ارز دیجیتال

ناو آموزان نیروی دریایی آمریکا از بیت کوین برای خرید و فروش کوکایین استفاده می کنند!

ناو آموزان نیروی دریایی آمریکا از بیت کوین برای خرید کوکایین استفاده می کنند.

ناو آموزان نیروی دریایی آمریکا از بیت کوین برای خرید و فروش کوکایین استفاده می کنند! طبق اخباری که به تازگی منتشر شده مقامات نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی تحقیقات در مورد استفاده از کوکائین و دیگر مواد غیرمجاز توسط ناوآموزان این یگان هستند.

۰

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده مقامات نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی تحقیقات در مورد استفاده از کوکائین و دیگر مواد غیرمجاز توسط ناوآموزان این یگان هستند. بازرسان نیروی دریایی ایالات متحده در حال حاضر در حال بررسی ادعایی مبنی بر وجود یک باند مواد مخدر نظامی در آکادمی نیروی دریایی این کشور در شهر آناپولیس، در ایالت مریلند و گویا ارتباط های مالی این باند یا باند ها از طریق ارز های دیجیتالی مثل بیت کوین سازماندهی می شود.

نمونه های بد

مقامات نیروی دریایی ایالات متحده به دنبال یک ادعا، در جستجوی یک باند مواد مخدر وابسته به نیروی دریایی هستند. که این مواد مخدری مانند کوکائین و ال.اس.دی را از طریق darkweb در آکادمی نیروی دریایی به فروش می رسانند.

مطابق اخبار منتشر شده در فاکس نیوز، ادعا شده که سه تن از ناو آموزان، کوکائین و همچنین آرام بخش های خطرناکی مانند کتامین و ال.اس.دی را از طریق dark web، با استفاده از بیت کوین خریداری می کنند. آنها همچنین این مواد ممنوعه را به ناو آموزان دیگر در این آکادمی منتقل می کنند.

این تحقیق از سه ماه پیش آغاز شده است. زمانی که یکی از ناو آموزان این موضوع را به مقامات گزارش می دهد. هنوز نتیجه تحقیقات مشخص نیست. منابع وابسته به نیروی دریایی می گویند در حال حاضر حدود بیست دانشجو برای سوء استعمال مواد مخدر مورد تفحص و بازجویی قرار گرفته اند، اما اعتقاد بر این است که تعداد دانشجویان مورد بررسی می تواند بیشتر باشد.

آژانس مبارزه با مواد مخدر (DEA) کوکائین را در اتاق ناو آموزان با سگ های آموزش دیده پیدا کرده است. برای نشان دادن شدت برخورد با این ادعا، جانشین فرمانده آکادمی نیروی دریایی، Captain Robert B. Chadwick II، روز چهارشنبه در ساعت ۵:۳۰ صبح، دستور انجام تست مواد مخدر را برای همه ناو آموزان صادر می کند.

به طور معمول فرماندهان ارشد نیروی دریایی یک شب قبل از انجام تست اعتیاد، این خبر را اعلام می کنند. و این عملیات و آزمایش فقط در سطح پرسنل های یک گروهان صورت می گیرد که حدود ۱۵۰ ناو آموز دارد. اما در این مورد، همه ۴۵۰۰ پرسنل نظامی در همان زمان مورد آزمایش قرار گرفتند.

سخنگوی آکادمی نیروی دریایی امریکا، Commodore David McKinney اظهار داشته که:

“ما در حال همکاری مداوم با سرویس تحقیقات جرایم نیروی دریایی در این مورد می باشیم. نیروی دریایی درباره استفاده از مواد مخدر در این یگان بسیار جدی می باشد  و هیچ کوتاهی در رابطه با مجازات افرادی که در این جریان دست دارند را روا نمی دارد.”

سوداگران مواد مخدر از ارزهای دیجیتال موجود در این وب تاریک استفاده می کنند تا مواد مخدر و سایر مواد غیرقانونی ممنوع را داد و ستد کنند. که این چهره بدی را از ارزهای دیجیتال نشان می دهد. هنگامی که قانون و مقررات نهایی این نوع ارزها تنظیم شود، این نوع سناریوها به طور کامل ریشه کن می شوند.

سوداگران مواد مخدر از ارزهای دیجیتال موجود در این وب تاریک استفاده می کنند تا مواد مخدر و سایر مواد غیرقانونی ممنوع را داد و ستد کنند

سوداگران مواد مخدر از ارزهای دیجیتال موجود در این وب تاریک استفاده می کنند تا مواد مخدر و سایر مواد غیرقانونی ممنوع را داد و ستد کنند

منبع: zycrypto.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا