تکنولوژی

تویوتا Auris 2019 معرفی شد، رقیبی قدر برای فولکس واگن گلف!

Auris 2019 رقیب ژاپنی برای فولکس واگن گلف محسوب شده که هیچ شباهتی به مدل های پیشین ندارد. با طولی ۴۰ میلیمتر افزایش یافته تر، می توان Auris 2019 را خودرویی با طول دو محور طولانی تر به شمار آورد. با افزایش طول و کاهش ارتفاع Auris 2019 خودرویی جذاب و بزرگ به نظر می رسد.

۱+

شرکت تویوتا که انتظار می رفت از نسخه تولیدی کوپه مورد انتظار سوپرا رونمایی کند اما ترجیح داد کانسپتی از این محصول را رونمایی نماید. در کنار آن یک خودرو تولیدی را به نام Auris 2019 معرفی کرد و از قرار معلوم با دستی پر به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ آمده است.

Auris 2019

این مدل رقیب ژاپنی برای فولکس واگن گلف محسوب شده که هیچ شباهتی به مدل های پیشین ندارد. با طولی ۴۰ میلیمتر افزایش یافته تر، می توان Auris 2019 را خودرویی با طول دو محور طولانی تر به شمار آورد. با افزایش طول و کاهش ارتفاع Auris 2019 خودرویی جذاب و بزرگ به نظر می رسد.

این هاچ بک از پلتفرم جدید TNGA تویوتا بهره می برد که در حال حاضر پریوس و C-HR از آن برخوردارند. اتخاذ معماری پلتفرمی جدید برای مدل ۲۰۱۹ Auris موجب سخت تر شدن پوسته و مرکز جاذبه پایینتر می شود که در کنار تعلیق چندجانبه عقب، تجربه رانندگی لذت بخش و بهتر می شود.

Auris 2019

Auris 2019 اولین مدلی بوده که در دو گزینه هیبریدی با پیشرانه پایه ۱٫۸ لیتری ۱۲۰ اسب بخاری Prius و C-HR یا پیشرانه ۲٫۰ لیتری ۱۷۸ اسب بخاری همراه است. به گفته تویوتا پیشرانه دوم قدرتمندتر است و تعادل بیشتری را افراد با آن خواهند داشت. مدل پایه نیز به پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربوشارژ ۱۱۴ اسب بخاری مجهز است که روانه بازار می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا