گوناگون

کمپین نقطه سیاه نشانه ای برای مبارزان در مقابل خشونت خانگی

black-dot-palm-FI

خشونت علیه زنان سالیان زیاد هست که مورد انتقاد و کنترل قرار گرفته است کمپین های زیادی به این دسته افراد که مورد ظلم قرار گرفته اند کمک می کنند یکی از نشانه های این افراد که مورد خشم خانواده قرار گرفته اند افراد نقطه سیاه هستند.

۰

امیدوارم شما به اندازه کافی خوشبخت باشید و در یک خانه امن در کنار خانواده شاد و سالم زندگی کنید. افراد بسیاری هستند که محل امنی برای زندگی نداشته و یا اینکه خانواده مشکلات بسیاری برایشان ایجاد می کند.

خشونت فیزیکی و تجاوز از جمله آزارهایی هستند که هزاران زن را در جوامع مختلف اذیت می کند. این افراد که مورد ظلم قرار می گیرند به سختی می توانند از این موقعیت فرار کرده و یا اینکه درخواست کمک کنند. کمپین های زیادی جهت کمک رسانی به این دسته از افراد تشکیل شده است.

یکی از نشانه های این افراد داشتن یک نقطه سیاه در کف دست است.

این مطلب را در نت نوشت بخوانید: با آموزش صحیح این مطالب به دختران تان بحران بلوغ را با موفقیت سپری کنید

قربانیان خشونت

domestic-violence

زنانی که قربانی سواستفاده های جنسی هستند و یا اینکه مورد خشونت شریک زندگی خود قرار می گیرند، به راحتی نمی توانند با دیگر افراد جامعه ارتباط برقرار کنند.

این زنان بیشتر مواقع تحت کنترل بوده، تعقیب می شوند و یا اینکه حق ارتباط با دیگران را ندارند. یکی از نشانه های این افراد نقطه سیاه در کف دست است.

در حقیقت این نشانه می تواند یک اطلاع رسانی جهت درخواست کمک باشد.

این مطلب را در نت نوشت بخوانید: دانشمندان می گویند: وقتی زنان و مردان به یک چیز نگاه می کنند دو چیز کاملا متفاوت می بینند!

کمپین نقطه سیاه

به تازگی کمپین نقطه سیاه به منظور حفظ و دفاع از قربانیان خشونت خانگی تشکیل شده است. این کمپین به افرادی که یک نقطه سیاه بر کف دست خود دارند به منظور نجات از سواستفاده جنسی یا خشونت خانگی کمک می کند.

همچنین در آگاهی رسانی به همسران در مورد سو استفاده شریک زندگی خود تلاشهای بسیاری می کند. با تهیه پلت فرم هایی برای صحبت کردن در برابر سو استفاده کنندگان به این افراد کمک می کند.

این مطلب را در نت نوشت بخوانید : این اتفاق ها در کودکی مانع موفقیت در بزرگسالی می شود …

نقطه سیاه

داشتن یک نقطه سیاه بر کف دست یک سیگنال از فرد قربانی به مقامات می باشد. کمپین مربوطه به کمک افراد با تجربه و کارشناسان و حتی افراد عادی به کمک قربانیان می رود.

صفحه سیاه کمپین نقطه سیاه در فیس بوک بیش از ۱۰۰۰ دنبال کننده دارد. صرفا جهت کمک به قربانیان خشونت خانگی می باشد که صد در صد قابل اعتماد است.

شما هم در صورتی که افرادی را با این نشانه پیدا کردید مطلع باشید که از قربانیان خشونت خانگی هستند.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا