آموزشی

دانلود ویدیوهای IGTV به این سادگی است!

برای دانلود ویدیوهای IGTV ابتدا شما به یک لینک از ویدیو مورد نظرتان احتیاج دارید. می توانید این لینک را از اپ اینستاگرام دریافت کنید. IGTV را باز کنید و کانال مورد نظرتان را تماشا کنید.

۲+

با استفاده از ویژگی جدید اینستاگرام IGTV، کاربران می توانند با ایجاد کانال های شخصی خودشان، ویدیوهایی با مدت زمان طولانی تر را با فالوور هایشان به اشتراک بگذارند. این قابلیت جدید، تلویزیون اینستاگرام یعنی IGTV نامیده می شود و  این تلویزیون ساخته شده برای گوشی، ویدیوها را به صورت عمودی پخش می کند. با این ویژگی‌ آپلود ویدیوهای طولانی در اینستاگرام ممکن شده است. اما ممکن است برای شما سوال پیش آید که اگر یک ویدیو خاص را دوست داشتید، چطور می توانید آن را دانلود کنید. باید بگوییم برای دانلود ویدیوهای IGTV هیچ ابزار ساخته شده ای در اپ اینستاگرام وجود ندارد. در عوض، شما باید از یک ابزار شخص ثالث استفاده کنید. در ادامه همراه نت نوشت باشید.

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام و بازگرداندن اکانت غیرفعال و یا هک شده

در مورد دانلود ویدیوهای IGTV این را هم در نظر داشته باشید که شما این ویدیوها را با این هدف دانلود می کنید که بعدا بتوانید بصورت آفلاین ببینید و نباید آن را با قصد توزیع مجدد به نام خودتان دانلود کنید.

دانلود ویدیوهای IGTV

برای دانلود ویدیوهای IGTV ابتدا شما به یک لینک از ویدیو مورد نظرتان احتیاج دارید. می توانید این لینک را از اپ اینستاگرام دریافت کنید. IGTV را باز کنید و کانال مورد نظرتان را تماشا کنید. ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید و آن را پخش کنید. روی دکمه سه نقطه در ویدیو ضربه بزنید و از منوی موجود Copy Link را انتخاب کنید. لینک به کلیپ بورد شما کپی می شود و برای شما قابل دسترسی می باشد.

بیشتر بخوانید: دانلود اطلاعات اینستاگرام ، چگونه از اطلاعات اکانت اینستاگرام پشتیبان تهیه کنیم؟

آموزش دانلود ویدئوهای IGTV

آموزش دانلود ویدیوهای IGTV

با اپ تحت وب IGTV Downloader می توانید به دانلود ویدیوهای IGTV بپردازید. برای بازکردن آن اینجا را کلیک کنید. لینک کپی شده را در نوار جستجوی آن paste کنید و روی جستجو کلیک کنید. سپس روی دکمه Download Now کلیک کنید. ویدیو به عنوان یک فایل MP4 دانلود می شود که تقریبا در هر دستگاهی قابل پخش می باشد. به همین سادگی!!

بیشتر بخوانید: ۴ ترفند امنیتی اینستاگرام ؛ این نکات مهم را در اینستاگرام رعایت کنید!

اپ تحت وب برای دانلود ویدیوهای IGTV

اپ تحت وب برای دانلود ویدیوهای IGTV

بیشتر بخوانید: راه حل قطع پیامک های تبلیغاتی

بیشتر بخوانید: سنسور های موبایل خود را بشناسید؛ چه هستند و چگونه کار میکنند؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا