اخبار تکنولوژی

دستیار صوتی Cortana همراه Fitbit سلامتی را با صدای خودتان برایتان به ارمغان خواهد آورد!

Cortana Fitbit

شما می توانید با پرسیدن یا گفتن جمله ای نظیر “Hey Cortana, ask Fitbit how I am doing today,” کار خود را با فیت بیت در کورتانا آغاز کنید. شما با صدایتان خواهید توانست اطلاعات و دستورات را جهت ثبت به این سیستم بدهید!

۰

مایکروسافت اوایل امسال مجموعه ارزشمندی از توانمندی های جالب را در رویداد Build برای توسعه دهندگان ارائه کرد که باعث شد امروز شاهد رونمایی امکان جالبی از Fitbit در بستر دستیار صوتی Cortana از این شرکت باشیم.

 

 

کورتانا همانطور که پیش از این هم در نت‌نوشت برایتان گفتیم یک دستیار صوتی توانمند از سوی مایکروسافت است که قابلیت اجرا در تمامی پلفترم ها مثل ویندوز ۱۰، اندروید، iOS را دارا بوده و توانایی ارتباط با برنامه های سوم شخص و سرویس های ارتباطی ویژه را داراست. خبر خوب اینکه Fitbit با تعامل جالبی که با کورتانا بوجود آورده از این پس راهنمای تمام عیاری برای سلامتی شما در طول روز بوده و به شما راهنمایی های مهم و ضروری را به صورت صوتی ارائه خواهد داد.

شما می توانید با پرسیدن یا گفتن جمله ای نظیر “Hey Cortana, ask Fitbit how I am doing today,” کار خود را با فیت بیت در کورتانا آغاز کنید. شما با صدایتان خواهید توانست اطلاعات و دستورات را جهت ثبت به این سیستم بدهید! مثلا بگویید که برای صبحانه یک عدد تخم مرغ را می خورم! “Hey Cortana, tell Fitbit to log I had an omelet for breakfast” کورتانا هم بلافاصله این اطلاعات را در اکانت Fitbit شما ثبت خواهد کرد.

Cortana Fitbit

Cortana Fitbit

امکان تعامل با Fitbit در دستیار Alexa از آمازون هم وجود دارد اما نه با سبک تعاملی و دو طرفه طراحی شده در کورتانا!

برای راه اندازی امکان Fitbit در Cortana کافی است به  Microsoft’s Cortana site رفته و آن را فعال کنید! متاسفانه این امکان اکنون تنها در ایالات متحده فعال و قابل استفاده می باشد. مایکروسافت قول داده که بزودی این امکان در سرتاسر دنیا قابل استفاده خواهد بود!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا