آموزشی

با اپ WeMessage پیام های iMessage را از طریق گوشی اندرویدی خود ارسال کنید

ارسال iMessage از طریق گوشی اندرویدی

پس از فراز و نشیب های بسیار، حال میتوانید iMessage را بر روی دستگاه اندرویدی خود فعال کرده و از آن جهت ارسال و دریافت پیام استفاده کنید. جهت انجام این کار نیاز به برنامه پیامرسان WeMessage دارید که از کامپیوتر مک شما به عنوان یک پروکسی استفاده کرده و پیام ها را از طریق سرورهای پیام رسان اپل به گوشی شما هدایت میکند.

۱+

پس از فراز و نشیب های بسیار، حال میتوانید iMessage را بر روی دستگاه اندرویدی خود فعال کرده و از آن جهت ارسال و دریافت پیام استفاده کنید. جهت انجام این کار نیاز به برنامه پیامرسان WeMessage دارید که از کامپیوتر مک شما به عنوان یک پروکسی استفاده کرده و پیام ها را از طریق سرورهای پیام رسان اپل به گوشی شما هدایت میکند.

در طول این چند سال برنامه های مشابه بسیاری وجود داشته‌اند که با استفاده از هک ها و روش های مختلف تلاش کرده‌اند کاربران اندرویدی را به سرویس iMessage اپل متصل نمایند. اگرچه این برنامه ها به موفقیت هایی نیز دست یافته‌اند، اما اکثر آنها پس از مدتی به دلیل نقض قوانین اپل فعالیتشان خاتمه یافته است. تکنولوژی پشت برنامه WeMessage با هیچ کدام از سیاست های اپل در تناقض نمیباشد، اما نکته ای کوچک در رابطه با آن وجود دارد و آن هم اینکه نیازمند یک دستگاه مک خواهید بود.

جهت دریافت iMessage بر روی دستگاه اندرویدی نیاز به سرویس Mac دارید تا در تمام مدت به گوشی شما متصل باشد. در ادامه روند انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

Wemassage را بر روی کامپیوتر نصب کنید

پیش از آغاز مطمئن شوید که جاوا بر روی سیستم عامل MacOS شما نصب شده است. به احتمال زیاد برنامه جاوا بر روی سیستم عامل شما نصب میباشد، با این وجود اگر غیر از این است میتوانید آن را به صورت رایگان از وبسایت Oracle دریافت کنید. پس از نصب جاوا، این اختیار را به Terminal بدهید تا قادر به ایجاد تغییراتی در سیستم شما باشد. Terminal برنامه ای جهت صادرکردن دستورها بوده و به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل شما نصب میباشد. بنابراین ما هیچ گونه تغییراتی در آن اعمال نمیکنیم بلکه تنها دسترسی بیشتری را به آن میدهیم.

برای این منظور به بخش تنظیمات سیستم بروید و تب Security and Privacy را انتخاب کنید. سپس به ترتیب بر روی Privacy و Accessibility کلیک نمایید. پس از این مراحل بر روی آیکون قفل که در سمت چپ و پایین قرار گرفته و اجازه ایجاد تغییرات در تنظیمات را میدهد کلیک کرده و پسورد خود را وارد نمایید. سپس بر روی نشانه اضافی (addition sign) کلیک نموده و Terminal که درون پوشه Utilities قرار دارد را ادد کنید.

ارسال iMessage از طریق گوشی اندرویدی

ارسال iMessage از طریق گوشی اندرویدی

پس از انجام مراحل بالا، باید WeServer را دانلود کنید که به عنوان پلی جهت اتصال تلفن همراه شما به کامپیوتر عمل کرده و باعث میشود که به iMessage دسترسی داشته باشید. پس از اتمام دانلود، فایل زیپ (.zip) را باز کرده و “run.command” را انتخاب کنید. اگر پیامی با این مضمون که “برنامه از سوی توسعه دهنده ای ناشناس است” را دریافت کردید، به قسمت تنظیمات مراجعه کرده، به بخش Security & Privacy رفته و سپس به تب General بروید. پس از آن بر روی دکمه “Open Anyway” که در قسمت پایین و راست قرار دارد کلیک کنید .

پس از این مراحل مجدداً به بخش Terminal رجوع کنید. مشاهده میکنید که برنامه اجرا شده و از شما میخواهد که ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. شما باید از ایمیل مربوط به حساب iMessage خود استفاده کنید، اما لزومی ندارد رمز عبوری را که وارد میکنید دقیقاً رمز عبور Apple ID شما باشد.

هنگامی که سرور فعال شد، میبایست آدرس IP خود را شناسایی کرده و پورت مسیریاب را بر روی روتر تنظیم نمایید. ساده ترین راه برای دانستن آدرس IP، این است که در گوگل عبارت “IP من چیست؟” را جست و جو کنید. فرایند انتقال پورت نیز بسته به نوع روتر شما متفاوت خواهد بود.

پس از انجام این مراحل، نوبت به آن میرسد که تنظیمات مورد نظر را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید.

WeMessage را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید

در این مرحله شما باید WeMessage را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب، برنامه آدرس IP، ایمیل و رمز عبور را از شما درخواست خواهد کرد که باید دقیقاً با آنچه که هنگام راه اندازی سرور بر روی کامپیوتر خود وارد کردید یکسان باشد. همگام سازی مخاطبین بین کامپیوتر و تلفن همراه بسیار مهم بوده و برای این منظور باید بر روی دکمه “Sync Contacts” که در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است کلیک کنید. پس از آن یک صفحه پاپ آپ بر روی کامپیوتر شما نمایش داده میشود و از شما میخواهد که اجازه دسترسی Terminal به مخاطبان را صادر نمایید.

ارسال iMessage از طریق گوشی اندرویدی

ارسال iMessage از طریق گوشی اندرویدی

پس از طی این مراحل همه چیز برای انجام مکالمه و گفت و گو آماده خواهد بود. به خاطر داشته باشید که برای انجام مکالمات، میبایست کامپیوتر روشن باشد و هر دو برنامه iMessage و Terminal نیز در حال اجرا باشند. اگر ارتباط شما قطع شود، تا هنگامی که مجدداً این اتصال برقرار گردد قادر به ارسال پیام نخواهید بود. WeMessage همچنین دارای قابلیتی بوده که پیام های ارسال نشده شما را ذخیره میکند تا پس از ارتباط مجدد آنها را ارسال نماید.

با تمام این تفاسیر، حال باید امیدوار باشیم گوگل هر چه زودتر سرویس پیامرسان خود که قرار است رقیبی برای iMessage باشد را برای کاربران عرضه کند.

منبع: digitaltrends

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    فقط ایرانه که به ادم کمک نمیکنند

    ۱۶ آبان ۱۳۹۷ at ۱۵:۳۶

    بعضی پستای اینستا خیلی لایک داره اگه بخوام دونه دونه باز کنم ببینم طرفی که میخوام این پستو لایک کرده یا نه وقت زیاد میبره روشی هستش ویدئو و پست یک راست اسم طرفو بزنی ببینی لایک کرده یا نه؟ اصلا این لایک هایی که میکنیم بجز خودمون مردم هم میتونند ببینن؟ کدوم بخشه؟

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا