بازی

Android Neko با بازی مخفی اندروید ۷ آشنا شوید! آموزش فعال سازی

Android Neko

این بازی Android Neko نامیده می شود و تنها در گوشی ها و ابزار هایی که به اندروید ۷ مجهز و بروز شده اند قابل دسترس است. حکایت از این قرار است که گوگل شما را به یک کلکسیونر گربه تبدیل می کند! با ما همراه باشید تا جزییات بازی را با هم بررسی کنیم:

۴+

پیش از این در نت نوشت برایتان از بازی های مخفی اندروید گفته ایم، این بار پس از تست اندروید ۷ متوجه بازی جالب و جدید اندروید شدیم که Android Neko نام دارد و از قضا جایگزین بازی تعبیه شده در قسمت Setting که ظاهری شبیه به Flappy Bird داشت شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی مخفی گوگل که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند!

Android Neko بازی مخفی اندروید ۷

این بازی Android Neko نامیده می شود و تنها در گوشی ها و ابزار هایی که به اندروید ۷ مجهز و بروز شده اند قابل دسترس است. حکایت از این قرار است که گوگل شما را به یک کلکسیونر گربه تبدیل می کند! با ما همراه باشید تا جزییات بازی را با هم بررسی کنیم:

نمی دانم گذاشتن اسم بازی روی این (شاید) اپ Android Neko صحیح است یا خیر، اما کاربر در این جریان هیچ کاره است، شما فقط گونه ای غذا را انتخاب می کنید و گربه های مختلف و البته مجازی به شما و نوع خوراکی شما به شما رجوع می کنند!

بیشتر بخوانید: بازی مخفی اندروید را از دست ندهید، دایناسور و فلپی برد

بازی مخفی Android Neko در اندروید ۷ را چگونه فعال کنیم؟

حضور ذهن دارید که بازی اندروید های قبلی را چگونه فعال می کردیم؟ مسیر مثل قبل است، اما نحوه اجرا متفاوت است! به قسمت setting بروید و در General Management دنبال Software Info یا Android Version بگردید، روی این گزینه چندین مرتبه پیاپی تپ کنید، در نهایت لوگوی اندروید نوقا یا همان ۷٫۰ برای شما به نمایش در می آید!

حالا روی لوگو چندین بار تپ کنید، طبق روال قبل باید منتظر اجرای بازی باشید، اما راستش را بخواهید اینجا خبری نیست! باید برای ادامه روند (البته پس از چندین بار فشردن یا تپ کردن روی لوگوی اندروید ۷) به سراغ نوار اعلان های بالا صفحه بروید،

بیشتر بخوانید: ۵۰ بازی برتر تاریخ ، بهترین بازی های کامپیوتری دنیا را بشناسید!

سعی کنید و گزینه اضافه کردن موارد بیشتر و یا ویرایش موارد موجود را بیابید، در ادامه خواهید دید که یک گزینه جدید به لیست شما اضافه شده است!

این گزینه Android Easter Egg. نام دارد و و با Drag کردن می توانید آن را به لیست آیکون های قابل مشاهده اضافه کنید! حالا می توانید با برگشت به صفحه اصلی و پایین کشیدن صفحه اعلان ها گزینه Empty Dish را در لیست ابزار های نوار اعلان مشاهده کنید.

با تپ روی آن خواهید توانست از انواع غذا هایی که برای گربه ها مرسوم است و یا جذبه ای برای آنان دارد یکی را انتخاب کنید،

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

پس از چند دقیقه یا حتی ساعت خواهید دید که در اعلان های موجود در نوار ابزار یک اعلان بخصوص راجع به اینکه یک گربه غذای شما را میل کرده را خواهید دید!

اکنون گربه به لیست شما اضافه شده است و توجه کنید که مادامی که غذایی در ظرف نگذارید گربه ای ه سراغ شما نخواهد آمد!

بیشتر بخوانید: تیک آبی اینستاگرام را اینگونه از آن خود کنید!

ضمنا در بازی Android Neko می توانید در لیست گربه هایتان اسامی آنها را عوض کنید و یا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید!

بازی Android Neko در ابتدا کمی سرکاری به نظر می رسد، اما خب بعد از کمی وقت علاقه شما به جمع آوری گربه ها اعتیاد آور خواهد بود، امیدوارم از این این بازی مخفی لذت ببرید.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا