دانستنی‌های سلامتی

ثروتمند ترین پزشکان دنیا چه کسانی هستند؟

۴+

پزشکان همیشه به ثروتمند بودن مشهور هستند. البته این موضوع در مورد همه پزشکان صدق نمی کند اما امروز ۱۰ نفر از ثروتمند ترین پزشکان دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱ -Patrick Soon Shiong

patrick-soon-shiong

ایشان در حال حاضر ثروتمند ترین پزشک در دنیا با دارایی حدود ۱۲ میلیارد دلار هستند. او با ثروت هنگفتی که دارد تلاش های بی نظیری برای درمان سرطان انجام داده و انقلابی در درمان این بیماری صورت داده است. این دکتر نیکوکار به صندوق های خیریه کودکان نیز کمک های زیادی می کند و در حال تلاش برای کم کردن هزینه های بیماران در بیمارستان ها نیز هست.

۲ -Thomas Frist

Tommy-Frist

ایشان قبل از اینکه به کار با پدرش در بیمارستان conglomerate بپردازذ به عنوان جراح در نیروی هوایی مشغول به کار بود. گردش مالی شرکت او بیش از ۲۹ میلیارد دلار در سال است که به خرید و فروش بیمارستان ها می پردازد. دارایی او در حال حاضر مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد دلار است. ایشان برنده جایزه United Way Lifetime Achievement Award نیز شده اند.

۳ -Phillip Frost

PhillipFrost

دکتر فیلیپ فراست هرگز به حرفه پزشکی نپرداخته و مدرک دکترای خود را قبل از اینکه برای امراض پوستی دوره ببیند دریافت کرد. او یک شرکت به نام  Ivax را تاسیس کرد و سپس آن را به مبلغ ۷٫۸ میلیارد دلار فروخت. او اکنون رییس شرکت داروسازی به نام Teva است و دارایی او حدود ۳٫۸ میلیارد دلار است.

۴ -Wu Yiling

Wuyiling

Wu Yiling به مدت ۱۱ سال در مورد طب چینی تمرین و تحقیق کرد و سپس یک شرکت داروهای گیاهی را تاسیس کرد. داروهای او طیف وسیعی از بیماری ها را شامل می شود و مشتریان بسیاری نیز دارد. دارایی او حدود ۱٫۷ میلیارد دلار است.

۵ -Gary Michelson

garymichelson

او بیش از ۲۵۰ دستگاه و ابزار ارتوپدی را طراحی کرده و شرکتش را پس از ثبت و گذراندن مراحل حقوقی تاسیس کرد. خلاقیت و ابتکار بی نظیر او ثروتی بالغ بر ۱٫۵۵ میلیارد دلار را برایش به ارمغان آورده است. او از مدافعان حقوق حیوانات است و موفق به دریافت جایزه Michelson به خاطر ابداع روشی برای استریل کردن سگ ها و گربه ها بدون جراحی شده است.

۶ -Dr. Phil

Dr.Phil_

او به عنوان یک روانشناس برجسته در شبکه های تلویزیونی و در برنامه Oprah Winfrey مشغول به کار است. دستمزد سالانه ۸۰ میلیون دلاری و دارایی ۲۸۰ میلیون دلاری، او را در زمره ثروتمند ترین پزشکان قرار داده است. برنامه او از پربیننده ترین برنامه های در حال پخش در دنیاست.

۷ -James Andrews

jamesandrews

شاید یکی از معدود کسانی که در لیست ما به جراحی ورزشکااران می پردازد دکتر جیمز اندرو باشد. هر ورزشکاری که مجروح می شود اولین انتخابش کلینیک ارتوپدی و جراحی دکتر اندرو است و آن ها مطمئن هستند که از بهترین مراقبت ها در آن جا بهره می برند. ارزش دارایی های او از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار گفته شده است.

 

۸ -Terry Dubrow

Terry-Durbrow (2)

تری یکی از جراحان پلاستیک  در اورنج کانتری است. علت محبوبیت او حضور در شوهای تلویزیونی از جمله the Real Housewives of Orange County و The Swan است. نوبت ویزیت او حداقل ۶ ماه طول می کشد و دارایی او بیش از ۳۰ میلیون دلار است.

۹ -Leonard Hochstein

leonardhochstein (2)

دکتر  Leonard Hochstein یکی از جراحان پلاستیک معروف و مشهور در لیست ماست که ثروتی حدود ۲۰ میلیون دلار دارد. همسر او نیز جدیدا در برنامه The Real Housewives of Miami مشهور شده است. او یکی از بهترین جراحان پلاستیک در میامی است.

۱۰ -Robert Rey

RobertRey

 

دکتر ری نیز جراح پلاستیک است و این باز هم تاییدی بر این نکته است که جراحان پلاستیک پول خوبی به دست می آورند. او در شوهای محبوب تلویزیونی در Beverly Hills شرکت دارد و از محبوب ترین جراحان است. ثروت او بالغ بر ۱۵ میلیون دلار است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا