گجت‌ها

جدیدترین لپ‌تاپ سامسونگ Notebook 7 Spin با اسکنر اثر انگشت اختصاصی بزودی روانه بازار می شود!

سامسونگ در روز جمعه اعلام کرد Notebook 7 Spin، لپ تاپ چند منظوره ای است که می تواند پاسخگوی نیازهای چندین نوع مصرف کننده باشد. سامسونگ این نوت بوک را در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در هفته آینده نمایش می دهد.

۰

سامسونگ روز جمعه از لپ تاپ جدیدش رونمایی کرد، Notebook 7 Spin ، لپ تاپ چند منظوره ای است که می تواند پاسخگوی نیازهای چندین نوع مصرف کننده باشد. سامسونگ این نوت بوک را در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در هفته آینده نمایش می دهد.

Notebook 7 Spin دارای صفحه لمسی ۳۶۰ درجه است که با چرخاندن آن می تواند شبیه به یک تبلت بزرگ شود. همانند بسیاری از نوت بوک های all-in-one می تواند به شکل یک لپ تاپ استاندارد شود و همچنین می توان از آن مانند یک استند برای کنفرانس ها استفاده کرد.

نوت بوک Notebook 7 Spin با قابلیت چرخش 360 درجه

نوت بوک Notebook 7 Spin با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

Notebook 7 Spin سامسونگ شامل یک دوربین VGA، باتری ۴۳ وات و چندین پورت: USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0 و HDMI، و همچنین دارای پردازش و ذخیره سازی مناسب است.

یکی از ویژگی های جالب این نوت بوک، سنسور اثر انگشت آن است که با مجموعه امنیتی Windows Hello کار می کند. کاربران همچنین می توانند یک پوشه Privacy داشته باشند تا اطلاعات حساس خود را از صفحه اصلی جدا کنند. از دیگر قابلیت های این نوت بوک، نرم افزار Studio Plus سامسونگ است که یک ویرایشگر عکس و ویدئو است تا اثرات خلاقانه و جالبی را برای کاربران مهیا کند.

 

در حالی که بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است از قلم S-Pen ساخته شده سامسونگ استفاده کرده باشند، در Notebook 7 Spin امکان استفاده از قلم لمسی Active Pen فراهم شده است که این قلم به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

به نقل از سامسونگ، Notebook 7 Spin در اولین ماههای سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود، اما اطلاعات قیمتی آن هنوز مشخص نشده است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا