تکنولوژی

پژو سدان جدیدش پژو ۵۰۸ را ماه آینده در ژنو رونمایی خواهد کرد!

پژو 508

پژو سدان جدیدش پژو ۵۰۸ را ماه آینده در ژنو رونمایی خواهد کرد! با بهره‌مندی از پلتفرم EMP2، خودروی ۵۰۸ از طراحی جدیدی سود میبرد که بر اساس طراحی مفهوم‌های ” Instinct” و ” Exalt” خواهد بود. پژو امیدوار است تا با افزودن طراحی جذاب‌تر به پژو ۵۰۸ ، این خودرو بهتر از دیگر رقبای اروپایی کلاس D خود ظاهر شود.

۰

شرکت فرانسوی پژو، تقریباً تمام تمرکز خود را معطوف به محصولات SUV خود کرده و خودروهای پژو ۲۰۰۸، پژو ۳۰۰۸ و  پژو ۵۰۰۸ حکم تأییدی بر این گفته ماست. ممکن است به زودی خودروی پژو ۴۰۰۸ که در کلاس coupe-SUV میباشد را نیز معرفی کند.

در کنار این‌ها، این شرکت خودروی سدان ۵۰۸ را نیز در برنامه دارد که در نمایشگاه ژنو و در ماه مارس از آن رونمایی خواهد کرد.

اگرچه این اخبار به صورت رسمی تأیید نشده است، اما طبق ادعای یک منبع نزدیک به شرکت پژو، خودروی ۵۰۸ در “ژنو” رونمایی خواهد شد.

پژو 508

پژو ۵۰۸

با بهره‌مندی از پلتفرم EMP2، خودروی ۵۰۸ از طراحی جدیدی سود میبرد که بر اساس طراحی مفهوم‌های ” Instinct” و ” Exalt” خواهد بود. پژو امیدوار است تا با افزودن طراحی جذاب‌تر به پژو ۵۰۸ ، این خودرو بهتر از دیگر رقبای اروپایی کلاس D خود ظاهر شود.

پژو طراحی داخلی کاملاً جدیدی را برای پژو ۵۰۸ در نظر گرفته که از جمله مزایای آن میتوان به وجود داشبورد دیجیتال i-Cockpit اشاره کرد که در حال حاضر بر روی خودروهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ duo موجود است. مواد مرغوب و کیفیت ساخت بهتر نیز از دیگر خصوصیات این خودرو خواهد بود.

پژو 508

پژو ۵۰۸

با توجه به نزدیکی این خودرو به مدل‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ انتظار داریم موتورهای استفاده شده در ۵۰۸ نیز شبیه به موتورهای دو خودروی نام برده در بالا باشد. بنابراین احتمالاً موتورهایی ۱٫۲ توروبو گازی، ۱٫۶ و ۲٫۰ توروبو بنزینی را در ۵۰۸ شاهد خواهیم بود. در کنار این مدل‌ها، یک نسخه هیبریدی plug-in نیز عرضه خواهد شد.

پژو امیدوار است که در مقایسه با دیگر مدل ۵۰۸ که در حال حاضر به فروش میرسد، مدل جدید که مجدداً طراحی شده نسبت به رقبایی چون Volkswagen Passat، Ford Mondeo و Skoda Super موفق‌تر ظاهر شود.

پژو سال گذشته ۲۲۷۲۴ مدل ۵۰۸ را فروخت که نسبت به سال پیش از آن ۳۹ درصد کاهش فروش را داشت.

منبع

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    علی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ at ۱۲:۰۲

    اصلا پژو ماشین مطرح نیست تودنیا دیدم در تحریمها شرکت پژو ورشکست شد وجنرال موتور سهام آن راخرید ای کاش نمیخرید تا این ماشین اشغال جمع میشد

    ۱+

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا