دانستنی‌های سلامتی

با این روش فوق‌العاده از شوره سر خلاص می شوید!

درمان شوره سر

با این روش فوق‌العاده از شوره سر خلاص شوید! قبل از این که برای خرید یک شامپوی جدید ضد شوره اقدام کنید این مطلب را در نت نوشت بخوانید مطمئنا یک راه کار عالی برای شما در نظر گرفته ایم.

۱+

کم نیستند بیماری های مو و پوست سر که مشکلات بسیاری برای افراد مبتلا به وجود آورده اند. اما یکی از شایع ترین مشکلات که علاوه بر اختلالات بهداشتی، تاثیرات منفی بر زیبایی ظاهری نیز می گذارد شوره سر است. با این که شامپوهای مختلفی برای رفع این مشکل به بازار آمده است اما هنوز افراد بسیاری هستند که از این مشکل رنج می برند و اثرات شوره سر را بر روی لباس های رسمی و سر و صورت خود مشاهده می کنند. چاره چیست؟ قبل از این که برای خرید یک شامپوی جدید ضد شوره اقدام کنید این مطلب را در نت نوشت بخوانید مطمئنا یک راه کار عالی برای شما در نظر گرفته ایم.

محتویات شامپوهای شوره سر چیست ؟

افرادی که گه گاهی دچار شوره سر می شوند، می دانند که آب و هوای سرد در تشدید این مسئله دخیل است. علاوه بر این اگر شوره سر را درمان نکنید پس از مدتی احساس چسبناکی در موهایتان خواهید داشت. شامپو های درمانی تا حدی می توانند مشکل شوره سر را بر طرف کنند اما بیشتر از آن گیاهان دارویی هستند که در برطرف شدنش موثر خواهند بود. بیشتر شامپوهای ضد شوره دارای اسید سالیسیلیک و زغال است که برای برطرف کردن شوره موثر می باشند و حتما هنگام استفاده دچار سوزش در ناحیه سر خواهید شد.

یک شامپوی دست ساز تهیه کنید

شوره سر

شامپو های درمانی تا حدی می توانند مشکل شوره سر را بر طرف کنند اما بیشتر از آن گیاهان دارویی مانند زنجبیل و رزماری در برطرف کردن شوره سر موثر هستند.

شامپوی خانگی که برای رفع شوره سر مفید است از یک سری مواد اولیه طبیعی تهیه شده است. فرمول زنجبیل و رزماری همراه با کمی اسید سالیسیلیک یک پاک کننده شوره بدون چربی های اضافه است که با عطری بسیاری دلنشین طبیعی مشکل افراد مبتلا به شوره سر را رفع می کند. این شامپو را می توانید به همراه اکالیپتوس و یا روغن درخت چای و حتی پپرونی تهیه کنید. که استفاده از روغن درخت چای سبب همانند یک نرم کننده برای موهای شما عمل خواهد کرد.
استفاده از نعنا نیز در این شامپو اختیاری است. این گیاه می تواند مشکل پوسته پوسته شدن پوست سر را برطرف کند و شادابی برای موها ایجاد کند. به جای استفاده از شامپوهای شیمیایی می توانید این شامپو را تهیه کرده و استفاده کنید و اثر مثبت آن را مشاهده کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا