خودرو

پورشه کاین هیبریدی ۲۰۱۹ با عملکردی فوق‌العاده در راه است!

پورشه کاین هیبریدی 2019 با عملکردی فوق‌العاده در راه است

پورشه پیشروی خود در الکتریکی‌کردن را با عرضه‌ی پورشه کاین هیبریدی در سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد داد. این اولین نوع هیبریدی از نسل سوم پورشه کاین است، اما قطعاً آخرین نیست.

۰

پورشه پیشروی خود در الکتریکی‌کردن را با عرضه‌ی پورشه کاین هیبریدی در سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد داد. این اولین نوع هیبریدی از نسل سوم پورشه کاین است، اما قطعاً آخرین نیست. این کمپانی اشتوتگارتی از یک موتور توربوشارژ ۳ لیتری در این خودرو استفاده کرده که این موتور قادر به تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۳۲ پوندفوت گشتاور است. این نیروها همراه می‌شوند با نیرویی که موتور الکتریکی به آن‌ها اضافه می‌کند. این موتور الکتریکی قادر به اضافه کردن ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوندفوت گشتاور می‌باشد.

خروجی کل دستگاه، برابر است با ۴۵۵ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۲۵۰ تا ۶۴۰۰  و ۵۱۶ پوندفوت گشتاور در دور موتور ۱۰۰۰ تا ۳۷۵۰٫

بیشتر بخوانید: بهترین کوپه های ۲۰۱۸ موجود در بازار کنونی دنیا

پورشه کاین هیبریدی ۲۰۱۹ در راه است!

خروجی کل موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به ۴ چرخ منتقل شده و سرعت خودرو در عرض ۴٫۷ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت (۶۰ مایل بر ساعت) می‌رسد. حداکثر سرعت پورشه کاین هیبریدی ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت (۱۵۷ مایل بر ساعت) می‌باشد. اما قابلیت‌های پورشه کاین هیبریدی صرفاً در عملکرد موتور خلاصه نمی‌شوند، بیایید نگاهی به موتور الکتریکی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بررسی مرسدس بنز EQC ؛ اولین خودروی تمام الکتریکی تاریخ مرسدس بنز

پورشه کاین هیبریدی 2019 با عملکردی فوق‌العاده در راه است

موتور الکتریکی خودرو از یک باتری لیتیوم- یونی ۱۴٫۱ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و در زیر صندوق عقب خودرو قرار گرفته است، که البته برخی اعتقاد دارند این امر موجب شده که فضای صندوق اندکی کم شود.

بیشتر بخوانید: کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ زیباتر و همراه با تغییرات جزیی شکار شد!

باتری موتور می‌تواند تا ۴۵ کیلومتر (۲۷ مایل) شارژ داشته باشد، و حتی سرعت به ۱۳۳ کیلومتر بر ساعت (۸۳ مایل بر ساعت) برسد بدون این‌که قطره‌ای بنزین مصرف شود. ذکر این نکته نیز لازم است که باتری با استفاده از قابلیت شارژ سریع می‌تواند در ۲٫۳ ساعت و در حالت معمولی در ۷٫۸ ساعت کاملاً شارژ شود. پورشه این امکان را برای صاحبان پورشه کاین هیبریدی فراهم ساخته که از طریق اپلیکیشن Porsche Connect  اقدام به آغاز، نظارت و توقف فرآیند شارژ باتری کنند.

از جمله امکانات جالب پورشه کاین هیبریدی می‌توان به InnoDrive اشاره داشت. این نرم افزار با استفاده از سنسورهای خودرو قادر به تشخیص ۲ مایل جلوتر است و به عنوان مثال هنگامی که خودرو به یک منطقه‌ی غیر هموار می‌رسد با اعمال تأثیرات مثبت بر روی شتاب خودرو موجب راحتی کار می‌گردد.

از دیگر مشخصات دستگاه بایستی به چرخ‌های ۲۲ اینچی، صفحه نمایش رنگی قابل تنظیم ارتفاع و شیشه جلو گرم  اشاره داشت.

پورشه کاین هیبریدی در سال ۲۰۱۹ با قیمت پایه‌ی ۷۹ هزار دلار پیش‌فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: رولز رویس کالینان Rolls Royce Cullinan ؛ شاسی بلندی گران و قدرتمند!

بیشتر بخوانید: معرفی BMW M5 2019 یک سوپر سدان با قوی ترین پیشرانه و شتاب ۳ ثانیه‌ای!

بیشتر بخوانید: مینی کانورتیبل بیست و پنج ساله شد! سورپرایز مینی بابت ۲۵ سالگی و مینی کانورتیبل جدید

بیشتر بخوانید: شاسی بلند میباخ Vision Ultimate Luxury چنین خواهد بود!

منبع:
digitaltrends

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا