روانشناسی و موفقیت

توانایی های خارق العاده و ویژگی خاص متولدین هر ماه را بشناسید!

توانایی های خارق العاده شما با توه به ماه تولدتان

بسیاری از افراد می­ پندارند که توانایی ­های ذهنی صرفاً منحصر به تعداد انگشت ­شماری از این ویژگی ­هاست که پیش از تولد تعیین شده­ اند. درحقیقت، ما بر بعضی از این توانایی ­ها احاطه داریم. این­ که چه مقدار قادریم از این توانایی ­ها استفاده کنیم، به میزان قابل توجهی، به سطح تلاش ما برای پی بردن به آن­ ها و جلوه­ گر کردنشان بازمی ­گردد.

۱۱+

بسیاری از افراد می­ پندارند که توانایی ­های ذهنی صرفاً منحصر به تعداد انگشت ­شماری از این ویژگی ­هاست که پیش از تولد تعیین شده­ اند. درحقیقت، ما بر بعضی از این توانایی ­ها احاطه داریم. این­ که چه مقدار قادریم از این توانایی ­ها استفاده کنیم، به میزان قابل توجهی، به سطح تلاش ما برای پی بردن به آن­ ها و جلوه­ گر کردنشان بازمی ­گردد.

در نت نوشت به بررسی این توانایی ­ها و ویژگی خاص متولدین هر ماه بر اساس نشانه ماه تولد یا نماد دایره ­البروجی می ­پردازیم.

 

۱- ویژگی خاص متولدین برج حمل (فروردین):

شما دارای این توانایی ذهنی هستید که در زمان و مکان درست حضور داشته باشید. اکثر روابط دوستی، خویشاوندی و شانس ­های شما، بر اساس همین توانایی به­ وقوع می­ پیوندد.
شما ممکن است درگذشته با این قابلیت منحصر به­ فردتان مواجه شده باشید ولی به راحتی از آن عبور کرده و نام آن را شانس گذاشته باشید. درواقع، این نه شانس بلکه توانایی شما است که می ­دانید با کی و در کجا پیوند دوستی برقرار کنید که منجر به اتفاقات یا تصادفات خوشایند برایتان شود.

 

۲- ویژگی خاص متولدین برج ثور (اردیبهشت):

شما درک عمیقی از مرزهای خصوصی افراد دارید. برای شما خیلی راحت است که با مردمی که حتی مرزبندی شخصی-عقیدتی شان را ابراز نمی کنند، ارتباط برقرار کنید و از مرزهایشان عبور نکنید.
شما هم­چنین دارای این قابلیت هستید که متوجه شوید آیا دیگران دارند حریم خصوصیتان را نقض می­کنند یا خیر. با وجود آن­ که خیلی از افراد اصلاً متوجه قصد و نیت سوء برخی اشخاص، تا قبل از ضربه حوردن نمی ­شوند، شما متوجه نیرنگ و فریب این ­گونه افراد از فاصله­ یک مایلی خواهید شد.

 

۳- ویژگی خاص متولدین برج جوزا (خرداد):

توانایی شما در قدرت کلامتان نهفته است. فرقی نمی­ کند که دارید یک معامله­ کاری مهم می­ کنید، یا در یک شرایط دشوار قرار گرفته ­اید؛ بهترین لحن و شیوه صحبت ­کردنرا انتخاب می­کنید.

 

۴- ویژگی خاص متولدین برج سرطان (تیر):

شما یک قابلیت درخور توجه در پیش­گویی دارید. احتمالاً با این ویژگی برخورد کرده ­اید، اما آن را باید به عنوان یک استعداد خدادادی به شمار بیاورید. شما می­ توانید به راحتی ویژگی ­های منحصر به ­فرد طبیعت پیرامون، افراد و انواع و اقسام موقعیت ­ها را دریابید و پس از آن، با پیش­ بینی، به حرکت های بعدی آن­ ها بپردازید.

 

۵- ویژگی خاص متولدین برج اسد (مرداد):

توانایی خاص شما به زمان­ بندی یا مدیریت زمان برمی ­گردد. شما می ­دانید دقیقاً در چه زمانی، چه سوالی را بپرسید. همین­ طور شما می­ توانید برای خود قضاوت کنید که بهترین موقع برای تمام کردن یک رابطه یا درآمدن از یک موقعیت، چه زمانی است.

 

۶- ویژگی خاص متولدین برج سنبله (شهریور):

قدرت ذهنی شما در تشخیص موقعیت ­ها و تلقی آن ها به عنوان تهدید یا فرصت، نهفته است. فرقی نمی­ کند که این موقعیت شغلی باشد یا صرفاً یک رابطه­ دوستانه؛ شما می­ توانید با ارزیابی مکان و افرادی که در این باره با آن­ ها مواجه هستید، دریابید که در همان مسیری که مورد انتظار شماست قرار دارند یا خیر.

 

۷- ویژگی خاص متولدین برج میزان (مهر):

شما می­ توانید ویژگی ­ها و خصوصیات هر فرد را بهتر از خودش دریابید. هیچ انگیزه ­ای شما را به عقب سوق نخواهد داد و اغلب می­ توانید خیلی قبل تر از آن ­که طرف مقابل لب به سخن بگشاید، بفهمید که چه چیزی را می ­خواهد بگوید. از طرف دیگر، شما تقریباً نمی ­توانید به خوبی به ویژگی ­های خود پی ببرید و اغلب در پی بردن به نیازهای خود با اشکال مواجه می ­شوید.

 

۸- ویژگی خاص متولدین برج عقرب (آبان):

قدرت و توانایی ذهنی شما تماماً به روابط عاشقانه منحصر می ­شود. شما در بروز دادن احساسات عاشقانه بدون استفاده از کلمات، استاد هستید. درواقع، بعضی اوقات این احساس به شما دست می ­دهد که لغات، مانعی برای بروز احساساتتان هستند.
درعین حال، علی­ الخصوص موقعی که یار عشقی شما از این شیوه جهت بیان عواطف و عشقش نسبت به شما، استفاده کند، شما حس بی ­تفاوتی نسبت به این فرد پیدا خواهید کرد.

بروز احساسات در متولدین آبان

بروز احساسات در متولدین آبان

 

۹- ویژگی خاص متولدین برج قوس (آذر): 

شما انسان روزهای سخت که کسی امیدی به هیچ چیز و هیچ کس ندارد، هستید.

 

۱۰- ویژگی خاص متولدین برج جدی (دی): 

قابلیت خاص و شگرف شما در به ­وجود آوردن تغییرات بنیادین برای ایجاد یک زندگی بهتر می ­باشد. در بعضی از مواقع، نهایتاً همه انسان ­ها متوقف می شوند. دی ماهی ­ها، در شناسایی زمان رسیدن این رکودها، افراد موفقی هستند و می­ توانند راهبردهایی متناسب برای برطرف کردن این مشکل ­ها ارائه کنند.

 

۱۱- ویژگی خاص متولدین برج دل (بهمن):

اگر بهمنی هستید، توانایی به ­سزایی در ذهن ­خوانی افراد دارید. حتی در مواقعی اصلاً شما خودتان را شخصی خبیث می­ دانید که با سوء استفاده از این توانایی در افکار و عملکرد دیگران اختلال ایجاد می ­کنید. از سوی دیگر، با توجه به این نکته که شما می ­دانید افراد مختلف در لحظات مختلف، چه نیازهایی دارند، می­ توانید در جهت برآورده کردن این نیاز­ها عمل کنید.

 

۱۲- ویژگی خاص متولدین برج حوت (اسفند):

اگر متولد این ماه هستید، دید شما گستره­ زیادی دارد؛ درست به مانند یک عقاب. همین ویژگی از شما خبره ­ای می ­سازد که امکان می ­دهد دربرابر هر مسئله ­ای، واکنش متناسب به آن را انجام دهید؛ و اگر واکنشتان خارج از حد بود، حتماً موقعیتی که در آن قرار گرفته ­اید، لایق این نوع واکنش است.

 

 

نویسنده: علیرضا وفادار

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا