خودرو

کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ زیباتر و همراه با تغییرات جزیی شکار شد!

کیا اسپورتیج ۲۰۱۹

تصاویری از کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ به دست رسیده است که این تصاویر نه تصاویر استودیویی بلکه یک سری تصاویر جاسوسی هستند که از این خودرو به هنگام ترک ایستگاه گاز گرفته شده‌اند. چنان که از تصاویر پیداست، تغییرات کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ خیلی قابل توجه نیستند اما خب وضعیت‌شان به گونه‌ای هست که بتوان گفت مدل ۲۰۱۹ این کراس اوور ظاهری نسبتاً تازه‌تر دارد.

۲+

تصاویری از Kia Sportage 2019 به دست رسیده است که این تصویر نه تصویر استودیویی بلکه یک سری تصاویر جاسوسی هستند که از این خودرو به هنگام ترک ایستگاه گاز گرفته شده‌اند. چنان که از تصاویر پیداست، تغییرات کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ خیلی قابل توجه نیستند اما خب وضعیت‌شان به گونه‌ای هست که بتوان گفت مدل ۲۰۱۹ این کراس اوور ظاهری نسبتاً تازه‌تر دارد.

کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ همان ۲۰۱۸ با کمی …

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، چراغ‌های مه شکن تقریباً از وسط به دو قسمت تقسیم شده‌اند، و همچنین چراغ‌های جلو طراحی جدیدی را تجربه می‌کنند که احتمالاً این طراحی موجب ایجاد نور بیش‌تر شده و وضعیت رانندگی در شب در جاده‌ها را بهبود خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: بهترین کوپه های ۲۰۱۸ موجود در بازار کنونی دنیا

درز تصاویری جاسوسی از کیا اسپورتیج 2019

طراحی جدید چراغ‌های جلو در کیا اسپورتیج ۲۰۱۹

 در قسمت عقب نیز، چنان‌که در تصویر زیر پیداست، یک نوار قرمز چراغ‌های عقب را به هم متصل کرده و قسمت پایینی سپر نیز از یک نوار کرومی برخوردار گشته است.

بیشتر بخوانید: بررسی مرسدس بنز EQC ؛ اولین خودروی تمام الکتریکی تاریخ مرسدس بنز

درز تصاویری جاسوسی از Kia Sportage 2019

قسمت عقب کیا اسپورتیج ۲۰۱۹

در تصاویر موجود، زاویه‌ی خوبی برای دیدن کابین وجود ندارد اما به نظر می‌رسد به روز رسانی‌ هایی در صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی صورت گرفته.

جز این موارد دیگر هیچ تغییر قابل توجهی در این تصاویر قابل مشاهده نیست. همچنین نباید منتظر صندلی‌های مسابقه‌ای  Recaro به هنگام عرضه‌ی این خودرو به نمایشگاه‌ها باشید. تنها تغییر ممکن در قسمت نیروی الکتریکی ممکن است فقط شامل سیستم ۴۸-volt mild-hybrid جهت کاهش دود و بهبود وضعیت اقتصادی سوخت شود.

با توجه به این تصاویر جاسوسی به نظر می‌رسد که وضعیت Kia Sportage 2019 به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رونمایی از آن باشیم. از آن جا که نزدیک‌ترین نمایشگاه خودرویی، نمایشگاه خودروی پاریس در ماه اکتبر است لذا پاریس می‌تواند گزینه‌ای ایده‌ال برای رونمایی از این خودرو باشد.

بیشتر بخوانید: رولز رویس کالینان Rolls Royce Cullinan ؛ شاسی بلندی گران و قدرتمند!

بیشتر بخوانید: معرفی BMW M5 2019 یک سوپر سدان با قوی ترین پیشرانه و شتاب ۳ ثانیه‌ای!

بیشتر بخوانید: مینی کانورتیبل بیست و پنج ساله شد! سورپرایز مینی بابت ۲۵ سالگی و مینی کانورتیبل جدید

بیشتر بخوانید: پورشه کاین هیبریدی ۲۰۱۹ با عملکردی فوق‌العاده در راه است!

بیشتر بخوانید: شاسی بلند میباخ Vision Ultimate Luxury چنین خواهد بود!

منبع:

motor1

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا