شبکه‌های اجتماعی

فیس بوک و اینستاگرام به اپ‌های شخص ثالث اجازه اشتراک استوری را خواهند داد! +ویدیو

فیس بوک و اینستاگرام به اپ های شخص ثالث اجازه اشتراک استوری های شما را می دهد.

از هیچ کس پنهان نیست که استوری های اینستاگرام، این رسانه اجتماعی را به موفقیت بزرگی رسانده است. در حال حاضر حتی اینستاگرام این موفقیت را بزرگتر نیز کرده است و به اپ های شخص ثالث اجازه می دهد به طور مستقیم استوری های شما را به اشتراک بگذارند.

۰

از هیچ کس پنهان نیست که استوری های اینستاگرام، این رسانه اجتماعی را به موفقیت بزرگی رسانده است. در حال حاضر حتی اینستاگرام این موفقیت را بزرگتر نیز کرده است و در آپدیت جدید خود به اپ های شخص ثالث اجازه می دهد به طور مستقیم استوری های شما را به اشتراک بگذارند.

فیس بوک در کنفرانس F8 اعلام کرد هم اکنون توسعه دهندگان قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر اپ های خود به استوری های اینستاگرام و فیس بوک را دارند. به طور مثال اگر شما بخواهید موسیقی را که در Spotify گوش می دهید به اشتراک بگذارید، می توانید روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و آن را در دوربین فیس بوک لود کنید. از آنجا شما می توانید تصویر را قبل از ارسال به استوری یا فید خود ویرایش کنید.

این یک آپدیت کوچک است، اما می تواند استوری ها را به قسمت مهمی از ارتباط افراد در رسانه های اجتماعی تبدیل کند، بنابراین کاربران می توانند اطلاعات بیشتری از زندگی خود را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در حقیقت استوری ها چنان برجسته شده اند که گاهی اوقات به نظر می رسد مردم از فید اینستاگرام خیلی خیلی کمتر استفاده می کنند.این شرکت همچنین اظهار کرد برای فعالسازی اشتراک استوری های لازم نیست حساب کاربری فیس بوک خود را به اپ مورد نظر وصل کنید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا