گجت‌ها

ساعت هوشمند دارای پروژکتور بزودی به بازار خواهد آمد!

ساعت هوشمند دارای پروژکتور

ساعت هوشمند ی که در این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم یک پروژکتور داخلی دارد، این ساعت هوشمند دارای پروژکتور به کاربر اجازه می دهد اطلاعاتی را در پشت دست خود نمایش دهد و اساسا به عنوان یک صفحه نمایش دوم کار می کند. 

۱+

ساعت هوشمند ی که در این مطلب قصد داریم به شما معرفی کنیم یک پروژکتور داخلی دارد، این ساعت هوشمند دارای پروژکتور به کاربر اجازه می دهد اطلاعاتی را در پشت دست خود نمایش دهد و اساسا به عنوان یک صفحه نمایش دوم کار می کند. چیز جالبی که در مورد این ساعت میتوان گفت این است که اعلان ها را برای نمایش به شما بر روی مچ دستتان نمایش می دهد. سوالی که اینجا ایجاد می شود این است که چه چیزی باعث میشود که شرکت Ace Haier، یک ساعت هوشمند دارای پروژکتور بسازد؟! در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

ساعت هوشمند دارای پروژکتور

Haier از این ساعت هوشمند دارای پروژکتور برای ارائه اطلاعات اضافی استفاده می کند. بنابراین، هنگامی که شما در حال دویدن هستید این نمایشگر، طرح ریزی، فاصله، زمان و پیشرفت در جهت اهداف تناسب اندام را نشان می دهد، و همزمان روی صفحه نمایش اصلی کنترل هایی برای توقف و تمرین خواهید داشت. این طرح در واقع کنترل های حرکتی را نیز پشتیبانی می کند یعنی برای تغییر نمای صفحه نمایش اصلی می توانید دوبار بر روی مچ خود ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند ، اپل واچ یا ساعت های گوگلی Wear OS ؟

ساعت Haier

متاسفانه این ساعت هوشمند دارای پروژکتور در در حال حاضر عملکرد های زیادی با پروژکتور ارائه نمی دهد و تقریبا به طور انحصاری برای برنامه تناسب اندام استفاده می شود و به نظر نمی رسد که هر برنامه ای در فروشگاه های App برای این ساعت وجود داشته باشد. خواندن اعلان های این ساعت بر روی پشت مچ دست در حال حرکت کار آسانی نیست، همچنین اندازه ساعت نیز بسیار بزرگ است و بسیار گرم می شود. از شواهد امر بسیار واضح است که هیچ کس هیچ کسی به این آسانی ها اقدام به خرید این ساعت هوشمند همراه پروژکتور نخواهد کرد با این وجود قرار است که این ساعت در سه ماه آینده در چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه Gear S3 و Gear Sport ساعت های هوشمند سامسونگ

در پایان میتوان به دو ویژگی دیگر این ساعت هوشمند دارای پروژکتور اشاره کرد، اولین ویژگی برنامه ای برای رسم کردن اشکال است و دیگری مردی است که برای مدت کوتاهی می رقصد:

تصویر مرد رقصنده

برای چند ثانیه، او نیز بر روی دست شما نمایش داده می شود. من هیچ نظری راجع به این که چرا این مرد در ساعت وجود دارد ندارم، اما یک برنامه کاملا اختصاصی برای این ساعت است که به نظر من این بهترین ویژگی ساعت است.

این ایده نا پخته برای رسمی و فراگیر شدن نیاز به تامل و بازار شناسی زیادی دارد. بسیار از شرکت های چینی بدون برنامه ریزی خاصی اقدام به تلفیق اجزاء و تکنولوژی های بی ربط می کنند که گاهی اوقات نتیجه جالبی را در بر دارند اما در این نمونه متاسفانه نتیجه چندان قابل قبول نیست!

بیشتر بخوانید: بررسی Gear Sport ساعت هوشمند تازه وارد سامسونگ

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا