تلفن همراه

ویژگی های Honor 8 ؛ پنج دلیل قانع کننده برای خرید

ویژگی های Honor 8

در این مطلب با نت نوشت همراه باشید با بررسی ۵ دلیل کافی اینکه چرا این گوشی یک گزینه مناسب جهت خرید است.

۰

اواخر تابستان بود که هواوی با معرفی Honor 8 یکی از گوشی های خوب و خوش فروش برای پاییز امسال را رونمایی کرد، Honor 8 با موفقیت ها و بازار خوبی که Honor 7 برای خودش فراهم کرده می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خرید باشد. در این مطلب با نت نوشت همراه باشید با بررسی ۵ ویژگی های Honor 8 که می تواند شما را برای خرید این گوشی قانع کند.

ویژگی های Honor 8 طراحی و نمایی زیبا

پیش از این هواوی در Honor 7 به خوبی اثبات کرده بود که توانایی طراحی گوشی با قیمتی مناسب و البته بسیار زیبا را داراست، یک گوشی زیبا با طراحی عالی همراه با بدنه فلزی و شیشه ای که می توان روی آن حساب باز کرد. خوشبختانه یا متاسفانه در رنج قیمتی تا ۱ میلیون تومان گوشی های تولیدی توسط شرکت های سامسونگ و سونی از تم و ظاهری یکنواخت بهره می برند که به عقیده ما در نت نوشت چندان جذاب نیست، اما هواوی با ویژگی های Honor 8 و طراحی تلفیقی فلز و شیشه توانسته قدم بسیار خوبی را برداشته و مشتریان سخت پسند را راضی نگاه دارد! البته نباید از حق بگذریم که مشکل اثر انگشت بر روی بدنه فلزی این گوشی کمی آزار دهنده به نظر می رسد!

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند که امکان تعویض باتری را دارند کدامند ؟

androidpit-honor-8-2610-w782

حسگر اثر انگشت از ویژگی های Honor 8

از ویژگی های قابل پیش بینی در گوشی های تلفن همراه کنونی سنسور اثر انگشت است، سنسور اثر انگشت تعبیه شده که از ویژگی های Honor 8 به حساب می آید هم جای مناسبی دارد (پشت دستگاه) که بدون لمس حتی دکمه ای به آسانی گوشی در اختیار شما قرار میگیرد، و هم از سرعت بسیار بالا و خوبی بهره می برد! به عقیده ما در نت نوشت سرعت این سنسور با گوشی هایی نظیر Galaxy S6 و Nexus 6P قابل مقایسه بوده و در کسری از ثانیه منوی اصلی گوشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت!

نکته جالب اینکه این سنسور با خلاقیت هواوی به دکمه ای کاربری تبدیل شده و در آن واحد با یک بار کلیک و دو بار کلیک برای انجام عملیات یا باز کردن اپ خاص قابل برنامه ریزی است!

بیشتر بخوانید: بررسی Google Pixel نگاهی نزدیکتر به پرچمدار جدید گوگل

androidpit-honor-8-2646-w782

مراقبت از شما از ویژگی های Honor 8 می باشد!

راستش را بخواهید اگر شما هم مثل خیلی های دیگر این روزها مدام سرگرم استفاده از گوشی باشید خوب از تاثیر استفاده مداوم و نور صفحه نمایش بر روی چشم هایتان مطلع هستید. سیستمی در Honor 8 تعبیه شده با نام Eye-care که این مورد ویژگی های Honor 8 با ارائه فیلتر هایی بهینه در هنگام استفاده مداوم از گوشی از آسیب رسیدن به چشم کاربر جلوگیری خواهد کرد. با این سیستم تاثیر نور آبی بر روی چشم شما به حداقل خواهد رسید و استفاده گوشی قبل از خواب ححداقل تاثیر را بر روی چشم شما خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مشکلات استفاده از Cloud در موبایل ها, ۳ دلیل قانع کننده برای عدم استفاده از سرویس ابری

androidpit-honor-8-2627-w782

قیمت مناسب Honor 8 در مقابل …

هانر ۸ نسبت به نسخه قبلی Honor 7 با کمی افزایش قیمت آن هم در ابتدای فروش و معرفی همراه بوده است، اما این افزایش با توجه به قابلیت ها و امکانات و البته طراحی این گوشی به عقیده ما ارزشمند است، با رنج قیمتی تا ۱ میلیون تومان و مشخصات فنی روی کاغذ خرید Honor 8 از بی رقیب ترین گزینه هایی است که می توانید به ان فکر کنید البته اگر با برندی که چینی است و تا پیش از این محصولات بعضا بی کیفیت تولید می کرده مشکلی ندارید!

بیشتر بخوانید: مقایسه USB Type-C با Lightning

androidpit-antutu-honor8-w782

بازدهی عالی و مشخصات قابل قبول Honor 8

اگر سری به بازار تلفن های همراه بزنید و مشخصات تازه ها و پرچمداران بازار را چک کنید می بینید که رم داخلی کنونی برای پرچمدارانی مثل Galaxy S7 و LG G5 اکنون ۴ گیگابایت است! جالب است بدانید از ویژگی های Honor 8 این است که همراه با ۴ گیگابایت RAM طراحی و روانه بازار می شود!
این میزان رم می تواند هم لذت بازی های سنگین را برای شما به ارمغان اورد و هم Multi Tasking را به بهترین حالت ممکن برایتان انجام دهد! البته با هزینه و مبلغی بسیار ناچیز !

بیشتر بخوانید: مقایسه iPhone 7 و iPhone 6S ؛ آیفون یک پله جلوتر …

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا