تلفن همراه

مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 : مروری بر پرچمداران کمپانی‌های نوظهور چینی!

مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5

چهار ماه پس از معرفی OnePlus 5، این گوشی هنوز یکی از بهترین پرچم دار های با قیمت مناسب می باشد. OnePlus 5، تلفن همراهی با مشخصات فنی بالا، تجربه نرم افزاری خوب و دوربین های دوگانه است که یادآور طراحی iPhone 7 Plus می باشد. اما اگر شما به دنبال چیز متفاوتی هستید، Mi Mix 2 شیائومی، گزینه مناسب شماست. Mi Mix 2 بسیاری از اصول طراحی پیشینیان خود را به همراه دارد که شامل یک طراحی قابل توجه با قاب های باریک در سه طرف تلفن همراه به همراه قطعات قدرتمند داخلی است. تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

۰

چهار ماه پس از معرفی OnePlus 5، این گوشی هنوز یکی از بهترین پرچم دار های با قیمت مناسب می باشد. OnePlus 5، تلفن همراهی با مشخصات فنی بالا، تجربه نرم افزاری خوب و دوربین های دوگانه است که یادآور طراحی iPhone 7 Plus می باشد. اما اگر شما به دنبال چیز متفاوتی هستید، Mi Mix 2 شیائومی، گزینه مناسب شماست. Mi Mix 2 بسیاری از اصول طراحی پیشینیان خود را به همراه دارد که شامل یک طراحی قابل توجه با قاب های باریک در سه طرف تلفن همراه به همراه قطعات قدرتمند داخلی است. در این مطلب با مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5

بیشتر بخوانید: بررسی Mate 10 پرچمدار جدید هواوی؛ رقیبی قابل توجه برای آیفون!

اشتراکات دو گوشی Mi Mix 2 و OnePlus 5

برای شروع مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 باید گفت تم مشترک بین Mi Mix 2 و OnePlus 5 قیمت آن ها است. هر دو محصول در رده دستگاه هایی قرار می گیرند که ارزش پول پرداختی را دارند و مقرون به صرفه اند. هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ برخوردارند و از ۶ گیگابایت رم به همراه حافظه ۶۴ گیگابایتی، اتصال LTE جهانی، Wi-Fi ac و NFC بهره می برند. باتری آن ها نیز تمام طول روز شارژ نگه می دارند و هر دو دستگاه اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا را اجرا می کنند.

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

همانند گوشی هایی که از آخرین سخت افزارهای روز بهره می برند، هر دو گوشی وظایف روزمره را به راحتی انجام می دهند و با ۶ گیگابایت رم استاندارد، هر دو در آینده در این زمینه مقاوم هستند. اگرچه هر دو گوشی دارای سخت افزار تقریبا مشابهی هستند، اما رابط کاربری متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: بررسی Mate 10 Pro ؛ غولی برای رقابت در بازار جهانی!

برتری های Mi Mix ۲

در ادامه مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 ویژگی برجسته Mi Mix 2 در صفحه نمایش آن است. شیائومی دوربین جلو خود را به نوار پایین منتقل کرده است و در نتیجه سه طرف گوشی دارای حاشیه نازکی است. با توجه به اینکه طرحهای معمول بدون حاشیه هستند، کار Xiaomi قابل توجه است. این در حالی است که OnePlus طراحی خود را از گوشی های OnePlus 3 و ۳T خود در سال گذشته حفظ کرده است.

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

Mi Mix 2 دارای یک قاب سرامیکی با فریم آلومینیومی براق است. اما پرداخت براق به معنی آن است که اثر انگشت را نیز جذب می کند. حاشیه طلایی اطراف دوربین، آن را به یک طراحی مدرن و مجذوب کننده تبدیل کرده است. سنسور اثر انگشت با موقعیتی ایده آل، در زیر دوربین واقع شده است و برجستگی کوچکی به شما امکان می دهد مکان سنسور را به آسانی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی Mate 10 Porsche Design یک تازه وارد جنگجو !

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

درست است که صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی Mi Mix 2، یک پنل OLED مانند OnePlus 5 نیست، اما یکی از بهترین LCD های موجود در بازار است. رنگ ها در آن واضح اند، سطح روشنایی کلی مطلوب است و خواندن متن روی صفحه نمایش لذت بخش می باشد.

بیشتر بخوانید: تراشه KIRIN 970 به مغز هواوی Mate 10 و Mate 10 Pro اینگونه قدرت فهم و ادراک می دهد!

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

شیائومی از سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Mi 6 یا همان سونی IMX 386 برای این گوشی استفاده کرده است. همچنین OIS 4 محوره آن، برای اولین بار در  ۵ Mi سال گذشته مشاهده شد. Mi Mix 2 دارای دوربین های دوگانه مانند OnePlus 5 نمی باشد، بنابراین از ویژگی حالت پرتره خبری نیست، اما در سنسور اولیه شیائومی، به گوشی OnePlus برتری دارد.

عکس های گرفته شده با Mi Mix 2 دامنه دینامیکی وسیع تری دارند و رنگ ها واقعی تر هستند و حتی پردازشگر نرم افزاری OnePlus 5 هم در عکس فضای باز به رقیب خود نمی رسد.

بیشتر بخوانید: مروری بر مشخصات Mate 10 و Mate 10 Pro ؛ صفحه نمایش بزرگتر طراحی باریک‌تر + هوش مصنوعی

oneplus-5

Mi Mix 2

oneplus-5

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

mi mix 2

oneplus-5

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

mi mix 2

همچنین Mi Mix 2 عمر باتری طولانی تری نسبت به رقیب خود دارد. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی، همراه با مدیریت حافظه MIUI اجازه می دهد تا گوشی بدون وقفه به مدت یک روز و به طور متوسط ۴ تا ۵ ساعت با نمایشگر روشن کار کند. هنگامی که نیاز به سریع شارژ شدن گوشی خود دارید،Quick Charge 3.0 این کار را برای شما انجام می دهد.

برتری های OnePlus ۵

خب در ادامه مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 به سراغ آن سوی میدان می رویم. OnePlus 5 یکی از سریعترین گوشی هایی است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید. تمرکز OnePlus بر تجربه نرم افزاری بدون اشکال، با نسخه شخصی سازی شده اندروید ۷٫۱ با نام OxygenOS همراه با رابط کاربری فوق العاده، منجر به تجربه ای لذت بخش برای استفاده روزانه شده است. در این تلفن همراه پس از چهار ماه استفاده هیچ گونه کاهش سرعتی مشاهده نشده و تنها گوشی دیگر که به روانی آن است، Pixel XL می باشد.

بیشتر بخوانید: قوی ترین باتری گوشی به کدام گوشی‌های موجود در بازار است؟

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

OnePlus 5 دارای یک جک هدفون استاندارد است، بنابراین شما نمی توانید از یک دانگل برای گوش دادن به موسیقی هنگام استفاده از یک هدست سیمی استفاده کنید. وان نوت بر خلاف شیاومی اعتقادی به از رده خارج شدن درگاه ۳٫۵ میلی متری هدفون ندارد و همچنان در پرچم دار خود از آن استفاده می کند.

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

برای مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 باید بگفت که مشکل Mi Mix 2 در قسمت طراحی، موقعیت دوربین جلویی است. موقعیت دوربین در پایین صفحه هنگام گرفتن تصویر سلفی ناهماهنگی ایجاد کرده که پس از آن نرم افزار Mi Camera فورا یک اعلان برای چرخش گوشی نمایش می دهد. با این حال، هنگامی که از برنامه های Instagram، Duo یا WhatsApp استفاده می کنید، گزینه ای برای انجام این کار ندارید، بنابراین عکس ها از زاویه نامناسب گرفته می شوند. از سوی دیگر، شیائومی می گوید که در حال کار بر روی این مشکل است تا در به روز رسانی های بعدی چرخش خودکار در برنامه های دیگر فعال شود.

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

شیاومی یک سری از اشکالات نرم افزاری را با هدف بهسازی سیستم عامل با کمک MIUI 9 توسعه داده است. این تغییرات در حالی که تفاوت های قابل توجهی در استفاده روزمره ایجاد می کند، اما رابط کاربری آن نیاز به تغییرات اساسی دارد تا به رابط کاربری رقیب خود یعنی OxygenOS 4.5.8 برسد.

کدام گوشی را خریداری کنم؟

خب در انتهای مقایسه Mi Mix 2 و OnePlus 5 باید گفت در مجموع Mi Mix 2 پرچم داری، با طراحی جذاب، قاب سرامیکی با دوام، دوربین عالی و عمر باتری برجسته است. در عین حال OnePlus 5 تجربه نرم افزاری بسیار بهتری را ارائه می دهد و از درگاه ۳٫۵ میلی متری برای هدفون استفاده می کند. شیاومی Mi Mix 2 را با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می کند و این قیمت گذاری بسیار نزدیک به OnePlus 5 با ۵۸۵ دلار می باشد.

 مقایسه Mi Mix 2 با OnePlus 5: گوشی های پرچم دار کمپانی های نوظهور چینی!

 

همه چیز به اولویت های شما بستگی دارد. اگر تلفن همراهی با تجربه نرم افزاری، به روز رسانی سریع، دوربین دوگانه و درگاه جک ۳٫۵ میلی متری می خواهید، پس OnePlus 5 گوشی مناسبی برای تان است. اما اگر به دنبال دستگاهی با طراحی به روز، دوربینی بهتر و عمر باتری ۲۴ ساعته هستید، Mi Mix 2 انتخاب خوبی می باشد. OnePlus 5 انتخاب ایمنی است، اما Mi Mix 2 خیلی بیشتر از قیمتش می ارزد.

منبع: androidcentral

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا