اخبار تکنولوژی

ویندوز ۱۰ اتصال سریعتر و راحتتر به دستگاه های بلوتوثی را تجربه می‌کند!

اتصال بلوتوثی راحتتر در ویندوز 10

ویندوز ۱۰ اتصال سریعتر و راحتتر به دستگاه های بلوتوثی را تجربه می‌کند! آزمایش کنندگان ویندوز ۱۰ می توانند در آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ با کد build 17093 که در اوایل این هفته منتشر شد، اتصال بلوتوث سریع تر و راحت تر را امتحان کنند.

۰

مایکروسافت تست ویژگی های جدید بلوتوث برای ویندوز ۱۰ را آغاز کرده است که در بروزرسانی بعدی در دسترس خواهد بود. آزمایش کنندگان ویندوز ۱۰ می توانند در آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ با کد build 17093 که در اوایل این هفته منتشر شد، اتصال بلوتوث سریع تر و راحت تر را امتحان کنند. ماوس دقیق سطحی اولین دستگاه قابل اتصال با جفت سازی ساده است، به این معنی که ویندوز ۱۰ در حال حاضر اعلانی را برای سرعت اتصال به ماوس و جفت شدن آن نمایش میدهد.

این ویژگی به مراتب بهتر از نیاز به جست و جو در تنظیمات برای پیدا کردن بخش برای اضافه کردن یک دستگاه بلوتوث، است.  این ویژگی تمام دستگاه ها را در تمام سطوح پشتیبانی می کند. مایکروسافت با شرکای خود، از جمله Logitech، همکاری جدیدی را آغاز کرده تا مطمئن شود که این راه اتصال جدید و ساده در زمینه پشتیبانی از بلوتوث در همه دستگاه ها در دسترس باشد.

نمونه اعلان اتصال موس

هر دو سیستم عامل iOS و اندروید نیز از جفت شدن راحت تر و سریع برای دستگاه های بلوتوث پشتیبانی می کنند، اما مایکروسافت می گوید “فقط برخی از لوازم جانبی فعال می توانند این تجربه را به وجود آورند”. یکی از اعضای تیم مایکروسافت، میگوید: “ما به دنبال این هستیم که در درازمدت این روش اتصال را استانداردسازی کنیم.” پشتیبانی جدید بلوتوث مایکروسافت در آپدیت جدید بعدی ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود و انتظار می رود که در ماه مارس یا آوریل این پشتیبانی عرضه شود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا