آموزشی

دانلود اطلاعات اینستاگرام ، چگونه از اطلاعات اکانت اینستاگرام پشتیبان تهیه کنیم؟

دانلود اطلاعات اینستاگرام ، چگونه از اطلاعات اکانت اینستاگرام پشتیبان تهیه کنیم؟

از زمانی که نیویورک تایمز جزئیات مربوط به نحوه استفاده اطلاعات کاربران فیس بوک جهت اهداف سیاسی را منتشر کرد، فیس بوک تحت نظارت دقیق قرار گرفته است. اما به دنبال این حرکت، برخی از کاربران در اعتراض به کمپانی های دستکاری اطلاعات کاربران، اکانت فیس بوک خود را حذف کردند. اگر چه شما احتمالا به خوبی از این اخبار آگاه هستید، چیزی که ممکن است ندانید این است که اینستاگرام، سایت به اشتراک گذاری عکس و ویدئو نیز از سال ۲۰۱۲ به فیس بوک واگذار شده است. با توجه به این موضوع، ما فکر کردیم خوانندگان ما ممکن است بخواهند بدانند که چگونه می توان یک لیست کامل از اطلاعات فیس بوک که از طریق سرویس اینستاگرام خود جمع آوری کرده اند، داشته باشند. در ادامه همراه نت نوشت باشید.

۲+

از زمانی که نیویورک تایمز جزئیات مربوط به نحوه استفاده اطلاعات کاربران فیس بوک جهت اهداف سیاسی را منتشر کرد، فیس بوک تحت نظارت دقیق قرار گرفته است. اما به دنبال این رسوایی، برخی از کاربران در اعتراض به کمپانی های دستکاری اطلاعات کاربران، اکانت فیس بوک خود را حذف کردند. اگر چه احتمالا تاکنون در جریان این اخبار قرار گرفته اید، اما چیزی که ممکن است ندانید این است که اینستاگرام، سایت به اشتراک گذاری عکس و ویدئو نیز از سال ۲۰۱۲ به فیس بوک واگذار شده است. با توجه به این موضوع، ما فکر کردیم خوانندگان ما ممکن است بخواهند بدانند که چگونه از اطلاعات اکانت اینستاگرام پشتیبان تهیه کرد؟ در ادامه با راهنمای کامل دانلود اطلاعات اینستاگرام همراه نت نوشت باشید.

همانند دانلود اطلاعات فیس بوک، می توانید یک آرشیو کامل از تمام اطلاعات جمع آوری شده در پروفایل اینستاگرام خود نیز دانلود کنید. شما بعد از دانلود اطلاعات اینستاگرام می توانید همه ویدیوهای ارسالی، عکس ها، کامنت ها، لایک ها، جستجوها، پیام ها و موارد دیگر خود را مشاهده کنید. روند دانلود اطلاعات پروفایل سخت نیست، اما این ویژگی در تنظیمات پروفایل شما پنهان شده است.

دانلود اطلاعات اینستاگرام ساده است!

برای شروع دانلود اطلاعات اینستاگرام ، شما باید از طریق یک مرورگر وب به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. شما نمی توانید اطلاعات خود را از طریق تلفن همراه دانلود کنید. روی پروفایل خود کلیک کنید و سپس روی آیکن چرخدنده در کنار “Edit Profile” کلیک کنید و Privacy and Security را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه هایلایت اینستاگرام خود و دیگران را دانلود کنیم؟

 روی آیکن چرخدنده در کنار "Edit Profile" کلیک کنید و Privacy and Security را انتخاب کنید.

روی آیکن چرخدنده در کنار “Edit Profile” کلیک کنید و Privacy and Security را انتخاب کنید.

اکنون در صفحه بعد به پایین بروید و لینک «Request Download» را در بخش Data Download انتخاب کنید.

لینک «Request Download» را در بخش Data Download انتخاب کنید.

لینک «Request Download» را در بخش Data Download انتخاب کنید.

سپس برای تأیید از شما خواسته می شود، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. بعد از آن دکمه Request Download را کلیک کنید. پیغامی ظاهر خواهد شد مبنی بر اینکه ممکن است درخواست شما ۴۸ ساعت طول بکشد تا تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: عکس پروفایل خاص از نظر علمی این ۸ ویژگی را داراست!

دکمه Request Download را کلیک کنید

دکمه Request Download را کلیک کنید.

سپس یک ایمیل از اینستاگرام همراه یک لینک برای دانلود اطلاعات برای شما فرستاده می شود. باز هم باید وارد حساب کاربری خود در صفحه اینستاگرام شوید. هم اکنون می توانید آرشیو تمام اطلاعات خود را دانلود کنید. این آرشیو یک یا چند لینک از فایلهای ZIP است که حاوی اطلاعات شما هستند. تعداد فایل هایی که در اختیارتان قرار می گیرید بسته به میزان محتوایی که در طول این سال ها به سرویس اینستاگرام ارسال کرده اید متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۹ نکته اینستاگرامی از موفق‌ترین های اینستاگرام !

یک ایمیل از اینستاگرام همراه یک لینک برای دانلود اطلاعات برای شما فرستاده می شود.

یک ایمیل از اینستاگرام همراه یک لینک برای دانلود اطلاعات برای شما فرستاده می شود.

هر فایل زیپ شامل چندین فولدر است که حاوی تمام عکس ها، ویدئوها، استوری ها، کامنت ها و سایر اطلاعاتی است که به سرویس اینستاگرام ارسال کرده اید. آرشیو اطلاعات خود را در یک مکان امن ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام و بازگرداندن اکانت غیرفعال و یا هک شده

هر فایل زیپ شامل چندین فولدر از اطلاعات شما می باشد.

هر فایل زیپ شامل چندین فولدر از اطلاعات شما می باشد.

امیدواریم آموزش دانلود اطلاعات اینستاگرام مورد قبول شما واقع شده باشد، اگر سوالی بود حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: تیک آبی اینستاگرام را اینگونه از آن خود کنید!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا