دانستنی‌های سلامتی

اشتباهاتی که فشار خون را در دستگاه فشار خون بالاتر نشان می دهند!

دستگاه فشار خون

صحبت کردن یا حتی استفاده از یک دستبند هنگام گرفتن فشار خون با دستگاه فشار خون می تواند بر روی این امر تاثیر بگذارد و فشار خون را افزایش دهد. نت نوشت در این مقاله به شما می گوید که چه عواملی می تواند سبب افزایش فشار خون شود.

۲+

عوامل بسیاری هستند که هنگام اندازه گیری فشار خون بر روی این روند تاثیر می گذارند و می توانند فشار خون را افزایش دهند. طبق گفته انجمن قلب و عروق امریکا، صحبت کردن یا حتی استفاده از یک دستبند هنگام گرفتن فشار خون با دستگاه فشار خون می تواند بر روی این امر تاثیر بگذارد و فشار خون را افزایش دهد. نت نوشت در این مقاله به شما می گوید که چه عواملی می تواند سبب افزایش فشار خون شود و فشار بالاتری را در دستگاه فشار خون نشان دهد.

دکتر Hochman عضو گروه فشار خون انجمن قلب می گوید : ” بسیاری از کارهای ساده می تواند تفاوت هایی در میزان افت و خیز فشار خون داشته باشد. ” او می گوید فشار خون بالا باید با دقت شناسایی شود تا در طبقه بندی درمانی قرار گیرد ”

اندازه گیری دقیق فشار خون با دستگاه فشار خون

صحبت کردن یا حتی استفاده از یک دستبند هنگام گرفتن فشار خون با دستگاه فشار خون می تواند بر روی این امر تاثیر بگذارد و فشار خون را افزایش دهد. نت نوشت در این مقاله به شما می گوید که چه عواملی می تواند سبب افزایش فشار خون شود.

شناخت چگونگی یک اندازه گیری دقیق فشار خون در منزل می تواند درمان فشار خون را مدیریت کند

دکتر Hochman گفت : ” شناخت چگونگی اندازه گیری دقیق فشار خون در منزل می تواند درمان فشار خون را مدیریت کند و از تغییرات غیر ضروری دارو جلوگیری کند. در ادامه چند عامل متداول که می تواند هنگام خواندن فشار خون اختلالاتی در دقت عمل این کار ایجاد کند آمده است.

عوامل افزایش دهنده فشار در دستگاه فشار خون

– پر بودن مثانه یک از عواملی است که بر روی افزایش فشار خون تاثیر می گذارد. مثانه پر ۱۰ الی ۱۵ درجه فشار خون را بیشتر نشان می دهد. بهتر است قبل از این که فشار خون را بگیرید مثانه را خالی کنید.

– حالت ایستاده. زمانی که شما ایستاده هستید و پاها تکیه گاه مناسبی ندارند ۶ تا ۱۰ درجه فشار خون تان بیشتر نشان داده می شود. بهتر است هنگام گرفتن فشار خون با دستگاه فشار خون بنشینید و پاها را بر روی یک چهارپایه قرار دهید.

– روی هم انداختن پاها هم از حالاتی است که می تواند در افزایش فشار خون تاثیر گذار باشد.

– اگر هنگام گرفتن فشار خون بازوها در دو طرف بدن آویزان باشند ممکن است فشار خون شما تا ۱۰ درجه بیشتر نشان داده شود. بهتر است بازو را بر روی دسته صندلی یا روی پاها قرار دهید که سبب ایجاد اختلاف نشود.

– داشتن دستبند یا مچ بند می تواند ۵ تا ۵۰ درجه فشار خون را افزایش دهد. حتی اگر دستبند شما بسیار کوچک هم باشد باز تاثیر گذار است.

– صحبت کردن هنگام گرفتن فشار خون به شدت تاثیر گذار است و فشار خون شما را تا ۱۰ درجه افزایش می دهد. هنگام گرفتن فشار خون لطفا در سکوت باشید.

منبع :

webmd.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا