تلفن همراه

سامسونگ دو میان رده Galaxy A6 و +A6 با نمایشگرهای ۱۸:۹ Infinity را معرفی کرد!

میان رده ی Galaxy A6

سری Galaxy A سامسونگ به عنوان گوشی هایی خوش دست و با کیفیت در رنج قیمت متوسط شناخته می شوند. امروز وبسایت اندونزی سامسونگ تصاویری از گوشی های Galaxy A6 و +A6 سامسونگ که به زودی قرار است معرفی شوند را به نمایش گذاشت.

۰

سری Galaxy A سامسونگ به عنوان گوشی هایی خوش دست و با کیفیت در رنج قیمت متوسط شناخته می شوند. امروز وبسایت اندونزی سامسونگ تصاویری از گوشی های Galaxy A6 و +A6 سامسونگ که به زودی قرار است معرفی شوند را به نمایش گذاشت. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

با نگاهی گذرا به این دو گوشی Galaxy A6 و Galaxy +A6 به خوبی می توان متوجه شد که طراحی هر دو بسیار شبیه به یکدیگر می باشد. هر دو گوشی از نمایشگرهای ۱۸٫۵:۹ Infinity بهره می برند که باعث ایجاد صفحه نمایش هایی باریک با حاشیه های کم برای آن ها شده است. مدل A6 دارای صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۸۰*۷۲۰ می باشد. مدل پلاس این گوشی کمی بزرگتر است، یعنی صفحه نمایش ۶ اینچی دارد و رزولوشن آن هم ۲۲۰۰*۱۰۸۰ می باشد.

برای هر دوی این گوشی ها  Galaxy A6 و Galaxy +A6 حسگر اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده است و دارای تکنولوژی تشخیص چهره، Bixby Home، Vision و Reminder (در Bixby Voice) می باشند. ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی برای آن ها در نظر گرفته شده است و از پردازنده ای ۸ هسته ای که البته هنوز مدل آن را نمی دانیم استفاده می کنند. گفته می شود که این دو مدل سامسونگ دارای “صدای محیطی” (surround sound) فوق العاده ای خواهند بود.

تصویری از گوشی های Galaxy A6 و A6 پلاس سامسونگ

تصویری از گوشی های Galaxy A6 و A6 پلاس سامسونگ

 

اگر به درون این دو دستگاه نگاهی بیندازید متوجه برخی تفاوت های قابل توجه در آن ها می شوید. A6 دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه به عنوان دوربین اصلی و ۱۶ مگاپیکسل دوربین سلفی دارد. حافظه ی رم آن ۳ گیگابایت می باشد و از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. ضمن اینکه می توان به وسیله ی حافظه ی جانبی، حافظه ی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. در سمت دیگر، مدل پلاس این گوشی دارای دوربین دوتایی ۵+۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی می باشد. دوربین سلفی آن ۲۴ مگاپیکسل است و حافظه ی آن قابلیت افزایش تا ۴۰۰ گیگابایت را دارا می باشد! ۴ گیگ رم دارد و باتری آن هم ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

سامسونگ هنوز قیمت دو مدل  Galaxy A6 و Galaxy +A6 از میان رده های خود را اعلام نکرده است. اما با توجه به تبلیغات وسیعی که درباره ی آن ها می کند، به نظر می رسد که به زودی قیمت این دو گوشی زیبا را هم اعلام کند.

منبع: www.androidcentral.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا