تلفن همراه

بررسی Vivo Apex شاهکار مهندسی و ابتکار در دوربین سلفی و اثر انگشت!

بررسی Vivo Apex

گوشی ویوو Apex شاهکار مهندسی و ابتکار از شرکت چینی! شرکت چینی Vivo در خلال رویداد MWC 2018 از محصولی پرده برداشت که بدون شک بسیار قابل توجه است. گوشی ویوو Apex را میتوانیم تقریباً یک گوشی بی حاشیه بخوانیم، چراکه نسبت نمایشگر به بدنه تنها و تنها ۹۸ درصد است.

۱+

اگرچه سامسونگ از مورد انتظارترین گوشی های مراسم MWC 2018 یعنی گلکسی S9 و S9+ رونمایی کرد، اما در این میان شرکت چینی Vivo نیز از محصولی پرده برداشت که بدون شک بسیار قابل توجه است. پیش از آغاز بررسی Vivo Apex می توانیم گوشی Apex را میتوانیم تقریباً یک گوشی بی حاشیه بخوانیم، چرا که نسبت نمایشگر به بدنه تنها و تنها ۹۸ درصد است. در بالای نمایشگر حاشیه ۱٫۸ میلیمتری و در پایین آن نیز حاشیه ۴٫۳ میلیمتری را شاهد میباشیم. با توجه به فضای اندک، هیچ مکانی برای دوربین سلفی و اسپیکر در قاب جلویی گوشی در نظر گرفته نشده است. اما این شرکت چینی به لطف شاهکار مهندسی و طراحی هوشمندانه خود به طوری مناسب این قطعات را در گوشی Vivo Apex جای داده است. در ادامه با بررسی Vivo Apex با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی زنفون ۵ ، پرچمدار کپی شده ایسوس از آیفون ۱۰

گوشی ویوو Apex

گوشی ویوو Apex

بررسی Vivo Apex

برای بررسی Vivo Apex به سراغ مشخصات می رویم، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی در پشت نمایشگر این گوشی قرار گرفته و میتواند در هر زمان که به آن نیاز بود، تنها در ۰٫۸ ثانیه از جای خود بیرون آمده و قابل استفاده باشد. همچنین عدم وجود فضای کافی برای قرار دادن اسپیکر، سبب شده است شرکت ویوو از قابلیت SoundCasting که توانایی به لرزه در آوردن نمایشگر OLED گوشی را دارد استفاده کند.

بیشتر بخوانید: بررسی نوکیا ۸۱۱۰ جدید ، وقتی یک کلاسیک کشویی بازمانده از ماتریکس باز می گردد!

گوشی ویوو Apex

گوشی ویوو Apex

در بررسی Vivo Apex نباید فراموش شود که Vivo سنسور اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش Apex قرار داده است. شرکت چینی در ماه ژانویه سال گذشته میلادی، از این فناوری مبتنی بر امواج فراصوت بر روی گوشی X20 Plus UD رونمایی کرده بود که البته این بار با بهبودهایی همراه میباشد. ویوو برای این منظور، از یک چهارم فضای زیر نمایشگر استفاده کرده است. از خصوصیات این سنسور میتوان به اسکن همزمان دو انگشت توسط آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: با E-Clips Box آشنا شوید، این گجت آیفون را دو یا سه سیمکارته می‌کند!

اگرچه این خصوصیات واقعاً هیجان انگیز به نظر میرسند، اما در حال حاضر تنها ایده‌ای بیش نیستند و باید ببینیم که آیا Vivo میتواند این نوآوری ها را به خط تولید برساند یا خیر.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا