شبکه‌های اجتماعی

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت در اروپا

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

آیا می دانید که کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت در اروپا، کدام کشور می باشد؟ از آنجایی که مهاجرت به یک کشور اروپایی همواره جذابیت خاصی برای ایرانیان داشته است، پس در این مطلب ۱۲ کشور اروپایی که مهاجرت کردن به آن ها ساده تر و ارزان تر از دیگر کشورها است را به شما معرفی می کنیم.

۰

آیا می دانید که کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت در اروپا، کدام کشور می باشد؟ از آنجایی که مهاجرت به یک کشور اروپایی همواره جذابیت خاصی برای ایرانیان داشته است، پس در این مطلب ۱۲ کشور اروپایی که مهاجرت کردن به آن ها ساده تر و ارزان تر از دیگر کشورها است را به شما معرفی می کنیم. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مزایای مهاجرت و تاثیر مهاجرت بر شخصیت انسان و وسعت فکر

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت در اروپا کدام است؟

اکثر کشورهای دنیا به دنبال سرمایه گذاری در کسب و کارهای محلی و خرید اموال و املاک در کشورشان، به سرعت به شما اقامت و پس از آن citizenship (تبعیت) ارائه می کنند. در مطالعه ای که شرکت مشاوره ی شهروندی Henley و شرکا انجام داده اند، برنامه های ارائه شده توسط دولت های مختلف در سراسر جهان را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را بر اساس ارزش، کیفیت و شهرت در میان معیارهای دیگر رتبه بندی کرده اند. حال در ادامه ی بحث کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت ، با این کشورهای اروپایی که مهاجرت کردن به آن ها ارزان تر و ساده تر از بقیه می باشد آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این ۱۰ کشور آشنا شوید!

۱۲- بلغارستان

شما با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار یورو در پرونده های اوراق قرضه دولتی بلغارستان برای ۵ سال، می توانید در برنامه ی اقامت این کشور تایید صلاحیت شوید.

sofia-bulgaria

sofia-bulgaria

۱۱- یونان

پس از تحصیلی ویزایی موسوم به “D” visa، سرمایه گذاران می توانند پس از خرید اموال مختلف در این کشور به مبلغ مجموعا ۲۵۰ هزار یورو، اقامت یونان را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: رازهای ناگفته جهان از دیدنی ترین مکان‌های دنیا که کمتر کسی از آنها خبر دارد!

۱۰- قبرس

این جزیره ی مدیترانه ای، مالیات کمی (حدود ۱۲٫۵ درصد) برای کسب و کارهای مقیمان این کشور دریافت می کند، اما برای کسب اقامت این کشور نیار به خرید ۳۰۰ هزار یورو دارایی در قبرس دارید.

۹- موناکو

ساکنان موناکو مشمول دادن مالیات بر درآمد و سودِ سرمایه یا مالیات بر دارایی نمی شوند و قادرند تا بدون ویزا به تمامی کشورهای منطقه ی شنگن سفر کنند.

بیشتر بخوانید: دورافتاده ترین نقاط دنیا ، ۵ نقطه دور افتاده، متروک و ترسناک روی کره زمین

monaco

monaco

۸- جرسی

جزیره ی جرسی به دلیل آب و هوای ملایم و رژیم مالیاتی پایین معروف است. حداقل سرمایه گذاری برای اقامت در جرسی ۱۲۵ هزار پوند برای یک سال است که البته فقط شامل افرادی می شود که بیش از ۶۲۵ هزار پوند درآمد دارند.

۷- انگلستان

مهاجرت به انگلستان ارزان قیمت نیست، اما مطمئنا برای خانواده های ثروتمندی که به دنبال زندگی در یک کشور زیبا و پیشرفته هستند مناسب می باشد. برنامه ی مهاجرتی این کشور به ترتیب، ۲ و ۵ و ۱۰ میلیون پوند برای سرمایه گذاران آب می خورد!

بیشتر بخوانید: کم ارزش ترین پول دنیا در سال ۲۰۱۸

۶- لتونی

برای به دست آوردن مجوز اقامت موقت لتونی، باید املاک و مستغلاتی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو خریده و البته ۵ درصد هزینه ی دولت را هم پرداخت کنید.

Latvia

Latvia

۵- اسپانیا

این کشور برنامه ی مهاجرتی مشابه ای با پرتغال دارد و مجوز اقامت در آن را می توان با خرید یک خانه ۵۰۰،۰۰۰ یورویی یا سرمایه گذاری ۲ ملیون یورویی در بدهی های دولت اسپانیا به دست آورد.

۴- مالت

مالت نرخ مالیات ۱۵ درصدی را برای ساکنان دائم خود اعمال می کند و البته شما با سرمایه گذاری ۲۷۵ هزار یوروی در این کشور می توانید مجوز اقامت دائم آن را کسب کنید.

بیشتر بخوانید: با ارزش ترین پول دنیا در سال ۲۰۱۸

۳- پرتغال

برای کسب اقامت پرتغال، شما می توانید با ایجاد یک کسب و کار ۱۰ شغل را ایجاد کنید، یا یک میلیون یورو به یک بانک پرتغالی منتقل کنید و یا خانه ای به ارزش ۵۰۰ هزار یورو در آنجا بخرید.

۲- بلژیک

برنامه ی اقامتی بلژیک فقط ۲ ماه زمان برای فرایند کسب اقامت و استخدام در این کشور زمان می برد که شما حتی می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری در این کشور ساکن شوید.

۱- اتریش، آسان ترین و کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت در اروپا

کشور اتریش ۱۰ نوع برنامه ی مختلف اقامتی بدون نیاز به سرمایه گذاری را ارائه می دهد و شما می توانید با کسب اقامت اتریش، بدون ویزا در کشورهای منطقه شنگن سفر کنید.

منبع: www.independent.co.uk

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا