تلفن همراه

جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ در راه است، با لیستی از اسمارت فون های ۴ ماه آینده ی دنیا آشنا شوید!

جدیدترین گوشی ۲۰۱۸

در این مطلب قصد داریم تا جذاب ترین گوشی هایی که در ادامه ی سال ۲۰۱۸ به بازار ارائه می شوند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ از برندهای مختلف دنیا با نت نوشت همراه باشید.

۰

رقابت بین برندهای سازنده ی اسمارت فون در سال ۲۰۱۸ داغ تر از هر زمان دیگری بوده است و تولیدکنندگان مختلف همواره سعی بر ارائه ی قدرتمندترین گوشی های ممکن با بالاترین امکانات روز دنیا را داشته اند. هر چند که سال ۲۰۱۸ رو به اتمام است، اما در این ۴ ماه پایانی سال هم می توان انتظار معرفی اسمارت فون های خیره کننده ای را داشت. حال در این مطلب قصد داریم تا جذاب ترین گوشی هایی که در ادامه ی سال ۲۰۱۸ به بازار ارائه می شوند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ از برندهای مختلف دنیا با نت نوشت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی اندروید ۲۰۱۸

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی چینی ۲۰۱۸

بیشتر بخوانید: سریعترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸

همان طور که گفتیم، در سال ۲۰۱۸ اسمارت فون های قدرتمندی مثل OnePlus 6 و Galaxy S9 Plus و هواوی P20 Pro و Note 9 (که می توان آن را جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ در بین پرچمدارها دانست) به بازار عرضه شدند که تک تک آن ها را در سایت نت نوشت بررسی کردیم. حال اگر تا کنون اقدام به خرید هیچ کدام از گوشی های فوق نکرده اید، می توانید چند ماه دیگر هم صبر کنید، زیرا اسمارت فون های جنجالی جدیدی در راه هستند!

جدیدترین گوشی ۲۰۱۸

آیفون های جدید در راه هستند!

apple iphone x

apple iphone x

بازار شایعات درباره ی آیفون های جدید اپل همیشه داغ است، ولی این بار با اطمینان بسیار بالایی می توان گفت که اپل در رویداد سالانه ی خود که در ماه سپتامبر برگزار می شود، به معرفی اسمارت فون های جدید خود خواهد پرداخت. احتمالا ۲ یا ۳ آیفون جدید تا اواخر ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهند شد که همگی آن ها بر اساس iPhone X طراحی شده و در آن ها حسگر تشخیص چهره با حسگر لمسی تعویض شده است.

انتظار می رود که iPhone X Plus با نمایشگری بزرگتر و پردازنده ای قوی تر نسبت به iPhone X و چندین ارتقای دیگر عرضه شود. نسخه ی ارزان تری از iPhone X با صفحه نمایش LCD به جای OLED هم ارائه خواهد شد. نسخه ی آپدیت شده ی iPhone X و X Plus دارای جدیدترین ویژگی ها و طراحی مناسب برای سال ۲۰۱۸ خواهند بود و قطعا از بهترین اسمارت فون های سال ۲۰۱۸ به شمار خواهند رفت. پس اگر تا کنون برای خرید iPhone X دست نگه داشته اید، بهتر است تا ارائه ی جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ اپل هم  صبر کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه iPhone X با iPhone 8 و iPhone 8 Plus ؛ آیفون‌های جدید چه تفاوتهایی با هم دارند؟

بیشتر بخوانید: بررسی آیفون X ؛ شاهکاری پرآوازه که مخاطبان اپل را هیپنوتیزم کرده…

بیشتر بخوانید: چگونه آیفون را فرمت کنیم ؟

PIXEL 3  و ۳ XL گوگل

pixel 2 xl

pixel 2 xl

احتمالا در ماه اکتبر امسال، گوگل دو دستگاه جدید و فوق العاده چشم نواز خود را برای رقابت با آیفون های جدید روانه ی بازار خواهد کرد. Pixel 2 XL یکی از برترین اسمارت فون های دنیا در سال گذشته بود که دوربین تک لنزی آن هنوز هم می تواند بهترین اسمارت فون های دنیا را در مسابقه ی عکاسی شکست دهد.

تسلط گوگل در بحث نرم افزاری باعث می شود تا عملکرد واقعی اسمارت فون های آن نسبت به گوشی های هم رده ی مختلف با مشخصات فنی یکسان بهتر باشد و انتظار می رود که این قضیه در مورد  PIXEL 3  و ۳ XL هم صادق باشد.

PIXEL 3  و ۳ XL نسبت به پیشینیان خود بزرگتر و باریک تر بوده و احتمالا شاهد وجود notch در بالای صفحه نمایش آن ها خواهیم بود. این دو گوشی از پردازنده ی Snapdragon 845 استفاده خواهند کرد و احتمالا مجهز به تکنولوژی شارژ وایرلس هم خواهند بود. به هر حال، انتظار می رود که جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ گوگل یکی از جنجالی ترین گوشی های ۲۰۱۸ باشد. ضمنا به احتمال نسبتا کم، ما شاهد مدل میان رده و ارزان تری هم برای PIXEL 3 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی نوت ۹ : سامسونگ با دست پر بازگشته است!

LG V40 THINQ

lg v35 thinq

lg v35 thinq

۲۰۱۸ تا به امروز برای LG سال بسیار شلوغ و پرکاری بوده است، اما انتظار می رود که تا پایان سال جاری میلادی ما شاهد جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ این برند باشیم: LG V40 THINQ

پس از انتشار LG V35 ThinQ و LG G7 ThinQ، حال انتظار می رود که V40 هم با پسوند THINQ معرفی شده و با پلتفرم هوش مصنوعی  LG بتوان این سه دستگاه را به هم متصل کرد.

حرف V موجود در نام این سه دستگاه برگرفته از کلمه ی video می باشد، پس انتظار می رود که دوربین V40 هم به مانند پیشینیان خود قدرتمند بوده و این بار LG برای این دستگاه از دوربین سه لنزی اصلی و دوربین دوگانه ی سلفی استفاده خواهد کرد. شاید استفاده از صفحه نمایش OLED به همراه notch در این دستگاه قطعی نباشد، اما V40 قطعا از پردازنده ی Snapdragon 845 بهره خواهد برد. . از جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ LG در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۹ گوشی لاکچری قدیمی و خاص که هنوز هم رقیبی ندارند

بیشتر بخوانید: بدترین نامگذاری گوشی های اندروید در دهه گذشته !

HUAWEI MATE 20 و MATE 20 PRO

تصویر لو رفته از MATE 20 PRO

تصویر لو رفته از MATE 20 PRO

مسلما MATE 20 را می توان در رده ی جنجالی ترین اسمارت فون های امسال به شمار آورد. P20 Pro فوق العاده بود و حال قرار است تا MATE 20 را به عنوان جدیدیترین گوشی ۲۰۱۸ هواوی ببینیم. همانند MATE 10، این پرچمدار جدید هواوی هم در سه مدل معمولی، لایت و پرو عرضه خواهد شد. شایعات خبر از نمایشگر بسیار بزرگ ۶٫۹ اینچی OLED برای MATE 20 PRO می دهند، پس هواوی برای مینیمایز کردن لبه های پخ دار این دستگاه باید راه خوبی پیدا کرده باشد. ضمنا احتمال وجود تکنولوژی حسگر اثر انگشت درون صفحه ای برای مدل پرو بسیار بالا است. همان طور که می دانید، P20 Pro به دلیل سیستم دوربین سه گانه ی فوق العاده قدرتمند خود مشهور شد و حال در MATE 20 PRO این دوربین سه گانه قدرتمندتر از قبل هم عمل خواهد کرد.

مدل معمولی و لایت این گوشی، ارزان تر و کمی ضعیف تر و کوچکتر از مدل پرو خواهند بود، مثلا احتمالا به جای صفحه نمایش OLED از پنل LCD در آن ها استفاده شود و دوربین آن ها هم در حد و اندازه های MATE 20 PRO نباشد. از جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ هواوی احتمالا در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی Huawei Y5 Prime ، میان رده ای مناسب برای سال ۲۰۱۸

NOKIA 9

nokia mwc announcement

nokia mwc announcement

چه نامی آشناتر از نام نوکیا؟ پس از سال ها دوباره نوکیا به جمع برندهای برتر تولید تلفن همراه در دنیا بازگشته و حال، امسال ما شاهد جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ نوکیا با نام Nokia 9 خواهیم بود. قیمت و کیفیت Nokia 6.1 و Nokia 7 Plus همه ی ما را تحت تاثیر قرار دادند و نمایشگر منحنی شکل پرچمدار Nokia 8 Sirocco هم حرف های زیادی برای گفتن داشت، اما Nokia 9 را می توان برترین اسمارت فون تاریخ نوکیا دانست.

حال نقاط قوت این دستگاه چه چیزهایی هستند؟ طبق اخبار منتشر شده، صفحه نمایش ۶ اینچی OLED با طراحی بسیار زیبا، بدون وجود لبه های پخ دار، به همراه دوربین دوگانه ی فوق العاده قوی ۴۱+۲۰ مگاپیکسلی و باتری بسیار بزرگ و استفاده از Android 9.0 Pie و حسگر اثر انگشت درون صفحه ای و پردازنده ای قدرتمند، گوشه ای از مشخصات فنی بسیار بالای این دستگاه می باشند! پس اگر این اطلاعات درست باشند، جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ نوکیا را می توان در رده ی قدرتمندترین اسمارت فون های سال قرار داد.

بیشتر بخوانید: بررسی OnePlus 6 : هر آنچه که یک اسمارت فون ۲۰۱۸ باید داشته باشد!

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در میان تمام محصولات این غول کره‌ای

 SONY XPERIA XZ3 و XZ3 COMPACT

sony xperia xz2

sony xperia xz2

مدت ها پس از انتشار سری XZ2، حال نوبت به جدیدترین پرچمدار سونی با نام XPERIA XZ3 رسیده است و این دستگاه قطعا تا اواخر سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه با پردازنده ی Snapdragon 845 به همراه باتری قدرتمند و جدیدترین لنز دوربین سونی که قبلا درباره ی آن در نت نوشت نوشتیم به بازار خواهد آمد. همچنین مدل XZ3 COMPACT را می توان یکی از جالب توجه ترین اسمارت فون های حال حاضر دنیا نامید، زیرا در دورانی که ابعاد گوشی های تلفن همراه روز به روز بزرگتر می شوند، XZ3 COMPACT با مشخصات فنی بسیار خوب و ابعادی بسیار کوچک عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی Sony Xperia XZ2 Premium ، دوربین دو لنزه و منحصربفرد!

بیشتر بخوانید: بررسی Xperia XZ2 Compact

MOTOROLA ONE POWER

motorola one power

motorola one power

از زمانی که لنوو کمپانی موتورولا را به دست آورده است، اسمارت فون های این برند با سرعتی باور نکردنی، یکی پس از دیگری منتشر می شوند. گفته می شود که Motorola One Power با نمایشگر دارای notch با اندازه ۶٫۲ اینچ به طرز غیر قابل باوری شبیه iPhone X طراحی شده است! به طور کلی این دستگاه برای رقابت در بازار میان رده ها طراحی شده و جزئیات بیشتر از جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ موتورولا به زودی مشخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: بررسی nova 3 : میان رده ای فوق العاده قدرتمند از هواوی

ASUS ROG

asus rog phone

asus rog phone

قبلا لیستی از سریعترین گوشی دنیا و بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸ را برای شما در نت نوشت آماده کردیم. پس اگر از طرفداران گیم بر روی پلتفرم اندروید هستید و به دنبال اسمارت فونی قدرتمند و مخصوص برای این منظور می باشید، ASUS ROG را از دست ندهید! این دستگاه مخصوص بازی تا اواخر سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد. همانند دیگر اسمارت فون های گیمینگ موجود در دنیا، Asus ROG هم از مشخصات فنی فوق العاده قدرتمندی بهره می برد. این گوشی با پردازنده ی Snapdragon 845 و ۸ گیگ رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگ و نمایشگر ۶ اینچی اولد با نرخ رفرش ۹۰Hz به همراه یک دوربین دوگانه و باتری قدرتمند ۴,۰۰۰mAh به زودی و به طور رسمی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند را اینجا ببیند!

بیشتر بخوانید: بروزرسانی اندروید P : این گوشی ها آپدیت اندروید P را دریافت می کنند

RED HYDROGEN ONE

red hydrogen one

red hydrogen one

و در آخر، لیست جدیدترین گوشی ۲۰۱۸ را با جنجالی ترین آن ها به پایان می بریم! شاید با نام این دستگاه کمتر آشنا باشید، اما بد نیست بدانید RED HYDROGEN ONE که در ماه نوامبر از آن رونمایی می شود، قطعا یکی از عجیب ترین و جنجالی ترین اسمارت فون های سال ۲۰۱۸ خواهد بود. شاید شما انتظار یک نوآوری در دوربین این دستگاه را داشته باشید که البته همین طور هم می باشد، اما برجسته ترین نکته راجع به RED HYDROGEN ONE، استفاده از یک نمایشگر هولوگرافیک سه بعدی در آن است که برای تماشای آن حتی نیاز به عینک مخصوص هم نخواهید داشت. همچنین طراحی مدولار این دستگاه امکان اضافه کردن یک دوربین سینمایی را به شما خواهد داد. این گوشی گران قیمت از پردازنده ی Snapdragon 835 استفاده خواهد کرد. قطعا پس از معرفی رسمی RED HYDROGEN ONE، اطلاعات بیشتری را راجع به آن برای شما آماده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: ۵ ایده جالب استفاده از گوشی قدیمی و بدون کاربرد!

بیشتر بخوانید: گران ترین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۸

منبع: www.digitaltrends.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا