ویدئو

ویدیو: حمل آسان چندین لنز دوربین عکاسی با اسپینر TriLens

حمل لنز های بزرگ و حرفه ای برای عکاس ها همیشه از دردسر های بزرگ به حساب می آید! اسپینری که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد این مشکل را برای شما حل می کند. با نت نوشت همراه باشید.

۰

حمل تعدادی زیادی لنز یکی از دردسر هایی است که عکاس های حرفه ای همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنند، لنز های عکاسی در ابعاد و سایز های متفاوت همیشه باید همراه باشند و امکانی که تاکنون در اختیار عکاس ها بوده و هست تنها به جمع آوری و همراه کردن انها در کیف های بزرگ خلاصه می شده که بدون شک از خسته کننده ترین روش های ممکن است.

ابداع جدیدی در این زمینه صورت گرفته که با توجه به طراحی جالبش بدون شک بزودی در میان تمامی عکاسان مقبول افتاده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یک اسپینر که به کمربند بسته می شود و به آسانی عکاس می تواند تا سه عدد لنز را همانند کابوی ها گاو چران قدیمی همراه خود کرده و در مواقع نیاز استفاده کند.

با این اسپینر به آسانی می توانیدمثل یک حرفه ای در آن واحد در گشت و گذار هایتان لنز های بیشتری را همراه داشته باشید و با چرخاندن هر یک از لنز ها به صورت افقی آن ها را بر روی دوربینتان سوار کنید.

این اسپینر جالب TriLens نامیده می شود و توانایی تحمل وزن تا ۲۲ پوند را دارا می باشد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر به صفحه کیکاستارتر این پروژه مراجعه کرده و ویدیو زیر را حتما ببینید:

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا