اخبار تکنولوژی

Microsoft Photos در ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی بزرگی دریافت می کند!

Microsoft Photos در ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی بزرگی دریافت می کند! چند ماه پیش، مایکروسافت بدون هیچ توضیحی صراحتا” اعلام کرد دیگر تمرکزی روی ویندوز ۱۰ موبایل ندارد.

۰

چند ماه پیش، مایکروسافت بدون هیچ توضیحی صراحتا” اعلام کرد دیگر تمرکزی روی ویندوز ۱۰ موبایل ندارد. پس از آن نیز اخیرا، گفته شده است که هیچ نسخه جدیدی از Windows 10 Mobile Insider Preview در آینده منتشر نخواهد شد. با این حال، به روز رسانی اپ ها هنوز برای کاربران ثبت نام کرده در برنامه اینسایدر ویندوز وجود دارد.

Microsoft Photos آخرین اپلیکیشنی است که در ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی می گردد. آپدیت جدید، این اپ را به نسخه ۱۸۰۱۱٫۱۳۴۳۸٫۰ تبدیل می کند و در حال حاضر فقط برای اینسایدرهای حلقه فست در دسترس است.

نمایی از اپ Microsoft Photos

نمایی از اپ Microsoft Photos

با تغییراتی که در طراحی اپ به وجود آمده است آن را مشابه نسخه PC این نرم افزار کرده است. این شباهت بیشتر هنگامی که برنامه در حالت افقی مورد استفاده قرار می گیرد، به چشم می آید.  ابزار ویرایش جدیدی به برنامه معرفی شده است. برخی از ویژگی های جدید ویرایشی مانند “Improve” و “Rule” در برخی از زمان ها در برنامه Windows 10 Photos وجود داشته است. علاوه بر این، امکان تغییر تصاویر با طرح های خود کارر به اجازه می دهد کاربران روی عکس های خود نقاشی بکشند یا عبارتی را روی آن دست نویس کنند یا با استفاده از کیبورد گوشی چیزی روی آن تایپ کنند.

قابلیت های دیگری نیز مانند دکمه جدیدی برای رفتن به حالت فول اسکرین و همچنین آیکن جدید “Play” برای فیلم ها در صفحه اصلی اضافه شده است. بیشتر این تغییرات جزئی برای اینسایدرها که به طور منظم از نرم افزار استفاده می کنند آشکار خواهد شد. اما به دنبال این آپدیت میزان عملکرد برنامه به میزان قابل توجهی برای برخی از کاربران کاهش یافته است،

در هر صورت، اگر بخشی از حلقه فست برنامه اینسایدر ویندوز هستید، در حال حاضر واجد شرایط دریافت این آپدیت در گوشی موبایل خود می باشید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا