بازی

اولین کسی که بازی MonteCrypto را به اتمام برساند یک بیت کوین جایزه خواهد گرفت!

بازی MonteCrypto با جایزه بیت کوین

اولین کسی که بازی MonteCrypto را به اتمام برساند یک بیت کوین جایزه خواهد گرفت! یک بازی جدید به نام MonteCrypto به اولین فردی بتواند تمامی مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد یک واحد بیت کوین جایزه می دهد. امروز هر واحد بیت کوین حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. برای شکست بازی، ۲۴ پازل باید حل شوند. طبق برنامه زمانبندی این بازی در تاریخ ۲۰ فوریه منتشر خواهد شد.

۱+

یک بازی جدید به نام MonteCrypto به اولین فردی بتواند تمامی مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد یک واحد بیت کوین جایزه می دهد. امروز هر واحد بیت کوین حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. برای شکست بازی، ۲۴ پازل باید حل شوند. طبق برنامه زمانبندی این بازی در تاریخ ۲۰ فوریه منتشر خواهد شد.

Gem Rose Accent

Gem Rose Accent

بیت کوین انیگما برای اولین بازیکنی که بازی کامپیوتری “MonteCrypto” را شکست دهد، یک واحد بیت کوین جایزه می دهد.

اکنون که شما این مطلب را می خوانید یک واحد بیت کوین حدود ۱۰ هزار و صد دلار قیمت دارد – با این حال، با توجه به تغییرات غیر قابل مهار در قیمت بیت کوین، کسی نمی داند که ارزش آن زمانی که بازی در ۲۰ فوریه رسما می آید، چقدر خواهد بود.

توسعه دهندگان این بازی یعنی Gem Rose Accent با کنایه ادعا می کنند “این بازی باید جزو سخت ترین بازی های باشد که شما تا به حال انجام داده اید.” برای شکست بازی و مطالبه جایزه ارز دیجیتالی آن، بازیکنان مجبور به حرکت از طریق مسیری پر پیچ و خم،  و حل ۲۴ پازل ذهنی هستند.

جنبه چند نفره ای هم  برای این بازی وجود دارد، که شما با همکاری دیگران می توانید سرنخ ها را پیدا، و پازل را حل کنید. در عین حال، هیچ قاعده ایی در مورد اینکه شما یا دیگر بازیکنان چگونه مسیر خود را طی می کنید وجود ندارد. بازیکنان دیگر می توانند به راحتی شما را به مسیر اشتباه هدایت کنند – شما را از جایزه دور کنند و خود را نزدیک تر.

تریلر این بازی را در این ویدئو می توانید مشاهده کنید:

 

 

هنوز چند روز تا زمان انتشار این بازی (۲۰ فوریه) مانده است. اما با توجه به سؤالات متداول سایت، شما می توانید با پیدا کردن یک سرنخ در کد منبع وب سایت بازی یک پیش امتیاز کسب کنید. برای به دست  آوردن کد منبع سایت فقط کافی است در هر نقطه ای از سایت بازی راست کلیک کرده و روی «View page source» کلیک کنید. به نظر می رسد برای کسی که با کد HTML آشنا نیست، این خیلی گیج کننده باشد:

بخشی از کد اصلی وب سایت که در آن یک سرنخ ظاهرا پنهان است.

بخشی از کد اصلی وب سایت که در آن یک سرنخ ظاهرا پنهان است.

معلوم نیست که سرنخ کجا پنهان باشد: احتمالا سرنخ در کد منبع Home page یا صفحه پرسش و پاسخ (FAQ page) باشد. دو لینک دیگر قابل کلیک، شما را به download press kit و Steam product page منتقل می کنند، که در آنجا هیچ کد منبعی وجود ندارد.

منبع: businessinsider.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا