هنر

دلایل عدم همکاری منصور ضابطیان و تیم رادیو هفت با تلویزیون …

متاسفانه اینبار در پیج اینستاگرام منصور ضابطیان شاهد مطلبی هستیم که گویای عدم همکاری تیم “رادیو شب” به دلایلی است در ذیل خواهید خواند!

۰

برنامه های فاخری چون رادیو ۷، صد برگ و … که از سیمای ملی ایران شب ها به پخش می رسید یکی از معدود برنامه هایی بود که با هدف آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه قدم بر میداشت، منصور ضابطیان از فعالان اصلی و کارگردان این مجموعه ها بود که عموما در یک قالب و به صورت آیتمی و مجری محور به نمایش در می آمد.

۲۱۲۳۴۸_۵۱۲

خوشبختانه یا متاسفانه همیشه با شروع ماه های محرم و صفر سیر برنامه های صدا و سیما دچار دگرگونی می شود و همواره با شروع ماه ربیع الاول باز برنامه های غیر مذهبی هم راهی به کنداکتور پخش پیدا می کنند، متاسفانه اینبار در پیج اینستاگرام منصور ضابطیان شاهد مطلبی هستیم که گویای عدم همکاری تیم “رادیو شب” به دلایلی است در ذیل خواهید خواند!

چند نکته مهم:
١-اجازه بدهید همینجا رسما اعلام کنم که منتظر برنامه رادیوشب و هیچ برنامه دیگری از تیم ما در تلویزیون نباشید.
٢- علیرغم تلاش های فراوان ما براى حفظ این رابطه چندساله اما درحال حاضر سیما علاقه اى به کارکردن با بنده و همکارانم ندارد.معاونت جدید سیما همه این راه هاى ارتباطی را مسدود کرده و معتقد است که “صلاح نیست ما در تلویزیون کار کنیم!”
٣-دلیل این ممنوعیت ها را از من نپرسید چون من هم اطلاعاتم به اندازه شماست اما خوشبختانه می دانم که تنها یک تصمیم و توهم شخصی از طرف معاونت سیماست بدون اینکه هیچ مبناى خاصی داشته باشد.
۴-مطمئنا بازنده این تصمیم نه ما وشما که تلویزیون است.ما هم را بزودی پیدا می کنیم،این سیماست که با تصمیم گیرى هاى بغض آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ ترو تعداد بینندگانش را کمتر می کند.
۵-چه غم انگیز است رسانه اى که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه هایى بیاورند که  تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران مى زنند.
۶- ما صبر می کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین
٧-معذرت که طولانی شد و معذرت که ناگزیر شدم براى این مطلب از عکس خودم استفاده کنم
٨-از دوستان عزیزى که در هفته گذشته تولدم را تبریک گفتند سپاسگزارم و از تکنولوژى ممنونم که نمی گذارد آدم احساس تنهایى کند ،بویژه در این روزها…

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا