خودرو است. در فضای داخلی مرسدس میباخ تریم رنگی مختلفی داشته و از مواد اولیه باکیفیتی بهره گرفته شده است. چرم های ناپا و چوب های باکیفیت در کنار حاشیه های کرومی جذابیت فضای کابین را دوچندان کردند. وجود عمده قابلیت های رفاهی در کنار صفحه نمایش های متعدد کابین اس کلاس میباخ ۲۰۱۹ را همچون گذشته لوکس و پریمیومی نشان می دهد. جزئیات قیمت نامشخص باقی مانده و باید منتظر ماند.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا