روانشناسی و موفقیت

این افراد زندگی تان را به شدت مسموم می کنند؛از افراد سمی دوری کنید

افراد سمی

انسان هایی هستند که به راحتی می توانند زندگی شما را خراب کنند و شما باید بکوشید این افراد را فورا از زندگی خود خارج کنید. تا پایه های زندگی اتان پا برجا باقی بماند. این انسان در اصطلاح ” فرد سمی ” شناخته می شود. به معنای واقعی کلمه این اشخاص وارد زندگی دیگران می شوند و به طرز خیلی ماهرانه ای زندگی را خراب می کنند. با شناخت بهتر این اشخاص از زندگی خود مراقبت کنید.

۸+

انسان هایی هستند که به راحتی می توانند زندگی شما را خراب کنند و شما باید بکوشید این افراد را فورا از زندگی خود خارج کنید. تا پایه های زندگی تان پا برجا باقی بماند. این انسان در اصطلاح ” فرد سمی ” شناخته می شود. به معنای واقعی کلمه این افراد سمی وارد زندگی دیگران می شوند و به طرز خیلی ماهرانه ای زندگی را خراب می کنند. با شناخت بهتر این اشخاص از زندگی خود مراقبت کنید.

افرادی که شایعه پراکنی می کنند

شایعه سازی از جمله اخلاق های ناپسند افراد سمی است که در خصلت برخی از افراد دیده می شود. در واقع این اشخاص ممکن است موردی درباره شما شنیده باشند ولی با بال و پر دادن به آن حقیقت را عوض می کنند. مراقب این افراد باشید. این افراد همچنین یک توانایی منفی دیگر نیز دارند و آن شکستن حرمت های زندگی دیگران است.

آن ها از ورود به حریم خصوصی افراد و یافتن مسائل خنده دار لذت می برند و این سبب می شود حد و مرز زندگی از بین برود. این اشخاص را از زندگی خود بیرون کنید چرا که مانند یک غده سرطانی در زندگی خصوصی شما رشد کرده و آن را نابود می کنند.

منتقدین

قضاوت و انتقاد نابه جا از جمله رفتارهای ناپسند برای یک شخص محسوب می شود. از دوستان و اطرافیانی که هیچ وقت پیشنهادی ندارند و بیشتر شما را مورد انتقاد قرار می دهند، دوری کنید. افراد سمی فقط برای نقد کردن شما و زندگی اتان در کنارتان هستند. هیچ گاه توصیه و یا پیشنهادی سازنده که بتواند به عنوان یک راه حل باشد برایتان نخواهند داشت. در حقیقت می توان گفت نام دیگر این افراد ” خون آشام های عاطفی ” است. چرا که مدام به فکر انتقاد از شما هستند و با این کار سعی می کنند شخصیت خود را بالا ببرند.

حسود هرگز نیاسود

frase-do-dia

افراد حسود هیچ گاه به سمت موفقیت گام بر نخواهند داشت، مگر این که دست از حسادت خود بکشند.

حسادت همواره ایجاد تردید می کند و حس اعتماد به نفس را از بین می برد. افرادی که حسادت می ورزند، ارزش انسانی خود را پایین می آورند و موفقیت های خود را به کمترین مقدار می رسانند. چرا که بیشتر اوقات در حال ارضا حس حسادت خود می باشند.

خود شیفته ها

افراد سمی

افرادی که خود خواه و خود بین هستند نیز از جمله اشخاص نا مناسب برای دوستی ها می باشند. این ها نیز جز دسته افراد سمی هستند.

این مردم معمولا به قدری خود خواه و متکبر می باشند که ارزش دیگران را در نمی یابند. این افراد خود خواه شاید فقط  برای یک پیاده روی ساده خوب باشند. به قدری ذهنشان را از خودشان پر کرده اند که قادر به دیدن صفات دیگران نیستند و فکر می کنند که از همه بهتر هستند.

قربانی افراد قربانی نشوید

مردمی که خود را قربانی وقایع و افراد دیگر می دانند نسبت به دیگران حس خوشایندی نخواهند داشت. در هر وضعیتی توانایی این را دارند که دیگران را مقصر بدانند و وضعیت بد خود را به دیگران منتقل کنند.

نگذارید از شما سو استفاده کنند

این افراد همیشه انرژی دیگران را به غارت می برند. در حقیقت این دسته از اشخاص به راحتی از انرژی دیگران تغذیه می کنند. آن ها فقط برای خواسته های خود خواهانه اشان با دیگران دوست می شوند و با این ذهنیت روابط اجتماعی شان را پایه گذاری می کنند. برای این افراد هیچ گونه وقت و انرژی نگذارید و از دوستی با آن ها دوری کنید.

کنترل کننده ها دوستان خوبی نیستند

افرادی هستند که همواره سعی دارند دیگر افراد را تحت کنترل خود قرار بدهند. آن ها معمولا در بسیاری از ابعاد دوستی بر شما غالب هستند. مثلا بحث گفتگو را آن ها انتخاب می کنند یا فقط زمانی که خودشان تمایل به گفتگو داشته باشند این عمل را انجام می دهند. این افراد فقط می خواهند شما را تحت کنترل خود قرار داده و سبک و قالب دوستی را خودشان مشخص کنند.

دروغگو کم حافظه است

بعضی از افراد خیلی راحت دروغ می گویند. به حدی که قادر به کنترل آن نیستند. این افراد که دچار اختلالات شخصیتی و روانپزشکی هستند اصلا دوستان مناسبی نمی توانند باشند. از دروغ گوها حتما فاصله بگیرید. چرا که زندگی شما را نابود می کنند.

 

اگر افرادی را برای ارتباطات اجتماعی یا دوستی انتخاب می کنید حتما این خصلت ها را در نظر داشته باشید. چرا که این رفتارها در روابط سبب از هم پاشیدگی رابطه اجتماعی و زندگی شخصی خواهد شد.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا