تلفن همراه

گوشی مخصوص بازی Xiaomi با برند جدید Black Shark

گوشی مخصوص بازی جدید Xiaomi

Xiaomi در حال آماده شدن برای ارائه ی یک تلفن همراه مخصوص بازی (بازی محور) مشابه آنچه که در گوشی Razer دیدیم است. این گوشی در جمعه ی آینده، یعنی در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) به طور رسمی عرضه خواهد شد و تیزر جدیدی از Weibo (توسط Gear) به ما نگاهی اجمالی به طراحی آن می دهد.

۱+

Xiaomi در حال آماده شدن برای ارائه ی یک تلفن همراه مخصوص بازی (بازی محور) مشابه آنچه که در گوشی Razer دیدیم است. این گوشی در جمعه ی آینده، یعنی در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) به طور رسمی عرضه خواهد شد و تیزر جدیدی از Weibo (توسط Gear) به ما نگاهی اجمالی به طراحی آن می دهد. البته چیز زیادی برای دیدن نخواهیم داشت، ولی حداقل می توانیم بگوییم که در طراحی ظاهری این گوشی همه ی لبه ها در تمام بدنه ی گوشی به صورت گرد (دارای انحنا) خواهند بود. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

برخلاف گوشی های قبلی Xiaomi، این محصول جدید با لیبل برند Black Shark به بازار خواهد آمد و دیگر خبری از لیبل Mi نیست. می توان از طریق این تغییر لیبل نتیجه گرفت که این گوشی اولین از نسل جدید گوشی های بازی محور Xiaomi خواهد بود و با زیر برند متمرکز بر روی بازی (gaming-focused) معرفی خواهد شد.

Black Shark

Black Shark

در حال حاضر چیز زیادی از مشخصات و دیگر ویژگی های این گوشی تلفن همراه جدید نمی دانیم. فقط همین قدر می دانیم که مدل جدید Xiaomi با مشخصاتی بسیار قوی روانه ی بازار خواهد شد. تراشه ی به کار رفته در این مدل، Snapdragon 845 می باشد که امتحان خود را در گوشی هایی نظیر galaxy S9 به خوبی پس داده است. نکته ی جالب دیگر این است که در این گوشی نرخ refresh همانند گوشی Razer برابر ۱۲۰Hz می باشد.

احتمالا در این گوشی ما شاهد ۸ گیگ رم و حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگ خواهیم بود. به احتمال زیاد این گوشی از پیکربندی Speaker استریو مشابه Mi Mix 2S پشتیبانی خواهد کرد.

تمام این ها اطلاعات اندکی بود که ما از این مدل جدید Xiaomi در دست داشتیم. باید تا جمعه منتظر ماند و دید که Xiaomi با ارائه ی این گوشی بازی محور چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت. شما چه انتظاری از یک گوشی بازی محور دارید؟ با کامنت های خود ما را همراهی کنید.

منبع: www.androidcentral.com

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا