تکنولوژی

اتومبیل پرنده و ربات های هوانورد؛ دوره آموزشی جدید در مدرسه آنلاین Udacity!!

۰

به تازگی یک دوره آموزشی در مدرسه آنلاین Udacity دانشجویان را تشویق می کند تا واقعا به آسمان دست یابند. از ماه فوریه، مدرسه آنلاین Udacity “با برگزاری دوره آنلاین ویژه ای درباره اتومبیل پرنده (flying car nanodegree program)” فرصت توسعه مهارت های نرم افزاری در رشته سیستم های پروازی مستقل را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. علاقه مندان در این دوره، در مورد سامانه های خودرو های پرنده و هواپیماهای بدون سرنشین رباتیک چیزهای زیادی یاد می گیرند. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

زمان زیادی نگذشته است که تصور اتومبیل پرنده تنها یک فانتزی دوست داشتنی برای کودکان بودند، اما اکنون این کودکان رشد کرده اند و در حال تلاش برای به واقعیت پیوستن آرزوهای خود می باشند.

امروزه طراحی چنین وسایل نقلیه ای از هوانورد های کوچکتر مانند AeroMobil و DeLorean Aerospace گرفته تا غول هایی مانند Airbus و UBER، به طور فزاینده ای در حال گسترش است.

اتومبیل های پرنده و ربات های هوانورد؛ دوره آموزشی جدید در مدرسه آنلاین Udacity!!

DeLorean Aerospace وسیله نقلیه هوایی از جنس کامپوزیت کربن می باشد و طراحی آن شبیه به ماشین های مسابقه فرمول ۱ است. این خودروی هوایی طوری طراحی شده است که با حداقل آموزش اپراتور، سیستم کنترل پروازی مستقلی ارائه دهد.

این دوره های آنلاین nanodegree، توسط پروفسور Sebastian Thrun استاد دانشگاه استنفورد ایجاد شده است که پیش از این رهبری پروژه ی خودروی بدون راننده گوگل را بر عهده داشت.

اتومبیل های پرنده و ربات های هوانورد؛ دوره آموزشی جدید در مدرسه آنلاین Udacity!!

تاکسی هوایی UBER در سال ۲۰۲۰ افتتاح خواهد شد.

کسانی که به اتومبیل پرنده، هواپیماهای بدون سرنشین، سیستم های خودمختار و آینده حمل و نقل هوشمند علاقه مند هستند می توانند در این دوره ها شرکت کنند. دانشجویانی که به دوره Thrun می پیوندند، به مدت دو دوره سه ماهه آنلاین آموزش می بینند و حداقل ۱۵ ساعت در هفته برای مطالعه نیاز دارند. دوره اول شامل آموزش هایی درباره روباتیک هوایی است و هزینه آن ۸۹۹ دلار می باشد، در حالی که دوره دوم به سیستم های هوایی هوشمند می پردازد و هزینه آن ۱۲۰۰ دلار می باشد.

اتومبیل های پرنده و ربات های هوانورد؛ دوره آموزشی جدید در مدرسه آنلاین Udacity!!

دوره آموزشی مدرسه آنلاین Udacity

طبق وعده Udacity، این دوره دانشجویان را آماده می کند تا در “انقلاب تکنولوژیکی و اجتماعی” که ماشین های پرنده می توانند به آن منجر شود، در خط مقدم قرار گیرند.

در این برنامه، شما از کارشناسان در سطح جهانی آموزش می بینید، با ابزارهای پیشرفته کار می کنید و با چالش های واقعی در دنیا از امداد اضطراری گرفته تا هماهنگی در ناوبری روبه رو می شوید. “همچنین در زمینه برنامه ریزی، کنترل، هماهنگی و سایر مهارت های تکنولوژیکی کارآزموده و ماهر می شوید. مهمتر از همه، در عمل، کدنویسی پهپادها را یاد خواهید گرفت که در هواپیماهای بدون سرنشین خود می توانید آن را پیاده کنید.”

کیتی هاوک فلیکر (Kitty Hawk Flyer) ماشین پرنده فوق سبک

Thrun علاوه بر تجربه گوگل، نکات مفیدی درباره ی ماشین های پرنده شخصی می داند. او پیش از این نیز در طراحی کیتی هاوک فلیکر، یک ماشین پرنده فوق سبک در ۲۰۱۷ همکاری کرده است.

اتومبیل های پرنده و ربات های هوانورد؛ دوره آموزشی جدید در مدرسه آنلاین Udacity!!

کیتی هاوک فلیکر – ماشین پرنده فوق سبک

تیمی که کیتی هاوک فلیکر را طراحی کرده است، ماموریت خود را “تبدیل رویای ماشین های پرنده شخصی به واقعیت” می دانند. آن ها معتقدند وقتی همگان به این پرنده های شخصی دست یابند، دنیایی جدید و بی حد و حصر برای آنها باز خواهد شد. “شاید فارغ التحصیلان Thrun در دوره جدید Udacity بتوانند در دستیابی به این هدف تاثیرگذار باشند.

Udacity در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد تا دوره های آنلاین در مقیاس بزرگ را به تعداد زیادی از علاقه مندان ارائه دهد. جدیدترین آمار نشان می دهد که بیش از چهار میلیون دانش آموز در دوره های رایگان آن ثبت نام کرده اند و بیش از ۱۱،۰۰۰ نفر در برنامه های nanodegree که هزینه ثبت نام دارند، شرکت کرده اند.

اطلاعات بیشتر در مورد دوره nanodegree ماشین های پرنده Udacity را می توانید در وب سایت این مدرسه آنلاین بیابید.

منبع: digitaltrends

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا