تکنولوژی

هیوندا ولستر N 2019 با صدایی دلنشین

۰

هیوندا ولستر N 2019 با صدایی دلنشین

دنیای خودرو یک دنیای هیجان انگیز بوده که در آن می توان هر نوعی اتومبیلی مشاهده کرد. قطعا در این میان هیوندا ولستر N را باید یک مدل قدرتمند از هاچ بک های بازار دانست که شرکت کره ای اخیرا این مدل را معرفی کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

از آنجایی که ولستر N یک هاچ بک قدرتمند به شمار می رود از این رو باید انتظار عملکرد فنی بالایی بود و صدا دلنشینی همچون سایر اتومبیل های اسپرت را در آن مشاهده کرد. پیشرانه ۲۷۵ اسب بخاری ولستر N 2019 هیوندا نه تنها سرعت بالایی به ارمغان می آورد، بلکه صدا جذابی را در محیط پیرامون خود پخش می کند که مناسب دوستداران اتومبیل های اسپرت است.

پیشرانه ۲۷۵ اسب بخاری فعلی از نوع ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بوده که توان بالایی را به محصول قدرتمند شرکت هیوندا می بخشد. این موتور در کنار گیربکس شش سرعته دستی و دیفرانسیل عقب لغزش محدود یک هاچ بک تمام عیار را برای طرفداران هیوندا به ارمغان می آورد.

به تازگی کاربر Straight Pipes  یوتیوب توانسته به هیوندا ولستر  N 2019 دسترسی پیدا کند و ویدئویی نیز تهیه نماید که صدا محصول با عملکرد بالا کوچک هیوندا در آن چشمگیر است. البته با توجه به اینکه هیچ میکروفونی خاصی در نزدیکی اگزوز قرار داده نشده و براساس ویدئو گرفته شده به نظر می رسد در منطقه انتاریو کانادا است.

بله ولستر N هیوندا یک مدل هاچ بک تمام عیار بوده که در کنار قدرت پیشرانه، می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. اگر بگوییم این محصول هیوندا رقیبی برای Golf R فولکس و هوندا Civic Type R محسوب شده، بیراه نگفتیم و حقیقتی بیش نیست.

منبع

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا