تکنولوژی

سری ۲ گرن کوپه جدید BMW رقیب جدی و قَدر CLA مرسدس بنز

تصویر سری ۲ گرن کوپه جدید BMW رقیب جدی و قَدر CLA مرسدس بنز. این که شرکت بی ام و در حال بروزرسانی سری ۲ گرن کوپه است جای تعجبی نبوده و در رمز و رازی قرار ندارد. این اتومبیل سدان شیک بی ام و بوده که تا حدودی لوکس نیز به نظر می رسد و به شمار می رود.

۰

این که شرکت بی ام و در حال بروزرسانی سری ۲ گرن کوپه است جای تعجبی نبوده و در رمز و رازی قرار ندارد. این اتومبیل سدان شیک بی ام و بوده که تا حدودی لوکس نیز به نظر می رسد و به شمار می رود. سری ۲ گرن کوپه یا به صورت دو چرخ عقب محرک یا به صورت اختیاری چهار چرخ محرک به فروش می رسد.

این مدل را می توان رقیب جدی CLA مرسدس بنز به شمار آورد و حتی آئودی A3 سدان نیز از دیگر رقبا آن محسوب می شود. معماری محصول آینده بی ام و FWD قرار می گیرد و این محصولات پریمیومی آلمانی روی چنین پلتفرمی قرار می گیرند با این تفاوت که سری ۲ گرن کوپه محصولی با پلتفرم RWD نیز به شمار می رود. در تصاویر پیش نمایشی از سری ۲ گرن کوپه جدید مشخص بوده و نمی توان تایید کرد که بی ام و قصد داشته کاملا چنین طراحی را برای محصول خود در نظر گیرد. انتظارات از برند آلمانی بسیار است و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

سری ۲ گرن کوپه BMW

سری ۲ گرن کوپه BMW

بی ام و قصد داشته علاوه بر سری ۲ گرن کوپه نسخه جدید سری ۵ و ۶ گرن کوپه را نیز عرضه دارد اما تصاویر از دو مدل رده بالاتر در دست نیست تا به آنها پرداخت. براساس گزارش ها شرکت بی ام و می خواهد نسخه باعملکرد بالا M سری ۲ گرن کوپه را عرضه دارد که به پیشرانه ۳٫۰ لیتری مجهز است و می تواند در ۴٫۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. چنین مدلی رقیب آئودی RS3 سدان و مرسدس AMG CLA 45 محسوب شده و قادر است عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

اطلاعات کافی از سری ۲ گرن کوپه در دست نیست اما احتمال می رود در اواخر سال معرفی و در اوایل سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا