آموزشی

آموزش بی صدا کردن اکانت ها در اینستاگرام ، با قابلیت جدید Mute آشنا شوید.

آموزش بی صدا کردن اکانت ها در اینستاگرام

اینستاگرام دیروز ویژگی جدیدی را معرفی کرد که با استفاده از آن کاربران می توانند نمایش پست های اکانت هایی که فالوو کرده اند را در فید خود متوقف کنند. این ویژگی “mute” یا همان بی صدا کردن نام دارد و اینستاگرام آن را به عنوان “راه جدیدی برای شخصی کردن فید شما” در نظر گرفته است. در واقع از این به بعد کاربران می توانند نمایش پست های یک اکانت خاص در فید خود را مخفی کنند، بدون آنکه لازم باشد آن اکانت را آنفالوو کنند.

۳+

اینستاگرام دیروز ویژگی جدیدی را معرفی کرد که با استفاده از آن کاربران می توانند نمایش پست های اکانت هایی که فالو کرده اند را در فید خود متوقف کنند. این ویژگی mute یا همان بی صدا کردن نام دارد و اینستاگرام آن را به عنوان راه جدیدی برای شخصی کردن فید شما در نظر گرفته است. در واقع از این به بعد کاربران می توانند نمایش پست های یک اکانت خاص در فید خود را مخفی کنند، بدون آنکه لازم باشد آن اکانت را آنفالوو کنند. در ادامه با آموزش بی صدا کردن اکانت ها در اینستاگرام با نت نوشت همراه باشید.

این خبر خوب برای کسانی است که پست هایی برخی افرادی که فالو کرده اند آنها را آزار می دهد ولی از طرفی نمی خواهند آن اشخاص را آنفالو کنند. در ضمن خبر بهتر اینکه، اکانت های mute شده از این موضوع مطلع نخواهند شد.

مشابه با ویژگی ای که قبلا در توییتر و فیس بوک محبوب شده است (unfollowing)، ویژگی mute در اینستاگرام نیز به شما کمک می کند تا فید خود را سفارشی کنید و فقط پست های افرادی را که دوست دارید بتوانید مشاهده کنید بدون اینکه باعث دلخوری کسی گردید.

نکته جالب در مورد بی صدا کردن اکانت ها در اینستاگرام این است که هنگامی که یک اکانت را بی صدا می کنید، هنوز می توانید پست ها را در صفحه پروفایل آن شخص مشاهده کنید و همچنان نوتیفیکیشن پست ها یا کامنت هایی که شما در آن تگ شده اید را دریافت خواهید کرد.
اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که کاربران می توانند هر لحظه که تمایل داشته باشند اکانت ها را از حالت بی صدا خارج کنند.

در ادامه چگونگی استفاده از این ویژگی را شرح خواهیم داد:

به اکانت مورد نظر بروید: ابتدا به حساب کاربری که می خواهید در فید اینستاگرام شما خاموش شود، بروید.

منوی Options را باز کنید:  دکمه […] را در گوشه بالا سمت راست برنامه انتخاب کنید.

نحوه بی صدا کردن را انتخاب کنید: در منوی […] گزینه [Mute] را انتخاب کنید. شما سه گزینه برای بی صدا کردن پست ها دارید. اول بی صدا کردن پست ها، دوم بی صدا کردن استوری ها و سوم بی صدا کردن هر دو. یکی را انتخاب کنید.

آموزش بی صدا کردن اکانت ها در اینستاگرام

آموزش بی صدا کردن اکانت ها در اینستاگرام

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا